Je leest wat je wilt lezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
1 Naatje, ontdek ik daar een woordgrap?
Werkte mijn hersens maar zo, vaak lees ik wat ik absoluut niet wil lezenquote:
Heel herkenbaar... En dan heb ik niet eens meer van die tere jonge oogjesquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Werkte mijn hersens maar zo, vaak lees ik wat ik absoluut niet wil lezen
MTV bedoel je.quote:
twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
Ik heb gisteravond/nacht weer eens even MTV gekeken maar ik zag alleen maar van die ellendige Amerikaanse series, had allemaal niets met muziek te maken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MTV bedoel je.
Maar wat een bureaucratische chagrijn ja... Ze zijn duidelijk hun doelgroep kwijt. Zie er een mooie tweet over voorbij komen:twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
De doelgroep kwam in eerste instantie af op de M in de naam van beide zenders, daar is weinig meer van overquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MTV bedoel je.
Maar wat een bureaucratische chagrijn ja... Ze zijn duidelijk hun doelgroep kwijt. Zie er een mooie tweet over voorbij komen:twitter:Jarne twitterde op maandag 01-08-2011 om 22:23:59Radio killed the music television star. Eat that MTV. #3fm reageer retweet
En die series die ze wél uitzenden zitten volgens mij zo langzamerhand in hun 370e herhaling ofzo...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond/nacht weer eens even MTV gekeken maar ik zag alleen maar van die ellendige Amerikaanse series, had allemaal niets met muziek te maken.
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
De doelgroep kwam in eerste instantie af op de M in de naam van beide zenders, daar is weinig meer van over
Och, The Meuk Factory is d'r gelukkig al niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.
Of de M van Multicultiquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
MTV. Migranten Televisie is het tegenwoordig.
Heel oud ja, voor mijn tijd, maar toch vind ik het tofquote:
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En die series die ze wél uitzenden zitten volgens mij zo langzamerhand in hun 370e herhaling ofzo...
Volgens mij is het van mijn tijd, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heel oud ja, voor mijn tijd, maar toch vind ik het tof. Heb toch wel iets met oude muziek, dankzij vader
.
Jezus.......quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.
Bully Beatdown geloof ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik weet de naam al niet meer maar was iets met 2 broers die vroeger gepest waren door iemand in de straat en die lieten nu een kooivechter komen om nu eens die 'pestkop' in elkaar te laten rossen o.i.d.
CC is tofquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Bully Beatdown geloof ik.
Ik kijk echt nooit MTV, maar een paar vrienden kijken het alleen maar
Comedy Central is dan welAlhoewel die ook wel beginnen met herhalen...
Jep dat was het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Bully Beatdown geloof ik.
Ik kijk echt nooit MTV, maar een paar vrienden kijken het alleen maar
Comedy Central is dan welAlhoewel die ook wel beginnen met herhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |