| 1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
| 1 | [img]hier de URL[/img] |
Nee maar ik heb het nog niet gevondenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben we zoveel dieselspoor in Nederland dan?
Zoek 't niet in de Randstad.quote:Op zondag 31 juli 2011 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zelfs met de hint dat het een museum is is er voor mij niet voldoende info om maar in de buurt te komen
Denk dat Bork ergens aan het strand ligt .... Ja sorry geen clue ook al is het niet in de randstad of aan het strand....quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Nico_S. het volgende:
Allemachtig, nog niemand? Is-ie zo moeilijk of ligt iedereen aan het strand? (Hint: aan het strand zul je dit museum niet vinden.)
Bork, waar ben je? Dit moet toch een makkie zijn voor jou?
Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt, maar als je serieus de oplossing wilt geven en mee wilt spelen zul je op zijn minst de straatnaam moeten geven, bij voorkeur met een linkje naar de exacte locatie...quote:
Inderdaad, Museum Van Bommel van Dam.quote:
Tja, als twee mensen het antwoord weten maar niet geven, dan geef ik het maar he? Ik snap eigenlijk niet waarom jij dat niet deed...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je snapt natuurlijk wel dat ik niet veel zin heb om deze opgave te raden
Snap ik, maar die kans had ie toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
omdat ik een nieuwe speler op zich wel een kans weil geven het te raden.
Correctquote:
Europaweg Zoetermeer klopt, daarom zal ik hem goed rekenenquote:
Ik was niet aan het strand maar in Munchen/Freiburg/Bad Godesberg (onder Bonn).quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Nico_S. het volgende:
Allemachtig, nog niemand? Is-ie zo moeilijk of ligt iedereen aan het strand? (Hint: aan het strand zul je dit museum niet vinden.)
Bork, waar ben je? Dit moet toch een makkie zijn voor jou?
quote:
en die kloptquote:
Dat heeft google maps dan verkeerd, de locatie van de foto bevindt zich te Wieringermeer maar ik reken het goed hoorquote:
Ik had hem ook net. Zoveel winkels heeft Pieces nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:09 schreef FFrankie het volgende:
succes, want zeer herkenbaar: heezenstraat doetinchem
Ik heb nog niet gezocht ging aldoor zo snel gisteren, dat ik dacht van wacht maar, kom later wel weer eens kijkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:03 schreef FFrankie het volgende:
aha, eindelijk weer een die even blijft staan!
Dat was mn volgende optie geweest ...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:25 schreef Nico_S. het volgende:
Havenstraat, Bunschoten-Spakenburg.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:37 schreef chufi het volgende:
Ik zoek straten wereldwijd , soms is Nederland te compact
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dank je, je vind het toch geen probleem dat ik mezelf vast het punt heb gegeven?
(heb idd gezocht op langste flat)
quote:
Nee niet nieuw, is er al jaren ....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef FFrankie het volgende:
ik kan deze brug niet in de bruggendatabase vinden. Is hij nieuw?
Zo te zien niet.
Juistquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:38 schreef Pikhoofd het volgende:
Ik dacht al dat ik hem herkende, maar zeker met die laatste hint kon het haast niet anders meer...
Amsterdamse Baan, Lijnden
Snel en correct.quote:
Noordquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:10 schreef tdrone het volgende:
lijkt op het midden/noorden van het land
oeps (sorry, feestje van jr)quote:
fotopocket is downquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef FFrankie het volgende:
Deze moet goed te doen zijn:
[ afbeelding ]
Plaatje is stuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:35 schreef toontjuh het volgende:
Deze is een beetje mysterieus...
[ afbeelding ]
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef chufi het volgende:
Je geeft de verkeerde punten Pikhoofd had de zijne al maar bundesrepublik nog niet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
gecorrigeerd
bork 187quote:
zoekterm: nieuwe brug noord holland bracht soelaasquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef bork het volgende:
Julianabrug, Zaandijk
Ben vertraagd door een stroomstoring van meer dan 4 uur![]()
![]()
Misschien loont het zich om een lijstje te makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:26 schreef JDude het volgende:
Ik ben de rest van het rijtje alweer kwijt.
Ah, daar hebben we spuit 11.quote:
Ik heb het na de eerste 10 locaties opgegeven of laat ik zeggen niet meer bij gehouden .... Dus Ik mis een hoop ... Kun je zelf niet ff een updated lijstje in een spoiler doen of zo ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:24 schreef bork het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk wel de uitgelezen persoon om het rijtje te achterhalen. kijk een nieuwe kans![]()
een hele oudequote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zou het eerder een kerk noemen....
quote:
Had ik ook, dat gevoel maar ook vergetenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:59 schreef tdrone het volgende:
is die neit al eens langs geweest? (niet dat ik nog weet waar hij is)
dorpje ten noorden van een waterwegquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe dan maar eens een pittige hint
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
dorpje ten noorden van een waterweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |