Scherp+2quote:Op maandag 31 mei 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Met een iphone was je mooi de lul geweest.
Ja, want applicaties sluit je niet met een druk op de homeknop.quote:Op maandag 31 mei 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:Met een iphone was je mooi de lul geweest.
Laat staan dat dat kleine tuimelaartje aan de zijkant hem in 1 keer helemaal stil maakt....quote:Op maandag 31 mei 2010 04:34 schreef retorbrapi het volgende:
Ja, want applicaties sluit je niet met een druk op de homeknop.![]()
Dat maakt niet uit voor een wekker functie toch? De huidige wekker functie blaat er gewoon doorheen in iedergeval.quote:Op maandag 31 mei 2010 04:37 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Laat staan dat dat kleine tuimelaartje aan de zijkant hem in 1 keer helemaal stil maakt....
home button en aan uit knop ingedrukt houden omfgquote:Op maandag 31 mei 2010 03:57 schreef Terpentin07 het volgende:Met een iphone was je mooi de lul geweest.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Skonk het volgende:
Math alarm, wel goed verzonnen op zich
Maar dan kom je alsnog te laat omdat je die som niet kon oplsosen
het dubbele van de helftquote:
0quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pietje koopt 3 appels. Onderweg naar huis laat hij er 1 vallen.
Hoeveel appels heeft Pietje als hij thuiskomt?
Gewoon, 3. Hij kan die kankerappel toch weer oprapen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon, 3. Hij kan die kankerappel toch weer oprapen?
Geen, oma heeft er onderweg moes van gemaaktquote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan is het hele idee van een math wekker toch weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:12 schreef flexoo het volgende:
[..]
home button en aan uit knop ingedrukt houden omfg
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:12 schreef flexoo het volgende:
[..]
home button en aan uit knop ingedrukt houden omfg
Ik neem toch aan dat hij alle knoppen heeft geprobeerd. En verder heb ik home en aan/uit knop samen geprobeerd. Ik krijg dan een lijst met keuzes zoals uitschakelen, vliegtuigstand, mobiele netwerk uitschakelen enz maar die krijg ik ook door alleen de aan/uit knop in te drukken. Waarom moet ik de home button ook indrukken?quote:ik alle knoppen indrukken om te kijken waar het uitging. En dat ding ondertussen maar doorgaan
PIEEEEEEEEEEEP PEIEEEPEIPEEPEIIEEEEEEEEEPPP
GODVERDOMME
quote:
[..]
[..]
twee keer de helftquote:Op maandag 31 mei 2010 11:43 schreef DeLoet het volgende:
Nee serieus, wat was de som?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |