Alleen werkt ie niet onder Lionquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:32 schreef BoerBert het volgende:
Guitar Pro 6 is toch wel een stukkie leuker dan GP5
Dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
mac![]()
pak dan revalver
http://www.peavey.com/products/software/revalver/
Anders meng jij je even in het gesprek zonder te weten waar het over gaatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
mac![]()
pak dan revalver
Weet ik schat maar het klinkt zo lekkerquote:
Ik welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Anders meng jij je even in het gesprek zonder te weten waar het over gaat
En niks mis met mac
Dat ligt eraan, al je een iMac vergelij... ow wacht, dacht even dat ik op Tweakers zatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Mac hardware is nogal aan de prijs ...
Dat zou ik kiezen voor een pannekoek ipv guitar pro want dat smaakt lekker met poedersuiker ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Weet ik schat maar het klinkt zo lekker![]()
Guitar pro is dan ook wat anders dan revalver.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
mac![]()
pak dan revalver
Heb je de andere potmeters en elementen wel geaard? De aarde moet een soort lus vormen, alles aardes moeten nu uitkomen op die volumepot/brugdraad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:11 schreef Dribbel_ het volgende:
De draad die van de brug kwam heb ik boven op de volume potmeter gezet.
Dus? Zijn wel meer dingen in het leven die nogal aan de prijs zijn maar toch verkocht worden. Auto's bijvoorbeeld. Om over gitaren maar te zwijgenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Mac hardware is nogal aan de prijs ...
Klinkt echt als aarding. Niet ergens perongeluk een draadje vergeten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zodra ik met m'n vinger de brug of tuners oid aanraak dan is gewoon die ruis weg. Maarja is natuurlijk lastig te ontdekken waar het vandaan komt
Stomme vraagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Zodra ik met m'n vinger de brug of tuners oid aanraak dan is gewoon die ruis weg. Maarja is natuurlijk lastig te ontdekken waar het vandaan komt
Ja het kutte is dat ik het draadje naar de brug niet kan checken die komt er bij de ruimte bij de potmeters uit het hout maarja geen idee dus of die echt goed aangesloten is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt echt als aarding. Niet ergens perongeluk een draadje vergeten?
Gaat via de computer en dat is 1 van de problemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Stomme vraagMaar je versterker is wel in een geaard stopcontact geplugd?
Sleep je gitaar en versterker naar een geaard stopcontact heen en test het daar even. Dan weet je meteen of het aan je gitaar ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gaat via de computer en dat is 1 van de problemen.
M'n strat heeft daar ook last van maar single coils zijn daar sowieso veel gevoeliger voor. Met m'n EMG gitaren geen probleem maar die staan er ook bekend om heel stil te zijn.
Als jij er niet aan gezeten hebt denk ik van wel hoor, LTD zal dat op dat prijsniveau echt wel goed doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het kutte is dat ik het draadje naar de brug niet kan checken die komt er bij de ruimte bij de potmeters uit het hout maarja geen idee dus of die echt goed aangesloten is.
Ja ik heb geen versterker hier speel thuis ove rm'n computer versterker staat in het oefenhok.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:22 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Sleep je gitaar en versterker naar een geaard stopcontact heen en test het daar even. Dan weet je meteen of het aan je gitaar ligt
Nee, als er totaal geen signaal door loopt, dus alle pootjes ongebruikt, dan maakt dat niks uit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nu 2 potmeters die niet aangesloten zijn, kan het daar aan liggen dat die niet verbonden zijn met de rest ook al gaat er geen stroom doorheen ?
Koop een versterker en sleep je gitaar en versterker naar een geaard stopcontact heen en test het daar even. Dan weet je meteen of het aan je gitaar ligtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik heb geen versterker hier speel thuis ove rm'n computer versterker staat in het oefenhok.
Niet zoals EMG's, maar jij hebt echt een aardingsprobleem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan alles maar even een kee ropnieuw solderen en kijken of het nog steeds een probleem is
Humbuckers horen toch stil te zijn ?
Mascotte niet, vaste klant door hier te blijven komen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef Eindbaas18 het volgende:
John Frusciante en Mark Knopflerzijn voor mij de beste gitaristen ooit!
ze hebben beide heel veel invloed gehad binnen een band, en als solo artiest zijn ze allebei meer dan geniaal! Ze beheersen beide het instrument als helden, en de vocalen van de beiden zijn ook niet misselijk te noemen!
trouwens: Dave Grohl is ook een grote baas![]()
btw, hoe kun je hier een vaste klant worden, of evt een mascotte?
Mascotte kan alleen als je jong bent en vrouwelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef Eindbaas18 het volgende:
ze hebben beide heel veel invloed gehad binnen een band, en als solo artiest zijn ze allebei meer dan geniaal! Ze beheersen beide het instrument als helden, en de vocalen van de beiden zijn ook niet misselijk te noemen!
Nouja ik heb het even getest, ff gitaar van huisgenootje geleend die heeft ookg ewone humbuckers en die ruist hier ook. Komt gewoon door mijn overkill aan apparatuurquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zoals EMG's, maar jij hebt echt een aardingsprobleem.
hmm, vergeet wat ik gezegd heb!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Mascotte kan alleen als je jong bent en vrouwelijk.
Ze kunnen allebei niet zingen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:33 schreef Eindbaas18 het volgende:
Je kunt even checken of de kast van je computer wel goed geaard is. Wat ook kan helpen is zorgen dat AL je kabels haaks op elkaar liggen ipv lekker rommelig door elkaar heenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik heb het even getest, ff gitaar van huisgenootje geleend die heeft ookg ewone humbuckers en die ruist hier ook. Komt gewoon door mijn overkill aan apparatuur
Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik heb het even getest, ff gitaar van huisgenootje geleend die heeft ookg ewone humbuckers en die ruist hier ook. Komt gewoon door mijn overkill aan apparatuur
Ja dat is vaak sowieso een teringzooiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:35 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je kunt even checken of de kast van je computer wel goed geaard is. Wat ook kan helpen is zorgen dat AL je kabels haaks op elkaar liggen ipv lekker rommelig door elkaar heen
nee man!quote:
Hangt van je stopcontact af. Een ge-aarde verdeeldoos past er wel in, maar dat helpt dan niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je eignelijk ook stekkerdozen die geaard zijn of hang dat alleen van het stopcontact af.
Sterker nog, ik vind de Peppers echt helemaal niks zonder Frusciante.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:45 schreef Eindbaas18 het volgende:
[..]
nee man!
Dat laatste album van Mark Knopfler 'Get Lucky' zingt echt goed en live is ook gewoon steengoed!
John Frusciante heeft inderdaad een periode gehad van 92 tot 98 dat ie alleen op een kamertje zat en als een verstrooide malloot de hele dag door drugs zat te gebruiken. zijn zangkwaliteiten gingen er niet op vooruit. maar na die tijd zingt ie echt goed. als backingvocals bij de Peppers was ie gewoon geyl, daar is geen twijfel over mogelijk! de zang op zijn solo albums kan nog over worden gediscussieerd. daar heeft iedereen een andere kijk op!
Dit, Frusciantequote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind de Peppers echt helemaal niks zonder Frusciante.
Het gaat er meer om als je een geaard stopcontact hebt of een ongeaarde stekkerdoos dat dan kan verneueken ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt van je stopcontact af. Een ge-aarde verdeeldoos past er wel in, maar dat helpt dan niks.
Ja, een onge-aarde stekkerdoos in een ge-aard stopcontact helpt nog niks.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het gaat er meer om als je een geaard stopcontact hebt of een ongeaarde stekkerdoos dat dan kan verneueken ?
Dit. Maar misschien ga ik toch naar hun concert, de kans dat ze nog een keer optreden mét Frusciante is niet echt groot en ik wil ze toch graag live zien...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind de Peppers echt helemaal niks zonder Frusciante.
Dat heb ik ook met sommige bands. Ik wilde nog wel naar Deep Purple, maar toen Jon Lord er ook uit ging, was de rest niet voldoende om me binnen te houdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit. Maar misschien ga ik toch naar hun concert, de kans dat ze nog een keer optreden mét Frusciante is niet echt groot en ik wil ze toch graag live zien...
Ja het probleem zit hem voor in m'n bureau waar een computer staat, 2 monitoren, 2 audio monitoren een kleine koelkast, externe audio interface, externe harde schijf, pod hd300.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een onge-aarde stekkerdoos in een ge-aard stopcontact helpt nog niks.
Hehe ja, allemaal niet echt bevorderendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het probleem zit hem voor in m'n bureau waar een computer staat, 2 monitoren, 2 audio monitoren een kleine koelkast, externe audio interface, externe harde schijf, pod hd300.
Geen goeie combinatie
Koelkasten zijn vaak een ramp of nog erger, magnetronsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het probleem zit hem voor in m'n bureau waar een computer staat, 2 monitoren, 2 audio monitoren een kleine koelkast, externe audio interface, externe harde schijf, pod hd300.
Geen goeie combinatie
Ijzeren contactjes aan de bovenkant en onderkantquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
JA en hoe gweet ik of een stopcontact geaard is
Oke, ik wil best ver meegaan maar: Dude...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
JA en hoe gweet ik of een stopcontact geaard is
Dat valt best mee hoor, alleen interesseer ik me echt niet in dat soort techniekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht![]()
Vrouwen en techniek...
It's all in the namequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
niet-geaard.gif
Die is het
Dan zou ook je randaarde wel eens brak kunnen zijn: Leuk, denken dat je randaarde hebt, maar het staat niet aangeslotenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:46 schreef Iemand91 het volgende:
En ik merk geen verschil![]()
Altijd nog het handigst...
Mag hopen van welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan zou ook je randaarde wel eens brak kunnen zijn: Leuk, denken dat je randaarde hebt, maar het staat niet aangesloten
Niets.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:18 schreef The_Dean het volgende:
'Even' je cd kast ordenen en weer op alfabet zetten. Dan kom je erachter hoeveel je eigenlijk hebt
Ik heb 3 cd'squote:Op zondag 31 juli 2011 00:18 schreef The_Dean het volgende:
'Even' je cd kast ordenen en weer op alfabet zetten. Dan kom je erachter hoeveel je eigenlijk hebt
Niks?quote:
Dat is niet veel.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:33 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik heb 3 cd's
maar wel een lading LP's
Voor mij:quote:
Die zit niet in het hout, die loopt naar je brug, bij floyds/tremolo's zit hij aan de veerspanner.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:18 schreef BurnaBoy het volgende:
Trouwens bij aarding van een gitaar, bij mijn zelfbouw en ibanez zit er aarde aan het hout, brug en elementen.
Maar die aan het hout doet toch niks. Ofja hout geleid toch geen stroom
Hehe doe eens rekenen. je hebt maar 15 euroquote:Op zondag 31 juli 2011 01:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik betaal liever 15 euro voor iets wat ik aan kan raken, en de band mee kan steunen dan zo'n mp3'tje.
Natuurlijk download ik veel, maar sommige bands koop ik gerust direct op cd, of als ik het na het luisteren leuk vind.
Soms koop ik gewoon een random cd wat er cool/vet uit ziet en dan hoor ik thuis/in de auto wel wat het is
Zit een metalwinkeltje in de stad waar ik dagelijks kom, alles voor 5 euro tenzij anders aangegeven
Oh wacht ik heb er 4, ik vergat mijn Kramtried CD he. Voor de rest nog wel een stapeltje van mn pa en moe geleendquote:Op zondag 31 juli 2011 00:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks?
Mooie LP
[..]
Dat is niet veel.
Waarom heeft niemand hier cd's?
Tsja ik heb alles gedownload en/of op LP. Hoewel ik al een hele lange tijd zit te denken om de verzameling te verkopen want dan kan ik er een mooie gitaar / auto van kopenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:16 schreef BurnaBoy het volgende:
vooral downloaden.
Ik vind het nog steeds "raar' om te betalen voor muziek.(ja het is niet raar maar meer gewoonte) En ja ik heb niks om cds te spelen joh, Geen eigen auto, geen stereo (doe alles via pc joh die staat toch altijd aan)
En muziek onderweg is oordoppen op telefoon.
Ik luister ze echt vrijwel nooit en liggen maar wat te verstoffen.. Terwijl ik er als ik het slim aanpak goud geld voor kan vangenquote:Op zondag 31 juli 2011 01:51 schreef The_Dean het volgende:
Nooit doen, krijg je erg spijt van. Zelfs in heb een paar LP's, maar denk er niet over ze te verkopen.
Pick up heb ik wel hoorquote:
Ach ja, zit wel wat in. Binnenkort maar wat hoesjes kopen en de LP's weer netjes neerleggen etc. Zie wel weer. Verkopen kan altijd nog.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:00 schreef The_Dean het volgende:
Elpee's klinken zoveel lekkerder man. Dat is de charme
Hang ze in een foto lijstje?quote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil mijn drie Maiden LP's aan de muur, maar zoek een leuk/stoer ophangdinges.
Even mobiel naar kijken. Zijn ook erug interessant, zullen alleen wel ĪĪĪ zijn, of niet? (Als je de prijs niveau waar ik in rondkijken in ogenschouw neemt)quote:Op zondag 31 juli 2011 01:38 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en voor wie een goede LP wil, zoek eens naar een Ibanez van voor of uit '75.
quote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil mijn drie Maiden LP's aan de muur, maar zoek een leuk/stoer ophangdinges.
Heb voor mijne 450 betaald, en krijg het er zo weer voor ongeveer. Ze gaan inderdaad zo rond de 550-450 euro.quote:Op zondag 31 juli 2011 02:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Even mobiel naar kijken. Zijn ook erug interessant, zullen alleen wel ĪĪĪ zijn, of niet? (Als je de prijs niveau waar ik in rondkijken in ogenschouw neemt)
En zo'n oude Les Paul heeft natuurlijk wel zo zijn charme.
* Iemand91 is oude gitaren geil...
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Mascotte kan alleen als je jong bent en vrouwelijk.
Echt welquote:
Ik deed vroeger LP's in een plastic sleeve en die hing ik aan spelden in het behangquote:Op zondag 31 juli 2011 02:07 schreef The_Dean het volgende:
Nee, als je wat ouder bent hebben we daar een ander woord voorquote:Op zondag 31 juli 2011 06:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus als ik oud ben, ben ik geen mascotte meer?![]()
Ja, dan kan ik me dat voorstellenquote:Op zondag 31 juli 2011 10:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik deed vroeger LP's in een plastic sleeve en die hing ik aan spelden in het behang.
Als ik in mijn volgende huis meer muur heb wil ik ook misschien wat lp's ophangen, maar wel goed uit de zon. Heb toch wel wat unieke picture discs enzo.
Wat werd het? 'Steek die strat maar lekker in je reet!' ?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohboy, reactie gehad gisteravond van die gast die m'n strat wil hebben. Maar die las ik uiteraard pas om half 5 toen ik straal bezopen binnen kwam lopen. En toen leek het me een goed idee om maar een reactie te sturen.
Geen goed idee.
quote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohboy, reactie gehad gisteravond van die gast die m'n strat wil hebben. Maar die las ik uiteraard pas om half 5 toen ik straal bezopen binnen kwam lopen. En toen leek het me een goed idee om maar een reactie te sturen.
Geen goed idee.
Heb ooit mijn mail gecheckt toen ik uit de kroeg kwam waggelen om 2:30 en een werkmail beantwoordquote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen goed idee.
Shuffle / een nummer overslaan kan met een pick-up ook. Gewoon hard op het vlak slaan waar de pick-up op staatquote:Op zondag 31 juli 2011 02:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Pick up heb ik wel hoorMaar ik weet niet, luister toch liever digitaal via Spotify of winamp. Kan je ook lekker shufflen of een nummertje overslaan, ik weet niet
Als je GMail hebt kun je een optie aanzetten (in Labs volgens mij) dat je na een bepaalde tijd (laten we zeggen 12 uur 's nachts) verplicht eerst 5 wiskunde vragen moet kunnen beantwoorden voordat de mail verzonden wordtquote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen goed idee.
US propaganda!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik gebruik alleen crystal meth
http://www.google.nl/sear(...)s:0&biw=1600&bih=775
leuke foto's
Tja, dat is gewoon meer dan ik wil uitgeven, maar die dingen zijn wel ontzettend mooi, ik vond deze op internet, eentje uit 1976. Zoiets lijkt me wel ontzettend gaaf om te hebben, een gitaar op leeftijd vind ik (veel) meer charme hebben dan een gloednieuwequote:Op zondag 31 juli 2011 02:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb voor mijne 450 betaald, en krijg het er zo weer voor ongeveer. Ze gaan inderdaad zo rond de 550-450 euro.
Komt vanzelf... Gewoon nu iets kopen voor nu, later is voor laterquote:Op zondag 31 juli 2011 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, dat is gewoon meer dan ik wil uitgeven, maar die dingen zijn wel ontzettend mooi, ik vond deze op internet, eentje uit 1976. Zoiets lijkt me wel ontzettend gaaf om te hebben, een gitaar op leeftijd vind ik (veel) meer charme hebben dan een gloednieuwe:
True, daarom de Epiphone zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Komt vanzelf... Gewoon nu iets kopen voor nu, later is voor later
Yep, zijn leuke, verzamelaars. Ik had de mijne ook nooit verkocht was het niet aan Dean...quote:Op zondag 31 juli 2011 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True, daarom de Epiphone zoeken.![]()
Daar komt bij dat die Ibanez gitaren nauwelijks te vinden zijn...
Eens. Bovendien, zelf een gitaar inspelen heeft ook wel wat.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Komt vanzelf... Gewoon nu iets kopen voor nu, later is voor later
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Als je GMail hebt kun je een optie aanzetten (in Labs volgens mij) dat je na een bepaalde tijd (laten we zeggen 12 uur 's nachts) verplicht eerst 5 wiskunde vragen moet kunnen beantwoorden voordat de mail verzonden wordt
Idem hier, of een strat of LPquote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, als iemand nog een Telecaster heeft liggen uit '51, dan zal zelf inspelen mij worst wezen!
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 31 juli 2011 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, zijn leuke, verzamelaars. Ik had de mijne ook nooit verkocht was het niet aan Dean...
[ afbeelding ]
Dat soort dingen is geen succes voor mijquote:Op zondag 31 juli 2011 13:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Als je GMail hebt kun je een optie aanzetten (in Labs volgens mij) dat je na een bepaalde tijd (laten we zeggen 12 uur 's nachts) verplicht eerst 5 wiskunde vragen moet kunnen beantwoorden voordat de mail verzonden wordt
Ik ging ook altijd mensen bellen als ik dronken was. Had zelfs bij een vriend van me een bel verbod na 12 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtend
Goede baas, dus prima terecht gekomen...quote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
Hij gaat hier dus ook nooit meer weg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
Hij gaat hier dus ook nooit meer weg
[ afbeelding ]
Ik houd van stratsquote:Op zondag 31 juli 2011 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Over een half uur/uur wordt m'n strat opgehaald als het goed is
Ah goeie, ligt zo voor de hand maar dat ik het dan niet doorhebquote:Op zondag 31 juli 2011 19:31 schreef Witchfynder het volgende:
Gewoon decor denk ik. En ja, minder glad. Ze kunnen er ook kabels van pedalen onder wegwerken denk ik zo.
Wel bij hun concert in 't Gelredome geweest vorig jaar?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een faalsite is dat gitaarnet: je kunt niet eens zoeken zonder te registreren.
Enne, noobvraagje: Ik zie wel 'ns dat ze een tapijt op 't podium hebben liggen, zoals hieronder
(Heerlijk nummer trouwens):
Waarom eigenlijk? Geluid? Gladheid?
Nope. Die Epiphone LP Standards donderden ook snel in waarde zegquote:Op zondag 31 juli 2011 20:02 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Wel bij hun concert in 't Gelredome geweest vorig jaar?
Ben nu aan het luisteren. De gitaar is nogal vals, wat mij betreft zou je die wat "mooier/muzikaler" mogen spelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:45 schreef Aresdreams het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=10905057 (lange versie)
http://soundclick.com/share.cfm?id=10905058 (korte versie)
Nu met alles er op en er aan, meningen?
Verdomme nu ben ik alleen maar filmpjes van clapton aan het kijkenquote:Op zondag 31 juli 2011 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een faalsite is dat gitaarnet: je kunt niet eens zoeken zonder te registreren.
Enne, noobvraagje: Ik zie wel 'ns dat ze een tapijt op 't podium hebben liggen, zoals hieronder
(Heerlijk nummer trouwens):
Waarom eigenlijk? Geluid? Gladheid?
En daar is wat mis mee?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:38 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Verdomme nu ben ik alleen maar filmpjes van clapton aan het kijken
I know, ik ken het zelf ook maar al te goed. Maar heb nu toch vakantie en geen fuck te doen dusquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:00 schreef BurnaBoy het volgende:
Nou was ik eigenlijk met wat anders bezig.
Dat is er mis mee
Er schijnen behoorlijke kwaliteitsverschillen tussen de verschillende Epiphones te zitten, daarnaast zijn er ook veel 'imitaties'. En vwb prijzen, ik zie op MP te vaak compleet debiele prijzenquote:Op maandag 1 augustus 2011 01:41 schreef Iemand91 het volgende:
De wereld van gitaren is vreemd. Waar de ene Ī250 vraagt voor een Epi Standard Plus Top (althans dat denk ik dat het is) inclusief Marshall amp, vraagt een ander voor een uit 2006 er Ī510 () voor.
Nieuw zijn ze rond de Ī420 maar dat is die laatste geloof ik vergeten...
* Iemand91 stays on the lookout voor een oude, dus als jullie er een hebben/zien/kwijt willen/vinden:![]()
Bedoel je de elcetrische gitaar?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben nu aan het luisteren. De gitaar is nogal vals, wat mij betreft zou je die wat "mooier/muzikaler" mogen spelen.
Oh de 13e kan ik volgens mij wel, alleen zou ik met het OV moeten. Volgens 9292ov kan ik dan uiterlijk om 6 over 8 weg.quote:
Dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 1 augustus 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wallmart filmpje gezien op dumpert?
Eerst lowlandsquote:
Zolang het maar niet 20-8 is danquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Even voor de duidelijkheid: De BBQ is niet meer 13 augustus. Nieuwe datum volgt deze week.
Waarom niet?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zolang het maar niet 20-8 is dan.
Of 27-8quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zolang het maar niet 20-8 is dan.
Klopt, dan speel ik in Groningen.quote:
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt, dan speel ik in Groningen.
Dat was Ares toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:17 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Was er niet iets met een bruiloft en witte gitaren ?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:32 schreef The_Dean het volgende:
Even voor de duidelijkheid: De BBQ is niet meer 13 augustus. Nieuwe datum volgt deze week.
Roden ligt in Drenthequote:Op maandag 1 augustus 2011 17:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Of ligt Roden in Drenthe?
Ah, dan gaat de regel weer op.quote:
Wow!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Dribbel_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/470368064
Gaaf ding
Als je niet weet waar het ligt, dan ligt het in Drenthe.quote:
Cool!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaaf ding
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het ligt, dan ligt het in Drenthe.
Waarquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt, dan speel ik in Groningen.
Leuk ding, heeft alleen andere pups, brug en tailpiece nodig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Iets voor jou brother ?
http://link.marktplaats.nl/468264240
ik heb er een met silver sparkle te koop!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaaf ding
Alles ligt in Drenthe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het ligt, dan ligt het in Drenthe.
jamjamjamquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef brother52 het volgende:
Dean, past dit op je barbecue?
[ afbeelding ]
We spelen op Amsrockquote:
Ik laat hem even gaan, nog genoeg projecten die eerst af moetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Iemand91 het volgende:
Gitaartje voor de knutselaars?
EDIT: oh en lekker fijn, als je verkopers van marktplaats mailt en dat ze nooit antwoorden![]()
Denk het welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef brother52 het volgende:
Dean, past dit op je barbecue?
[ afbeelding ]
Geen geld eigenlijk. Maar ik het geen verstand van gitaren aanpassen, ding staat ver weg en ik bewaar het geld voor je-weet-wel-wat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik laat hem even gaan, nog genoeg projecten die eerst af moeten
Klinkt lekker dus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:14 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
vanavond eindelijk met de firebird op de orange kunnen spelen; ik ben een gelukkig man!
En hoe komt zo'n gitaar dan bij jou binnen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Maar dit project is op een brakke potmeter na ook klaar. Alleen de tonepot van de brug pickup nog even vervangen, maar heb geen nieuwe meer
[ afbeelding ]
super, heerlijk helder geluid met genoeg laag. Wel dunner dan de p90 in de les paul, maar die klinkt dan ook echt enorm dik... De firebird is een beetje de fender gitaar van gibson kwa geluid, maar dan met het dikke van de les paul.quote:
valt mee als je een beetje kan solderen. Gewoon het schema volgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef LeNick het volgende:
En oja, is het nou eigenlijk lastig, dat solderen van elementen en zulks?
KWIJL.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Maar dit project is op een brakke potmeter na ook klaar. Alleen de tonepot van de brug pickup nog even vervangen, maar heb geen nieuwe meer
[ afbeelding ]
Mijn ervaring: dat hangt geheel af van hoe fijn je motoriek is en hoe geduldig te bentquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef LeNick het volgende:
Deze was simpel, gewoon zonder elementen, die zaten er los bij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:39 schreef LeNick het volgende:
[..]
En hoe komt zo'n gitaar dan bij jou binnen?
Totaal niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef LeNick het volgende:
Je hebt ff m'n GAS voor die gibson SG weer aangewakkerdquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt ff m'n GAS voor die gibson SG weer aangewakkerd
Ik doe het je niet naquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Ik had gister even gejammed in het vondelpark samen met een andere muziekant waar ik een project meedoe...
is kijken of jullie dit wat vinden ... tis ff wat anders hahaha maar we enjoyed anyway
Mvg
DTmaster
PS: Ik speel rechts!
Die staat hier ook op fok te koopquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaaf ding
Wow gaaf!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Ik had gister even gejammed in het vondelpark samen met een andere muziekant waar ik een project meedoe...
is kijken of jullie dit wat vinden ... tis ff wat anders hahaha maar we enjoyed anyway
Mvg
DTmaster
Zo héquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Zit de kenner waarom, of heeft de verkoper ongelijk (en degenen die bieden gelijk)?quote:Your guitar was made at the
Corona Plant (Fender), USA
in the Year(s): 1992 - 1993
Dus dat wordt losschroeven voor degene die zeker wil wezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Een Fender dus.
Maarja, er kan eens een Fender nek op gezet zijn
Meesterquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Vet hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Google weet alles.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:45 schreef Niles-Crane het volgende:
Weet iemand hoe zo'n Piezo element werkt? Vind t maar een raar ding
Nice, al vind ik de manier hoe zij speelt zo mannelijk, staat zo raar. Niet dat ik het beter kan hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Ik weet niet waar ik het las, en ik weet al helemaal niet meer hoe het allemaal precies zit, maar ik had ooit gelezen op internet ergens dat de/een importeur er 600 LC's had liggen. Als dat zo is, en ze worden allemaal geveild, dan kunnen ze nog wel even...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Daar bij daan ligt inderdaad een hoop shit zeg.
Die kerel vertelde dat er nog zeker 2 keer een veilig zou komen. Maar ik weet niet of die die nu loopt er ook 1 van is.
Bedankt nog man!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Daar bij daan ligt inderdaad een hoop shit zeg.
Die kerel vertelde dat er nog zeker 2 keer een veilig zou komen. Maar ik weet niet of die die nu loopt er ook 1 van is.
Groot deel is al verkochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, en ik weet al helemaal niet meer hoe het allemaal precies zit, maar ik had ooit gelezen op internet ergens dat de/een importeur er 600 LC's had liggen. Als dat zo is, en ze worden allemaal geveild, dan kunnen ze nog wel even...
Wat heb je gehaald dan?![]()
![]()
Haal een mic-standquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:52 schreef Braddie het volgende:
Is het het waard om in een Sheng Feng western een simpel elementje te laten zetten?, heb hem sinds een aantal dagen, maar wil hem eigenlijk wel versterkt hebben, voor opnames en zulks, want met een microfoon op je been voor de klankkast schiet ook niet echt op
hahaha jah zo had ik het nog niet gezien, nog maar eens aanzetten dan!!...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nice, al vind ik de manier hoe zij speelt zo mannelijk, staat zo raar. Niet dat ik het beter kan hoor
Omgquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:15 schreef Flamengo28 het volgende:
hallo,
Mvg
DTmaster
Hij zei ook dat het meeste vrij rap ging. ofja hij had tot nu toe wel bijna alles nog verkochtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, en ik weet al helemaal niet meer hoe het allemaal precies zit, maar ik had ooit gelezen op internet ergens dat de/een importeur er 600 LC's had liggen. Als dat zo is, en ze worden allemaal geveild, dan kunnen ze nog wel even...
Wat heb je gehaald dan?![]()
![]()
Wel respect voor jouw spel, netjes hoor! Wat voor gitaar speel je hier? Handgemaakte custom met klankgat in de zijkant, een Batson?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef Flamengo28 het volgende:
Thanx!! allemaal
[..]
hahaha jah zo had ik het nog niet gezien, nog maar eens aanzetten dan!!...
"The art of mixing" van David Gibson. Daarin wordt min of meer visueel van alles uitgelegd. Ik moet straks echt een beetje weten waar alle lagen naartoe moeten, en ook iets over frequenties voor bijvoorbeeld de kick, snare, etc. Wat boost je, waar haal je iets weg. Gaat niet echt over een bepaald softwarepakket, zo ingewikkeld ga ik het ook niet maken (niks programmeren bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Welke heb je gekocht ?
En wat voor dingen staan erin. Ook op bepaalde software gericht of algemeen ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wel respect voor jouw spel, netjes hoor! Wat voor gitaar speel je hier? Handgemaakte custom met klankgat in de zijkant, een Batson?
Tering wat een beauty! En voor dat geld!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:25 schreef Flamengo28 het volgende:
http://muziek.marktplaats(...)%3D&fta_ind=1&fs=1
deze gitaar is het!!!heb hem ook via markplaats gekocht maar dan voor 600 euro.... goeie deal want de beste man had een miskoop gedaan dussss weinig op gespeeeld hahaha
Het is een mooie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:25 schreef Flamengo28 het volgende:
http://muziek.marktplaats(...)%3D&fta_ind=1&fs=1
deze gitaar is het!!!heb hem ook via markplaats gekocht maar dan voor 600 euro.... goeie deal want de beste man had een miskoop gedaan dussss weinig op gespeeeld hahaha
Ben bij hoofdstuk 25 aangekomen van het boek Justice for All: The Truth about Metallica. James is net uit therapie, St Anger is net gereleased en Robert Trujillo is net aangenomen.quote:
Que ? Foei, sparen, kopen en spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
Maar goed, ik koop d'r toch geen een, de LP lijkt me niet echt wat, en de tele's vind ik te weinig verschil t.o.v. m'n strat. Dus wacht ik op een leuke vondst in de vorm van een LP.
Je had gelijk, de gitaar was idd out of tune, heb net opgenomen na het stemmen en het klinkt een stukje beter in tune, en met de twee tracks langs elkaar is het erg duidelijk dat de andere net hier en daar out of tune is. Thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
"The art of mixing" van David Gibson. Daarin wordt min of meer visueel van alles uitgelegd. Ik moet straks echt een beetje weten waar alle lagen naartoe moeten, en ook iets over frequenties voor bijvoorbeeld de kick, snare, etc. Wat boost je, waar haal je iets weg. Gaat niet echt over een bepaald softwarepakket, zo ingewikkeld ga ik het ook niet maken (niks programmeren bijvoorbeeld)
Bedankt voor de tip, moet ik nog even bestellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:28 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ben bij hoofdstuk 25 aangekomen van het boek Justice for All: The Truth about Metallica. James is net uit therapie, St Anger is net gereleased en Robert Trujillo is net aangenomen.
