Normaal gesproken wel met Playbackdom.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
net alsof de webcam belangrijk is tijdens ff ekdom
Hahaquote:Op zondag 31 juli 2011 10:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben verder ook benieuwd wat er in die tijd met de cam gaat gebeuren. Wss wordt het 'een alternatieve positie'...
Ik ook niet, luister sws altijd via FM. En als er iets gebeurt schakel ik snel de cam in.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
HahaAch ja, dat zijn we nu wel gewend bij Stenders.
Sowieso, met cam is de radio een stuk minder leuk heb ik ervaren. Kijk eigenlijk nooit meer naar de cam.
Ik vind dat ze zoiets ook eens een keer mogen doen voor al het dierenleed in de wereld.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef themauster het volgende:
Dus binnenkort Rock4Africa mooi initiatief van de baas
Ja leuk, maar 555 krijgt geen cent van mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:44 schreef hole1988 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op zondag 31-07-2011 om 01:38:10Ga t gewoon proberen, morgen aan de slag en kijken hoe ver we komen voor #giro555 met #3FM en wie dan ook! #RockForAfrica of #Rock4Africa reageer retweet
of voor alle gedwongen prostituees uit Oost-Europaquote:Op zondag 31 juli 2011 14:45 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zoiets ook eens een keer mogen doen voor al het dierenleed in de wereld.
Best een mooi iniatief idd, maar ik heb het idee dat Afrika nu al voor het zoveelste jaar gesponsord wordt. Zijn er geen andere doelen te bedenkenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef themauster het volgende:
Dus binnenkort Rock4Africa mooi initiatief van de baas
Komt allemaal apart volk, tig hallen met stalletjes die eigenlijk allemaal hetzelfde aanbieden.quote:
1x voor de komende tig jaar is genoeg voor mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zwarte marktErg leuk
. Kom er 4x per jaar
eeeh volgens mij hebben er momenteel een paar mensen heel erg honger in Afrika, maar ik weet niet zeker hoor....quote:Op zondag 31 juli 2011 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Best een mooi iniatief idd, maar ik heb het idee dat Afrika nu al voor het zoveelste jaar gesponsord wordt. Zijn er geen andere doelen te bedenken
Haha oké, ben er ook nog nooit geweest. Maar wil er ook nog wel eens kijken.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt allemaal apart volk, tig hallen met stalletjes die eigenlijk allemaal hetzelfde aanbieden.
Maar wel leuk om een keertje heen te gaan.
Ik woon er vlakbij en ben er al zeker 20 jaar niet geweest. Ik gok dat ik dat nog best een tijd vol ga houden ook.quote:
Dat weet ik ook wel maar ik heb er geen vertrouwen in dat een zoveelste actie daarin verandering gaat brengen. Het komt toch niet bij de mensen terecht die het het hardst nodig hebben.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
eeeh volgens mij hebben er momenteel een paar mensen heel erg honger in Afrika, maar ik weet niet zeker hoor....
Ohja exclusief China Townquote:Op zondag 31 juli 2011 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1x voor de komende tig jaar is genoeg voor mij.
De Levenquote:Op zondag 31 juli 2011 18:20 schreef alors het volgende:
Ik luister Claudia terug, ja echtEn Arie Boomsma vraagt De Leven van Sef aan
Arie stijgt en stijgt in mijn achting
Ook ja. En heel veel sieraden, parfum, kleding en Simlock vrijmaak-service.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
staan er nog steeds Turken met een hele grote dozen waspoeder???
twitter:paul3fm twitterde op zondag 31-07-2011 om 20:27:50Hotspot met bewijs.. RT @zwijneveld: ik heb 't gister nog op de erasmusbrug gedaan http://bit.ly/px9x6A #psradio reageer retweet
Kut, Kimmie gemistquote:Op zondag 31 juli 2011 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister ff PSradio, maar de radio is alweer uitgedaan. ik moet kotsen van Kim Holland.
er zijn weinig mensen die haar kut missen denk ik....quote:
zijn altijd de meest hilarische grappenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn weinig mensen die haar kut missen denk ik....
en wat was Klusjesmannen weer hilarische nonsens. De Hitler-in-een-champagnekoeler-grap was weer prachtig. nog nooit zoveel mensen niet zien lachen![]()
die 2 hebben ook niet zoveel met de EO als Klaas en Mirandaquote:Op zondag 31 juli 2011 22:28 schreef _JdM_ het volgende:
Toch is JouwWeekendFinale! met Joey/Wijnand veel beter dan Klaas/Miranda... Klaas is nog wel te doen, maar die Miranda... Pfft.
Toch raar dat de vakantie/nachtDJ's een progamma beter maken dan de echte DJ's...
ik zat te kijken, ik zie Ramon die champagnekoeler pakken en eerste zijn brilsmurfimitatie doen en ik zie Sander bedenkelijk kijken. ik denk: "nee, hij gaat niet die Hitler-gr..." en Ramon doet em gewoon. de held!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zijn altijd de meest hilarische grappen
Omdattie buiten proporties is? Geen idee, ik heb het nog nooit gezien...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Kun je ook wel horen, gaat een stuk minder stug!!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die 2 hebben ook niet zoveel met de EO als Klaas en Miranda
ik woon er 750 meter er vandaan niks aan de hand.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef themauster het volgende:
Hole moet jij niet evacueren of woon jij in een andere wijk?
Ik zag het al langskomen op Kilroy, mooie bende!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://hulpverlening.nl/forum/index.php/topic,3357.0.html
Ongelofelijk, dat er belastinggeld wordt besteed aan een programma als De Klusjesmannenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat was Klusjesmannen weer hilarische nonsens. De Hitler-in-een-champagnekoeler-grap was weer prachtig. nog nooit zoveel mensen niet zien lachen![]()
Ah, ik leef met je mee...quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio 1. Echte jannen. Aan de telefoon
Arme Rinusquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Amenquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik leef met je mee...![]()
Zit op werk, lekker 3FM luisteren hier![]()
EO neem ik dan maar op de koop toe
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:
Juweeltje!! Helaas geen geluid uit de boxen hierquote:
Het is niet het luchtdrumstelnummerquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel zit nu achter zijn luchtdrumstel.
Dat is ook niet tof...quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:19 schreef Cee het volgende:
Dag mensen!Ik heb vakantie! Zometeen naar m'n werk.
*zucht*
Herkenbaar, gebeurt mij in de weekenden nog wel eens. Of sleutels (of nog erger; een loper) meenemen en weer helemaal terug kunnen gaan brengenquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
Ik probeer voor de pauze terug naar huis te gaan. Vrijdag dacht ik alles overgedragen te hebben maar toen kwamen er weer wat nieuwe aanvragen en ontwikkelingen en *zucht*, ik ben dan weer te collegiaal om de rest daar ongeïnformeerd mee op te zadelen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:54 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weet je nu ook hoe het WKlogo in elkaar zit.
Mogge
twitter:rucewillis twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:14:08jezus mina, waarom gaat die Domien niet eens lekker op een hele lange vakantie? #3fm #sukkel reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:16:11@rucewillis Volgende keer gewoon recht in m'n gezicht zeggen, okay? Fijne maandag! reageer retweet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef themauster het volgende:
twitter:rucewillis twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:14:08jezus mina, waarom gaat die Domien niet eens lekker op een hele lange vakantie? #3fm #sukkel reageer retweet
twitter:Domien twitterde op maandag 01-08-2011 om 10:16:11@rucewillis Volgende keer gewoon recht in m'n gezicht zeggen, okay? Fijne maandag! reageer retweet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:54 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weet je nu ook hoe het WKlogo in elkaar zit.
Mogge
O, dat valt nog meequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:32 schreef borisz het volgende:
Zo muziekmap is weer een beetje op orde. Slechts 293gb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef borisz het volgende:
Leroy Fer tekent bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Jasper_ twitterde op maandag 01-08-2011 om 12:06:52Robbie Stenders vervangt Ekdom deze week in Effe Geen Ekdom. Nais. #3FM reageer retweet
Serieus, kan 3FM hier geen les uit trekken?twitter:JoostdeVranky twitterde op maandag 01-08-2011 om 12:06:06JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Stenders is terug op z'n oude plekkie op #3fm. Dit wordt geniaal! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |