Ik ook maar dat komt waarschijnlijk doordat ik het origineel ten tijde van Amy's cover nog niet kende en ik nu de snelheid een beetje mis.quote:
Alsof dat de taak van 3FM is. Dat Mutsaers lekker in z'n achtertuin een festivalletje organiseert.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee 3fm gaat nu ook al in de zomer dingen organiseren voor het goede doel. Al is dit natuurlijk wel weer een andere zaak.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)tconcert-afrika.html
Ik snap het ook niet helemaal maar meestal mag je geen kritiek hebben op zo'n dingen want het is allemaal voor het goede doel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof dat de taak van 3FM is. Dat Mutsaers lekker in z'n achtertuin een festivalletje organiseert.
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal maar meestal mag je geen kritiek hebben op zo'n dingen want het is allemaal voor het goede doel.
Si.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.
En waar wil je die mensen heen verplaatsen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.
Naar een gebied waar een andere stam/geloof woont zodat er weer een burgeroorlog komt natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:50 schreef themauster het volgende:
[..]
En waar wil je die mensen heen verplaatsen dan?
Gevalletje bodemloze put inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij deze prijsuitreiking was Sander wel behoorlijk briljant bezigquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Echt, serieus, wat een ongelooflijk geschreeuw toch weer in die Coen en Sander show
Ik heb er al 79.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:41 schreef JDude het volgende:
Iemand al wel bezig met het festival-matje? Hij is hier i.i.g. kapoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |