Gevalletje bodemloze put inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is heel vervelend voor die mensen daar, maar steeds maar weer geld sturen heeft to-taal geen zin. Zolang die mensen maar tig kinderen blijven krijgen gecombineerd met het lastige (droge) klimaat daar, ís daar helemaal niets te beginnen. Je kunt beter energie steken in het verplaatsen van mensen.
Bij deze prijsuitreiking was Sander wel behoorlijk briljant bezigquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Echt, serieus, wat een ongelooflijk geschreeuw toch weer in die Coen en Sander show
Ik heb er al 79.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:41 schreef JDude het volgende:
Iemand al wel bezig met het festival-matje? Hij is hier i.i.g. kapoet.
Pino tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Pino toch![]()
Nee, integendeel. Ik kan der nog 17 dagen niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet even die knop omzetten, maar dat lukt niet.
Aah gos... Als je een meisje was zou ik zeggen koop een reep chocolaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Ik kan der nog 17 dagen niet zien.
Ah puberliefdequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen in een relatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah puberliefdeGeeft niks toen ik 17/18 jaar was had ik dat ook, wacht maar tot je een paar jaar een relatie hebt dan ben je blij dat je haar een keer een dag niet ziet
![]()
Ik kijk het soms, voor de gezelligheid, ook al heb ik geen flauw idee wat ze in godsnaam aan het wauwelen zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:29 schreef borisz het volgende:
TIjd voor een nieuw seizoen Snor & Föhn.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah puberliefdeGeeft niks toen ik 17/18 jaar was had ik dat ook, wacht maar tot je een paar jaar een relatie hebt dan ben je blij dat je haar een keer een dag niet ziet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen in een relatie
Ga gamenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
haha, oei. Ik lees het nu terug, ik doel op een verjaardagquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedenavond!!
Durf ik verder te vragen??
Absinth 14.gifquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, oei. Ik lees het nu terug, ik doel op een verjaardagIk ben naatje niet, zoiets gaat niet op internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |