Kleine kans dat ie dit leest. Twitter/mail/SMS hemquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:15 schreef alors het volgende:
Kan ie niet ff wat oude items of desnoods herhalingen erin moffelen? Evil Knevel, TV Privé, neemt ie em of neemt ie em niet op? Nooitgrappigs etc
Zolang Rob voor Powned werkt gaat dat nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:11 schreef ConscienceNL het volgende:
Prachtig ook al die reacties op Twitter:twitter:Jasper_ twitterde op maandag 01-08-2011 om 12:06:52Robbie Stenders vervangt Ekdom deze week in Effe Geen Ekdom. Nais. #3FM reageer retweet
Serieus, kan 3FM hier geen les uit trekken?twitter:JoostdeVranky twitterde op maandag 01-08-2011 om 12:06:06JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Stenders is terug op z'n oude plekkie op #3fm. Dit wordt geniaal! reageer retweet
daarom moet Powned ook kapoet zodat ie weer voor een zender met meer zendtijd kan gaan werkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Zolang Rob voor Powned werkt gaat dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook maar dat komt waarschijnlijk doordat ik het origineel ten tijde van Amy's cover nog niet kende en ik nu de snelheid een beetje mis.quote:
Alsof dat de taak van 3FM is. Dat Mutsaers lekker in z'n achtertuin een festivalletje organiseert.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee 3fm gaat nu ook al in de zomer dingen organiseren voor het goede doel. Al is dit natuurlijk wel weer een andere zaak.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)tconcert-afrika.html
Ik snap het ook niet helemaal maar meestal mag je geen kritiek hebben op zo'n dingen want het is allemaal voor het goede doel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof dat de taak van 3FM is. Dat Mutsaers lekker in z'n achtertuin een festivalletje organiseert.
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal maar meestal mag je geen kritiek hebben op zo'n dingen want het is allemaal voor het goede doel.
Si.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.
En waar wil je die mensen heen verplaatsen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.
Naar een gebied waar een andere stam/geloof woont zodat er weer een burgeroorlog komt natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:50 schreef themauster het volgende:
[..]
En waar wil je die mensen heen verplaatsen dan?
Gevalletje bodemloze put inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij deze prijsuitreiking was Sander wel behoorlijk briljant bezigquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Echt, serieus, wat een ongelooflijk geschreeuw toch weer in die Coen en Sander show
Ik heb er al 79.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:41 schreef JDude het volgende:
Iemand al wel bezig met het festival-matje? Hij is hier i.i.g. kapoet.
Pino tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Pino toch![]()
Nee, integendeel. Ik kan der nog 17 dagen niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet even die knop omzetten, maar dat lukt niet.
Aah gos... Als je een meisje was zou ik zeggen koop een reep chocolaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ik kan der nog 17 dagen niet zien.
Ah puberliefdequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen in een relatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah puberliefdeGeeft niks toen ik 17/18 jaar was had ik dat ook, wacht maar tot je een paar jaar een relatie hebt dan ben je blij dat je haar een keer een dag niet ziet
![]()
Ik kijk het soms, voor de gezelligheid, ook al heb ik geen flauw idee wat ze in godsnaam aan het wauwelen zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef borisz het volgende:
TIjd voor een nieuw seizoen Snor & Föhn.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah puberliefdeGeeft niks toen ik 17/18 jaar was had ik dat ook, wacht maar tot je een paar jaar een relatie hebt dan ben je blij dat je haar een keer een dag niet ziet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen in een relatie
Ga gamenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
haha, oei. Ik lees het nu terug, ik doel op een verjaardagquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedenavond!!
Durf ik verder te vragen??
Absinth 14.gifquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, oei. Ik lees het nu terug, ik doel op een verjaardagIk ben naatje niet, zoiets gaat niet op internet
Oja, BBC was toch vandaag in staking dacht ik?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Sirolf het volgende:
Dus waarschijnlijk morgen gaat de AM-zender van de BBC World Service weer aan in de UK (AM 648), met als audiosignaal dat van... Radio 1 (en dan dus niet de BBC-versie, maar die van NL). Radio 5 kan dan weer terug naar de 747.
Ah, gelukkig maar!! Aan 1 Naatje hebben we ook wel genoegquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, oei. Ik lees het nu terug, ik doel op een verjaardagIk ben naatje niet, zoiets gaat niet op internet
1 Naatje, ontdek ik daar een woordgrap?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar!! Aan 1 Naatje hebben we ook wel genoegHad ik je al gefeliciteerd?? Zo nee; Gefeliciteerd!!
Je leest wat je wilt lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
1 Naatje, ontdek ik daar een woordgrap?
Werkte mijn hersens maar zo, vaak lees ik wat ik absoluut niet wil lezenquote:
Heel herkenbaar... En dan heb ik niet eens meer van die tere jonge oogjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Werkte mijn hersens maar zo, vaak lees ik wat ik absoluut niet wil lezen
MTV bedoel je.quote:
twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
Ik heb gisteravond/nacht weer eens even MTV gekeken maar ik zag alleen maar van die ellendige Amerikaanse series, had allemaal niets met muziek te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MTV bedoel je.
Maar wat een bureaucratische chagrijn ja... Ze zijn duidelijk hun doelgroep kwijt. Zie er een mooie tweet over voorbij komen:twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
De doelgroep kwam in eerste instantie af op de M in de naam van beide zenders, daar is weinig meer van overquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MTV bedoel je.
Maar wat een bureaucratische chagrijn ja... Ze zijn duidelijk hun doelgroep kwijt. Zie er een mooie tweet over voorbij komen:twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
En die series die ze wél uitzenden zitten volgens mij zo langzamerhand in hun 370e herhaling ofzo...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond/nacht weer eens even MTV gekeken maar ik zag alleen maar van die ellendige Amerikaanse series, had allemaal niets met muziek te maken.
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
De doelgroep kwam in eerste instantie af op de M in de naam van beide zenders, daar is weinig meer van over
Och, The Meuk Factory is d'r gelukkig al niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.
Of de M van Multicultiquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.
Heel oud ja, voor mijn tijd, maar toch vind ik het tofquote:
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En die series die ze wél uitzenden zitten volgens mij zo langzamerhand in hun 370e herhaling ofzo...
Volgens mij is het van mijn tijd, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heel oud ja, voor mijn tijd, maar toch vind ik het tof. Heb toch wel iets met oude muziek, dankzij vader
.
Jezus.......quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.
Bully Beatdown geloof ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.
CC is tofquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Bully Beatdown geloof ik.
Ik kijk echt nooit MTV, maar een paar vrienden kijken het alleen maar
Comedy Central is dan welAlhoewel die ook wel beginnen met herhalen...
Jep dat was het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Bully Beatdown geloof ik.
Ik kijk echt nooit MTV, maar een paar vrienden kijken het alleen maar
Comedy Central is dan welAlhoewel die ook wel beginnen met herhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |