quote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohboy, reactie gehad gisteravond van die gast die m'n strat wil hebben. Maar die las ik uiteraard pas om half 5 toen ik straal bezopen binnen kwam lopen. En toen leek het me een goed idee om maar een reactie te sturen.
Geen goed idee.
Heb ooit mijn mail gecheckt toen ik uit de kroeg kwam waggelen om 2:30 en een werkmail beantwoordquote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Ohboy, reactie gehad gisteravond van die gast die m'n strat wil hebben. Maar die las ik uiteraard pas om half 5 toen ik straal bezopen binnen kwam lopen. En toen leek het me een goed idee om maar een reactie te sturen.
Geen goed idee.
Shuffle / een nummer overslaan kan met een pick-up ook. Gewoon hard op het vlak slaan waar de pick-up op staatquote:Op zondag 31 juli 2011 02:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Pick up heb ik wel hoorMaar ik weet niet, luister toch liever digitaal via Spotify of winamp. Kan je ook lekker shufflen of een nummertje overslaan, ik weet niet
Als je GMail hebt kun je een optie aanzetten (in Labs volgens mij) dat je na een bepaalde tijd (laten we zeggen 12 uur 's nachts) verplicht eerst 5 wiskunde vragen moet kunnen beantwoorden voordat de mail verzonden wordtquote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen goed idee.
US propaganda!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ik gebruik alleen crystal meth
http://www.google.nl/sear(...)s:0&biw=1600&bih=775
leuke foto's
Tja, dat is gewoon meer dan ik wil uitgeven, maar die dingen zijn wel ontzettend mooi, ik vond deze op internet, eentje uit 1976. Zoiets lijkt me wel ontzettend gaaf om te hebben, een gitaar op leeftijd vind ik (veel) meer charme hebben dan een gloednieuwequote:Op zondag 31 juli 2011 02:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb voor mijne 450 betaald, en krijg het er zo weer voor ongeveer. Ze gaan inderdaad zo rond de 550-450 euro.
Komt vanzelf... Gewoon nu iets kopen voor nu, later is voor laterquote:Op zondag 31 juli 2011 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, dat is gewoon meer dan ik wil uitgeven, maar die dingen zijn wel ontzettend mooi, ik vond deze op internet, eentje uit 1976. Zoiets lijkt me wel ontzettend gaaf om te hebben, een gitaar op leeftijd vind ik (veel) meer charme hebben dan een gloednieuwe:
True, daarom de Epiphone zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Komt vanzelf... Gewoon nu iets kopen voor nu, later is voor later
Yep, zijn leuke, verzamelaars. Ik had de mijne ook nooit verkocht was het niet aan Dean...quote:Op zondag 31 juli 2011 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
True, daarom de Epiphone zoeken.![]()
Daar komt bij dat die Ibanez gitaren nauwelijks te vinden zijn...
Eens. Bovendien, zelf een gitaar inspelen heeft ook wel wat.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Komt vanzelf... Gewoon nu iets kopen voor nu, later is voor later
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Als je GMail hebt kun je een optie aanzetten (in Labs volgens mij) dat je na een bepaalde tijd (laten we zeggen 12 uur 's nachts) verplicht eerst 5 wiskunde vragen moet kunnen beantwoorden voordat de mail verzonden wordt
Idem hier, of een strat of LPquote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, als iemand nog een Telecaster heeft liggen uit '51, dan zal zelf inspelen mij worst wezen!
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 31 juli 2011 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, zijn leuke, verzamelaars. Ik had de mijne ook nooit verkocht was het niet aan Dean...
[ afbeelding ]
Dat soort dingen is geen succes voor mijquote:Op zondag 31 juli 2011 13:01 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Als je GMail hebt kun je een optie aanzetten (in Labs volgens mij) dat je na een bepaalde tijd (laten we zeggen 12 uur 's nachts) verplicht eerst 5 wiskunde vragen moet kunnen beantwoorden voordat de mail verzonden wordt
Ik ging ook altijd mensen bellen als ik dronken was. Had zelfs bij een vriend van me een bel verbod na 12 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtend
Goede baas, dus prima terecht gekomen...quote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
Hij gaat hier dus ook nooit meer weg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
Hij gaat hier dus ook nooit meer weg
[ afbeelding ]
Ik houd van stratsquote:Op zondag 31 juli 2011 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Over een half uur/uur wordt m'n strat opgehaald als het goed is
Ah goeie, ligt zo voor de hand maar dat ik het dan niet doorhebquote:Op zondag 31 juli 2011 19:31 schreef Witchfynder het volgende:
Gewoon decor denk ik. En ja, minder glad. Ze kunnen er ook kabels van pedalen onder wegwerken denk ik zo.
Wel bij hun concert in 't Gelredome geweest vorig jaar?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een faalsite is dat gitaarnet: je kunt niet eens zoeken zonder te registreren.
Enne, noobvraagje: Ik zie wel 'ns dat ze een tapijt op 't podium hebben liggen, zoals hieronder
(Heerlijk nummer trouwens):
Waarom eigenlijk? Geluid? Gladheid?
Nope. Die Epiphone LP Standards donderden ook snel in waarde zegquote:Op zondag 31 juli 2011 20:02 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Wel bij hun concert in 't Gelredome geweest vorig jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |