Wel respect voor jouw spel, netjes hoor! Wat voor gitaar speel je hier? Handgemaakte custom met klankgat in de zijkant, een Batson?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef Flamengo28 het volgende:
Thanx!! allemaal
[..]
hahaha jah zo had ik het nog niet gezien, nog maar eens aanzetten dan!!...
"The art of mixing" van David Gibson. Daarin wordt min of meer visueel van alles uitgelegd. Ik moet straks echt een beetje weten waar alle lagen naartoe moeten, en ook iets over frequenties voor bijvoorbeeld de kick, snare, etc. Wat boost je, waar haal je iets weg. Gaat niet echt over een bepaald softwarepakket, zo ingewikkeld ga ik het ook niet maken (niks programmeren bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Welke heb je gekocht ?
En wat voor dingen staan erin. Ook op bepaalde software gericht of algemeen ?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wel respect voor jouw spel, netjes hoor! Wat voor gitaar speel je hier? Handgemaakte custom met klankgat in de zijkant, een Batson?
Tering wat een beauty! En voor dat geld!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:25 schreef Flamengo28 het volgende:
http://muziek.marktplaats(...)%3D&fta_ind=1&fs=1
deze gitaar is het!!!heb hem ook via markplaats gekocht maar dan voor 600 euro.... goeie deal want de beste man had een miskoop gedaan dussss weinig op gespeeeld hahaha
Het is een mooie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:25 schreef Flamengo28 het volgende:
http://muziek.marktplaats(...)%3D&fta_ind=1&fs=1
deze gitaar is het!!!heb hem ook via markplaats gekocht maar dan voor 600 euro.... goeie deal want de beste man had een miskoop gedaan dussss weinig op gespeeeld hahaha
Ben bij hoofdstuk 25 aangekomen van het boek Justice for All: The Truth about Metallica. James is net uit therapie, St Anger is net gereleased en Robert Trujillo is net aangenomen.quote:
Que ? Foei, sparen, kopen en spelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
Maar goed, ik koop d'r toch geen een, de LP lijkt me niet echt wat, en de tele's vind ik te weinig verschil t.o.v. m'n strat. Dus wacht ik op een leuke vondst in de vorm van een LP.
Je had gelijk, de gitaar was idd out of tune, heb net opgenomen na het stemmen en het klinkt een stukje beter in tune, en met de twee tracks langs elkaar is het erg duidelijk dat de andere net hier en daar out of tune is. Thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
"The art of mixing" van David Gibson. Daarin wordt min of meer visueel van alles uitgelegd. Ik moet straks echt een beetje weten waar alle lagen naartoe moeten, en ook iets over frequenties voor bijvoorbeeld de kick, snare, etc. Wat boost je, waar haal je iets weg. Gaat niet echt over een bepaald softwarepakket, zo ingewikkeld ga ik het ook niet maken (niks programmeren bijvoorbeeld)
Bedankt voor de tip, moet ik nog even bestellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:28 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ben bij hoofdstuk 25 aangekomen van het boek Justice for All: The Truth about Metallica. James is net uit therapie, St Anger is net gereleased en Robert Trujillo is net aangenomen.
Even mee wachten. Misschien kom ik hem zondog op de boekenmarkt in Deventer tegen. dan neem ik hem wel voor je mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, moet ik nog even bestellen.
Oh, vet, is goed!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Even mee wachten. Misschien kom ik hem zondog op de boekenmarkt in Deventer tegen. dan neem ik hem wel voor je mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |