abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115251368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik zou nr 2 niet ophangen.
Eens :Y 1, 3 en 4 lijken echt een serie, zowel qua stijl als qua foto's O+
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_115251430
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:

[..]

Eens :Y 1, 3 en 4 lijken echt een serie, zowel qua stijl als qua foto's O+
:Y
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:13:40 #178
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_115252090
bedankt voor de feedback ^O^ . Daar ga ik even over nadenken, omdat ik 2 keer dezelfde foto's heb gebruikt. gewoon om het verschil te zien. qua serie zou ik nr. 2 er juist wel inhouden, i.v.m. de steeds dezelfde gebruikte sjabloon...
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:33:36 #179
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_115253183
yep, jullie hebben gelijk. Ik heb ze naast elkaar gelegd. Dan doe ik foto 3 in het midden en 1. en 4. aan de buitenkanten. ^O^
pi_115253264
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kaatje50 het volgende:
yep, jullie hebben gelijk. Ik heb ze naast elkaar gelegd. Dan doe ik foto 3 in het midden en 1. en 4. aan de buitenkanten. ^O^
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:27:22 #181
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_115256102
nou, ze hangen. Ik heb nu wat kraaltjes onderin gegooid. Ga nog op zoek naar kunststof botjes of wat dan ook met hondjes te maken heeft. Sorry voor de lampen, welke in de foto's schijnen :@

dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:04:32 #182
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_115262038
Leuk geworden Kaatje. En ze hangen zelfs al! Ik moet nog steeds 3 lijstjes vullen en eerst witten voor ik ze op kan hangen. :D

Persoonlijk had ik de eerste foto er niet bij gedaan omdat ik vind dat bij die LO de aandacht naar het midden wordt getrokken en niet naar de foto's.

Leuk idee om er nog kunstof botjes of iets dergelijks bij te doen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_115279932
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:04 schreef Jambo het volgende:
Leuk geworden Kaatje. En ze hangen zelfs al! Ik moet nog steeds 3 lijstjes vullen en eerst witten voor ik ze op kan hangen. :D

Persoonlijk had ik de eerste foto er niet bij gedaan omdat ik vind dat bij die LO de aandacht naar het midden wordt getrokken en niet naar de foto's.

Leuk idee om er nog kunstof botjes of iets dergelijks bij te doen.
hmm, ja, klopt wel wat je zegt. Ik twijfelde zelf ook behoorlijk. Laat het nu even zo hangen. Kom nog wel op een idee om een mooiere te maken. Ben toch van plan zo af en toe andere foto's erin te doen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:20:16 #184
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_115283757
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:22 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

hmm, ja, klopt wel wat je zegt. Ik twijfelde zelf ook behoorlijk. Laat het nu even zo hangen. Kom nog wel op een idee om een mooiere te maken. Ben toch van plan zo af en toe andere foto's erin te doen.
Dat is ook leuk, steeds andere erin. En die uit het lijstje kan je dan in een scrapbook opbergen. Je hebt nl. ook scrapboeken van 20x20 cm.

Ik weet ook nog niet of ik dat ene lijstje straks zo hou. Ik wil eigenlijk 4 lijstjes waarin ik dezelfde papierlijn heb gebruikt, maar ik kan de goede kleuren nog niet vinden. Plus dat mijn portomonee het op dit moment even niet meer toe laat om scrapspullen te kopen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_115287187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:20 schreef Jambo het volgende:

[..]

Dat is ook leuk, steeds andere erin. En die uit het lijstje kan je dan in een scrapbook opbergen. Je hebt nl. ook scrapboeken van 20x20 cm.

Ik weet ook nog niet of ik dat ene lijstje straks zo hou. Ik wil eigenlijk 4 lijstjes waarin ik dezelfde papierlijn heb gebruikt, maar ik kan de goede kleuren nog niet vinden. Plus dat mijn portomonee het op dit moment even niet meer toe laat om scrapspullen te kopen.
dat probleem herken ik hoor. Ga voorlopig ook niets bijkopen. Geen geld, en spullen genoeg om op te maken ;)
pi_115370953
nog een paar stempels

gekregen van mijn moeder, maar ik merk dat ik deze totaal niet gebruik, dus die zoeken een nieuw baasje ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_127152850
Oud topic maar ik wil het toch even een schopje geven.

Ik wil met scrapbooken beginnen en ben dus op zoek naar tips en voorbeelden.

Nu heb ik een vraag over clear stamps (zie foto vorige post) moet je hiervoor speciale inkt gebruiken? (is gewone stempelinkt van bv mijn datumstempel ook goed?)
Kan het ook met acrylverf?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_127165776
bij mijn weten zou alles wat met water eraf kan goed zijn, maar ik heb geen idee......... ik zal vanaaf eens proberen met acrylverf als ik tijd heb :P
pi_127217227
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:15 schreef simmu het volgende:
bij mijn weten zou alles wat met water eraf kan goed zijn, maar ik heb geen idee......... ik zal vanaaf eens proberen met acrylverf als ik tijd heb :P
Is het gelukt?
pi_127238702
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Is het gelukt?
:)

ja, dat wel. maar een paar kanttekeningen: het resultaat ziet er bijna hetzelfde uit als wanneer je met inkt doet, maar dan met een reliefje erin. en de clearstamp is slecht schoon te krijgen (ook al mik je het direct in water), je blijft een waasje zien van de kleur verf. plus: met inkt is het beduidend minder geklieder ;)

persoonlijk zou ik het dus niet doen.

terzijde; ik ben weer eens bezig met een miniboekje, dus ik kom binnenkort weer wat foto's laten zien hier ;) maar ben ook bezig met een cursus "introduction to art" via coursera en er lopen prive wat narigheden die heel veel tijd en energie kosten.
pi_127269604
Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe boekje.
Ik ben momenteel het internet aan het afstuinen naar voorbeelden, tips en inspiratie. Een cursus of scrapbook club lijkt me erg leuk om eens mee te maken maar ik heb nog niets in limburg gevonden. (mocht er iemand wel iets weten dan hoor ik dat graag :-)

Sterkte met je prive situatie.
  maandag 17 juni 2013 @ 11:27:17 #192
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_127895378
Ik ben niet zo bekend in Limburg Valentijn. Maar scrapwinkels geven vaak ook workshops. Dus mocht er een scrapwinkel in Limburg zitten dan zou je daar eens kunnen informeren.

Zelf ben ik ooit gewoon begonnen aan de hand van voorbeelden op internet. Op bijvoorbeeld pinterest kun je heel veel voorbeelden vinden.

Ik heb ook zo'n zin om weer eens te scrappen, maar ik kom gewoon tijd tekort. Hopelijk vind ik in de zomermaanden weer wat tijd (en inspiratie).
pi_127906420
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:27 schreef Jambo het volgende:
Ik ben niet zo bekend in Limburg Valentijn. Maar scrapwinkels geven vaak ook workshops. Dus mocht er een scrapwinkel in Limburg zitten dan zou je daar eens kunnen informeren.

Zelf ben ik ooit gewoon begonnen aan de hand van voorbeelden op internet. Op bijvoorbeeld pinterest kun je heel veel voorbeelden vinden.

Ik heb ook zo'n zin om weer eens te scrappen, maar ik kom gewoon tijd tekort. Hopelijk vind ik in de zomermaanden weer wat tijd (en inspiratie).
Ik ben op zoek gegaan naar workshops in de buurt van Geleen en/ of Genk maar ik kon er helaas geen vinden. Op internet zie ik idd veel leuke voorbeelden maar ik zou graag eens een paar scrapbooken live in handen hebben om de details goed te bekijken. Het zou leuk zijn als er een hobbyclub of knutselclub was die af en toe bij elkaar komt om gezellig samen te freubelen maar ook dat heb ik jammer genoeg nog niet gevonden. (mocht iemand er een weten....)

Mijn scrapspullen heb ik tot nu toe bij boekenvoordeel en action gekocht. Scheelt een hoop vergeleken met Ava (belgie).
  maandag 17 juni 2013 @ 16:59:39 #194
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_127908630
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:10 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik ben op zoek gegaan naar workshops in de buurt van Geleen en/ of Genk maar ik kon er helaas geen vinden. Op internet zie ik idd veel leuke voorbeelden maar ik zou graag eens een paar scrapbooken live in handen hebben om de details goed te bekijken. Het zou leuk zijn als er een hobbyclub of knutselclub was die af en toe bij elkaar komt om gezellig samen te freubelen maar ook dat heb ik jammer genoeg nog niet gevonden. (mocht iemand er een weten....)

Mijn scrapspullen heb ik tot nu toe bij boekenvoordeel en action gekocht. Scheelt een hoop vergeleken met Ava (belgie).
Misschien kan je op een scrapforum een oproepje doen? Er zijn verschillende meiden die zo nu en dan bij elkaar komen om samen te scrappen bij iemand thuis.

En ik vond deze website.
Is in Landgraaf en wie weet hebben ze binnenkort wel weer een dergelijke basis workshop.
pi_127936482
Landgraaf is in de buurt. Ik ga het in de gaten houden. Dank je wel :-)
  zondag 30 juni 2013 @ 19:36:57 #196
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_128429825
Sinds lange tijd weer eens crea bezig geweest vandaag.
pi_128430578
Mooi!
  zondag 30 juni 2013 @ 20:44:13 #198
253538 kaatje50
Bossche Bol
pi_128432314
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 19:36 schreef Jambo het volgende:
Sinds lange tijd weer eens crea bezig geweest vandaag.
[ link | afbeelding ]
^O^
pi_128454743
leuk jambo!

die vogeltjes O+
pi_128457358
Erg mooi. Ik ben momenteel op zoek naar inspiratie. Ik heb een leuke foto waar mij man Uranus op een informatiebord aanwijst. was dus richting startrek (there are klingons near uranus) aan het denken. Maar krijg geen leuke layout. Iemand ideeen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')