Even mee wachten. Misschien kom ik hem zondog op de boekenmarkt in Deventer tegen. dan neem ik hem wel voor je mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, moet ik nog even bestellen.
Oh, vet, is goed!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Even mee wachten. Misschien kom ik hem zondog op de boekenmarkt in Deventer tegen. dan neem ik hem wel voor je mee.
Zondog????quote:
Als je nog andere boeken zoekt, laat het me even weten. Geldt trouwens voor iedereen die naar de barbecue komt.quote:
Oh, sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:29 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Que ? Foei, sparen, kopen en spelen.
Heb wat in mijn hoofd, maar ben de titels kwijt, zoek het thuis wel even op. En voor die andere houd ik met natuurlijk ook aanbevolenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je nog andere boeken zoekt, laat het me even weten. Geldt trouwens voor iedereen die naar de barbecue komt.
Ik ga sowieso wel kijken naar boeken over gitaar- en versterkerbouw al denk ik niet dat ik die tegen zal komen.
Merken en types weet ik niet 123, maar met Roland en Akai zit je meestal wel goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand hier die hier toevallig mee kan helpen ?
Midi keyboard met verzwaarde toetsen gezocht
En als het gelukt is, toevallig hier iemand interesse in m'n oude midi keyboard dan m-audio oxygen 61
Is goed. Je hebt nog een paar dagen de tijd en anders kun je me zondag altijd nog bellen/sms-enquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb wat in mijn hoofd, maar ben de titels kwijt, zoek het thuis wel even op.
Ja, ik dacht ik noem ze vastquote:En voor die andere houd ik met natuurlijk ook aanbevolen
Klopt maar je weet nooit waar je toevallig tegenaan loopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Nee, zijn over het algemeen niet echt bestsellers
een kip en een ei?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwprijs 175 zie ik dus geen idee verder, eerst ook maar eens kijken wat zo'n ding me zou kosten. Maar roep maar iets
Een appel!quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
helaas, daar kan ik niet overheen bieden...
"the mixing engineer's handbook" is ook een hele fijne. En, als je (moderne) rock wil mixen, is "mix it like a record"(DVD) van Chrles Dye, ongeveer het standaardwerk, tevens voorzien van vele hele goede files en tutorials.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
"The art of mixing" van David Gibson. Daarin wordt min of meer visueel van alles uitgelegd. Ik moet straks echt een beetje weten waar alle lagen naartoe moeten, en ook iets over frequenties voor bijvoorbeeld de kick, snare, etc. Wat boost je, waar haal je iets weg. Gaat niet echt over een bepaald softwarepakket, zo ingewikkeld ga ik het ook niet maken (niks programmeren bijvoorbeeld)
quote:
Een vriend van me had een tijd terug ook een heel interessant boek gekocht over opnametechnieken. Ik zal de 27e eens even kijken welk boek dat is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
"the mixing engineer's handbook" is ook een hele fijne. En, als je (moderne) rock wil mixen, is "mix it like a record"(DVD) van Chrles Dye, ongeveer het standaardwerk, tevens voorzien van vele hele goede files en tutorials.
Yep.quote:
Jij fotoboek bewijst wat anders!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Boeiend. Ik speel thuis momenteel ook amper, en speel verder ook nog eens voor geen meter, maar toch een huis vol gitaren. Gewoon kopen wat je vet vind, goed kunnen spelen komt vanzelf
Om op een podium te staan hoef je niet zo goed te zijn hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij fotoboek bewijst wat anders!![]()
En ach, misschien ben ik ook wel zo gek om op een tele te bieden, weet alleen niet welke, een sunburst of butterscotch?![]()
Maar ik blijf dus verlekkerd kijken naar een oude Les Paul vondst. Zal wel een tijd duren maar dat is waarschijnlijk maar goed ook
Zijn er nog mensen die gaan bieden bij Daan dan vrijdag?
Pakket schijnt al binnen te zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Waarom moet ik altijd snelle metalnummers willen spelen
dan ben je eeuwen aan het oefenen om het op snelheid te krijgenen dan hoeft het al niet meer
Idd. Gewoon de tijd d'r voor nemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Om op een podium te staan hoef je niet zo goed te zijn hoor
En voor die LP gewoon de tijd nemen, dan loop vanzelf tegen een mooie deal aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |