Ik denk dat die speelstijl die ze in Turkije hebben zich beter leent voor de groepsfase dan voor het knock-out deel van het toernooi. Het zal dus afhankelijk zijn van de fase waarin de teams elkaar treffen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik denk dat de clubs Galatasaray, Besiktas en Fenerbahce in principe niets onderdoen voor Ajax, PSV en FC Twente. Dat Twente wel van Fenerbahce heeft gewonnen doet daar niets aan af. Je kan pas een eerlijke vergelijking maken als ze structureel tegen elkaar zouden spelen.
Werd gisteren al door Ajax.nl zelf vermeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:12 schreef Stiggie het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten. Steek = Kas
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ver-Stekelenburg.htm
Ik vind dat wel meevallen qua hetze, voorlopig gaat het met de jeugdopleiding zoals Cruijff wil qua organisatie en personen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt doodmoe van die Telegraaf-hetze tegen alle lui die Cruyff durven tegen te spreken![]()
![]()
Ik denk echt dat dit door Cruyff zelf allemaal wordt ingefluisterd. Ik ben blij dat er nu meer voetbal in de geledingen van Ajax te vinden is maar als Cruyff echt denkt om niet op vergaderingen te hoeven verschijnen en alles vanuit zijn Spaanse paleisje kan gaan zitten orakelen mag ie van mij per direct weer opdonderen
Een ruil Ham-Lens lijkt me wel wat met wat bijbetalingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat ze nog iets gaan aantrekken van de transfersom van Steek en evt El Ham... wellicht toch nog een spits en Babos als reservekeeper
past beter bij Ajax dan Ham, die twee schijnen elkaar ook niet te liggenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook niet zo kapot van Lens eigenlijk...
Genoeg aanvallers?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wij hebben genoeg aanvallers. Geld besteden aan nieuwe centrale verdediger die er staat als Vertonghen verkocht wordt.
OK, zo wel genoeg maar helaas niet goed genoegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebicillio, De Jong, Ozbilliz, Boerigter, Siegtorson, Serorro (eventueel)
Dit! Weinig kwaliteit, goede buitenspeler zou niet gek zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, zo wel genoeg maar helaas niet goed genoeg
Boerrigter, Ebecilio en Özbiliz.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind Boerigter en Sulejmani goed genoeg. Ebecillio, Ozbilliz en Serero zijn goede vervangers.
Zeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Boerrigter, Ebecilio en Özbiliz.
Moeilijk he, namen goed schrijven?
hehe en zet nu hun budget eens af tegen dat van de Nl clubs. doen we het hier toch niet slechtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik denk dat de clubs Galatasaray, Besiktas en Fenerbahce in principe niets onderdoen voor Ajax, PSV en FC Twente. Dat Twente wel van Fenerbahce heeft gewonnen doet daar niets aan af. Je kan pas een eerlijke vergelijking maken als ze structureel tegen elkaar zouden spelen.
Maar als je dan kijkt naar de clubs in Portugal, hoe zij het doen met hun budgetten. Daar kunnen wij ook veel van leren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:42 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
hehe en zet nu hun budget eens af tegen dat van de Nl clubs. doen we het hier toch niet slecht
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Waarom staat die vieze El Ham in de TT als Steek weg is
Deze manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax wil El Hamdaoui niet naar PSV laten gaan. Ze kennen zijn kwaliteiten dus wel degelijk. Ik zie het als een soort van nederige opstellingen richting El Hamdaoui en een bevestiging van zijn kwaliteiten. Doet me goed.
²
Als PSV 6 miljoen op tafel legt is hij weg hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax wil El Hamdaoui niet naar PSV laten gaan. Ze kennen zijn kwaliteiten dus wel degelijk. Ik zie het als een soort van nederige opstellingen richting El Hamdaoui en een bevestiging van zijn kwaliteiten. Doet me goed.
²
Voor 4 miljoen ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als PSV 6 miljoen op tafel legt is hij weg hoor.
Veel plezier met rukken in het Philips Stadionquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Dat ze gek zijn in Amsterdamquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:59 schreef King_of_cubes het volgende:
PSV wil El Ham alleen gratis, wat denken ze daar wel niet.
Genoeg aanvallers, maar te weinig spitsen en teveel middelmaat. Het vertrek van Hamdaoui moet je gewoon nog opvangen met een extra spits.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebicillio, De Jong, Ozbilliz, Boerigter, Siegtorson, Sererro (eventueel)
Waar wil je Goalbeinn zetten dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Als PSV el Ham nou komt kopen voor 4 mil dan leggen we wat bij en halen we Matavz.
Zolang Groningen wel compensatie biedt voor het winkeltje van zijn broers/neven/opa's/oma'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het slimmer spelen. PSV koopt Matavz. Groningen haalt El Hamdaoui. Opgelost.![]()
Als je Goalbeinn of Matavz op de bank zet is het kapitaalsvernietigingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Kolbeinn en Tim kunnen best strijden om de spitspositie, concurrentie kan geen kwaad lijkt me zo.
Dacht aan Feyenoordquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:09 schreef Burrito het volgende:
PSV wil geld van de gemeente en gratis spelers![]()
Lijken wel Griekenland
Dacht eens aan Vennegoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:11 schreef King_of_cubes het volgende:
Misschien wel maar wie moeten we dan als tweede spits gebruiken? Castillion zal wel verhuurd gaan worden en Siem vind ik toch niet een echte spits.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen ik ben een insider er gaat nog een spits komen ik kan er niet veel ovee zeggen maar 1 sep weten jullie meer
Vertel ons meer, insider, vertel ons meer!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen ik ben een insider er gaat nog een spits komen ik kan er niet veel ovee zeggen maar 1 sep weten jullie meer
Ik wou net vragen, zien jullie Vorm komen en zo ja, vind je dat leuk? Ter info: in 2007 heeft Vorm gezegd nooit naar 020 te willen gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ek_Stekelenburg.html
Wat is dit nou weer? Ajax wil Vorm? Ajax heeft Vorm al, hij heet 'Vermeer'...
ben je gekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik wou net vragen, zien jullie Vorm komen en zo ja, vind je dat leuk? Ter info: in 2007 heeft Vorm gezegd nooit naar 020 te willen gaan.
Maar als Utreg supporter zou ik graag de deal zien Vermeer en Vorm ruilen met wat geld erbij. Ik denk dat Vorm een betere keeper is, maar voor ons is een Vermeer meer dan prima. Kan ie gewoon lekker elke week spelen. Want ik denk dat Vermeer daar niet aan toe komt als Vorm gehaald wordt.
Nee realistisch.quote:
We willen een 2e keeper erbij hebben. Waarom zullen we dan 2 keepers gaan ruilen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee realistisch.
Ik verwacht niet dat Vorm als 2de keeper naar 020 gaat, dan kan ie beter zijn contract uitdienen als eerste keeper in Utreg en dan in de winter/volgende zomer naar het buitenland gaan. Ik geloof nooit dat hij ergens in Nederland op de bank gaat zitten.
quote:Janssen zakt na misser tegen Independiente in rangorde bij Ajax
Zaterdag, 30 juli 2011 om 13:50
Bij FC Twente nam Theo Janssen de strafschoppen, maar bij Ajax hoeft hij niet achter de bal te verschijnen wanneer het leder op elf meter wordt gelegd. Janssen mocht in de voorbereiding nog wel de penalty’s nemen, maar is gezakt in de rangorde, maakt Frank de Boer bekend.
Wanneer Ajax dit seizoen een penalty krijgt, is Siem de Jong de aangewezen man om het buitenkansje te benutten. Miralem Sulejmani is de tweede man en Janssen staat op de derde plek. Dat liet De Boer in aanloop naar de Johan Cruijff Schaal weten aan het Algemeen Dagblad.
Janssen nam afgelopen weekend in de oefenwedstrijd tegen het Argentijnse Independiente nog een strafschop, maar schoot deze erg zwak in en zag zijn inzet gepakt worden. De middenvelder is nog wel de aangewezen man voor de (meeste) vrije trappen en de hoekschoppen.
Vermeer heeft het afgelopen seizoen veel beter gedaan dan die troela van een Vormquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee realistisch.
Ik verwacht niet dat Vorm als 2de keeper naar 020 gaat, dan kan ie beter zijn contract uitdienen als eerste keeper in Utreg en dan in de winter/volgende zomer naar het buitenland gaan. Ik geloof nooit dat hij ergens in Nederland op de bank gaat zitten.
Ik vind Verhoeven ook een goede keeper om eerlijk te zijn. Het feit dat hij lak heeft aan spreekkoren en er gewoon vol voor gaat, en dan ook nog zijn ballen pakt. Dat bevalt me wel. Zonde dat hij op de bank moet zitten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
We willen een 2e keeper erbij hebben. Waarom zullen we dan 2 keepers gaan ruilen?Dan hebben we er nog steeds alleen verhoeven als back up.
Heb je de wedstrijden gezien die hij keepte? Als steek of vermeer daar had gestaan waren het al stuk minder tegendoelpunten denk ik. Zo goed is hij echt niet. Leuk als 3e keeper. Meer niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind Verhoeven ook een goede keeper om eerlijk te zijn. Het feit dat hij lak heeft aan spreekkoren en er gewoon vol voor gaat, en dan ook nog zijn ballen pakt. Dat bevalt me wel. Zonde dat hij op de bank moet zitten.
Ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer heeft het afgelopen seizoen veel beter gedaan dan die troela van een Vorm
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles van 020 kijk, vooral samenvattingen. En ik weet wel zeker dat Stekelenburg en Vermeer beter zijn, maar Verhoeven zou goed genoeg zijn voor de middenmotors of onderin de eredivisie, daar zou hij wekelijks prima kunnen spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijden gezien die hij keepte? Als steek of vermeer daar had gestaan waren het al stuk minder tegendoelpunten denk ik. Zo goed is hij echt niet. Leuk als 3e keeper. Meer niet.
Verhoeven is niks. Hij heeft nog bijna het kampioenschap verspeeld vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles van 020 kijk, vooral samenvattingen. En ik weet wel zeker dat Stekelenburg en Vermeer beter zijn, maar Verhoeven zou goed genoeg zijn voor de middenmotors of onderin de eredivisie, daar zou hij wekelijks prima kunnen spelen.
Daar speelde hij dan ook voordat we hem haalden. Bij Volendam. Had een uitstekend seizoen dat jaar ondanks de vele tegengoals, hadden er veel en veel meer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles van 020 kijk, vooral samenvattingen. En ik weet wel zeker dat Stekelenburg en Vermeer beter zijn, maar Verhoeven zou goed genoeg zijn voor de middenmotors of onderin de eredivisie, daar zou hij wekelijks prima kunnen spelen.
Hij is gewoo nniet goed voor je hartquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Verhoeven is niks. Hij heeft nog bijna het kampioenschap verspeeld vorig jaar.
Jouw TT is niet goed voor wat dan ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gewoo nniet goed voor je hart
Even de stats opgezocht:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer heeft het afgelopen seizoen veel beter gedaan dan die troela van een Vorm
gedraag je evenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wees eerst eens netjes om fatsoenlijk Ajax uit te spreken ipv 020quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Even de stats opgezocht:
Vermeer heeft 6 eredivisie wedstrijden voor 020 gekeept. Vorm heeft er 33 gekeept voor 030 (bron: VI.nl). Vermeer heeft 0 interlands gekeept, en Vorm 2 kwalificatie en 2 vriendschappelijk. Van de Europese wedstrijden kan ik zo snel even geen stats vinden.
Conclusie: Vorm heeft meer gekeept, met name internationaal is belangrijk. Daar moet hij Stekelenburg terecht voor zich dulden. Maar het feit dat Vermeer geen oproepen heeft gehad en Boschker en Velthuizen wel zegt wel iets. Tel daarbij op dat Vermeer in de eredivisie pas in de goal kwam bij een blessure van de eerste keus, Vorm is het hele jaar eerste keus geweest.
Met alle respect, maar ik denk dat je dus beter Vorm op doel kan hebben dan Vermeer.
Zo had k het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kan iemand mij verklaren waarom iemand als De Jong voortaan de strafschoppen neemt?
Dit betekent dus indirect dat De Boer hier zegt dat hij De Jong als basisspeler ziet. Dat kan iedereen er denk ik wel uit opmaken.
Ik word hier érg verdrietig van. De Boer is de coach, maar zijn keuzes zijn soms wel zéér twijfelachtig en zeker discusieërbaar.
Met stomheid ben ik verslagen. Toen ik zojuist mijn pc opstartte, stond ik perplex toen ik dit bericht over De Jong las. Ongelofelijk...................
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik word hier érg verdrietig van. De Boer is de coach, maar zijn keuzes zijn soms wel zéér twijfelachtig en zeker discusieërbaar.
Met stomheid ben ik verslagen. Toen ik zojuist mijn pc opstartte, stond ik perplex toen ik dit bericht over De Jong las. Ongelofelijk...................
Dat zal best. Maar je beweerde dat Vermeer het het afgelopen seizoen beter had gedaan. Vorm heeft het jaren terug in Den Bosch ook prima gedaan, maar dat is niet relevant voor de vraag.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees eerst eens netjes om fatsoenlijk Ajax uit te spreken ipv 020![]()
Vermeer heeft in 2008/09 ook veel ervaring opgedaan onder Marco. Vooral Europees
Suarez misten er zelfs 2 in 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overdrijft daar een beetje. Het is een rare beslissing om na 1 penalty iemand al te bekeuren. Maar je moet niet met stomheid verslagen zijn.
Vermeer heeft gewoon het kampioenschap gered dit seizoen. Tegen nec bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar je beweerde dat Vermeer het het afgelopen seizoen beter had gedaan. Vorm heeft het jaren terug in Den Bosch ook prima gedaan, maar dat is niet relevant voor de vraag.
Suarez is een heiligequote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Suarez misten er zelfs 2 in 1 wedstrijd.
Sjees, spring in zee emo! In Afrika hebben ze geen vreten en in Noorwegen huilen op dit moment een hoop ouders hun ogen rood en jij staat perplex van het feit dat iemand anders de vrije trappen moet nemen......quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kan iemand mij verklaren waarom iemand als De Jong voortaan de strafschoppen neemt?
Dit betekent dus indirect dat De Boer hier zegt dat hij De Jong als basisspeler ziet. Dat kan iedereen er denk ik wel uit opmaken.
Dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vermeer heeft gewoon het kampioenschap gered dit seizoen. Tegen nec bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Sjees, spring in zee emo! In Afrika hebben ze geen vreten en in Noorwegen huilen op dit moment een hoop ouders hun ogen rood en jij staat perplex van het feit dat iemand anders de vrije trappen moet nemen......
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Sjees, spring in zee emo! In Afrika hebben ze geen vreten en in Noorwegen huilen op dit moment een hoop ouders hun ogen rood en jij staat perplex van het feit dat iemand anders de vrije trappen moet nemen......
Als Stekelenburg er tegen Utrecht 5 tegen had gehouden was dat niet nodig geweest.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vermeer heeft gewoon het kampioenschap gered dit seizoen. Tegen nec bijvoorbeeld.
wat heeft dat te maken met de acties van Vermeer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als Stekelenburg er tegen Utrecht 5 tegen had gehouden was dat niet nodig geweest.
Of als Van der Wiel er iedere wedstrijd 12 had gemaakt red je het zonder keeper ook nog wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als Stekelenburg er tegen Utrecht 5 tegen had gehouden was dat niet nodig geweest.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of als Van der Wiel er iedere wedstrijd 12 had gemaakt red je het zonder keeper ook nog wel.
Speaking of emoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Veel, want dan was het misschien anders gelopen. Maar verder maakt dat niet uit. Dat Vermeer een goede keeper is daar zijn we het gewoon over eens. Hij moet echter wel zijn minuten gaan maken, anders blijft het een eeuwig talent.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met de acties van Vermeer.
Ach, ieder bekijkt het anders. Moet kunnen he, zeker op een forum. Ik ben benieuwd hoe Frank dat rouleren gaat doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo had k het nog niet bekeken.Maar hij wilt veel gaan rouleren heeft hij aangegeven dus ben benieuwd.
Ik geef genoeg aan goede doelen vriend. De kwestie is hier dat ik er van opkijk dat De Jong strafschoppen mag gaan nemen. Zélfs de eerste kandidaat is. Dat jij het er niet mee eens bent, kan zo zijn, maar reageer dan toch op een normale manier. Alvast bedankt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
jij moet ook normaal reageren, want jij doet alsof de wereld vergaatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik geef genoeg aan goede doelen vriend. De kwestie is hier dat ik er van opkijk dat De Jong strafschoppen mag gaan nemen. Zélfs de eerste kandidaat is. Dat jij het er niet mee eens bent, kan zo zijn, maar reageer dan toch op een normale manier. Alvast bedankt.
Ok, maar De Boer moet toch in de tijd dat hij trainer is toch ook écht wel doorhebben dat het met De Jong niets wordt. Niks ten nadele van De Jong, maar ik denk dat hij beter bij een subtopper in Nederland past.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij moet ook normaal reageren, want jij doet alsof de wereld vergaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
DE HORROR DE JONG MAG DE STRAFSCHOPPEN NEMEN DUS HIJ IS BASISSPELER CRISIS CRISIS!STEKELENBURG IS WEG MAMASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAAL HEM TERUUUUUG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lulkoek einde 2009-2010 vergeten? Was toen de beste middenvelder van Nederland.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ok, maar De Boer moet toch in de tijd dat hij trainer is toch ook écht wel doorhebben dat het met De Jong niets wordt. Niks ten nadele van De Jong, maar ik denk dat hij beter bij een subtopper in Nederland past.
Is Serrero nog ingeschreven eigenlijk dat waren ze toch vergeten?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
Haha, wat ik met mijn post van vandaag al niet te weeg brengt.
Ik heb iig héél veel zin in vanavond. Ik ben enorm benieuwd wat de basis-11 gaat worden en of Serero en Ozbiliz speeltijd gaan krijgen.
Het is gelukt boysquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Is Serrero nog ingeschreven eigenlijk dat waren ze toch vergeten?
Amen.quote:
Dat ik het opnieuw niet met jou eens bent, is verder niet erg, maar accepteer nou eens dat er verschillende meningen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Lulkoek einde 2009-2010 vergeten? Was toen de beste middenvelder van Nederland.
Die jongen is gewoon verkracht dit jaar omdat El Ham zich gedroeg als een mongool.
mede ook door het bestuur. die hadden geen zin om Pantelic te houden terwijl hij gewoon een hele nuttige kracht wasquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat ik het opnieuw niet met jou eens bent, is verder niet erg, maar accepteer nou eens dat er verschillende meningen zijn.
De Jong beste middenvelder van Nederland. Besef je dat Pantelic daarbij een groot aandeel had?
Dus El Hamdaoui is nu de schuldig dat De Jong zogezegd is verkracht?
Ben ik het wel met je eens. Jammer eigenlijk, want hij had nog veel kunnen betekenen voor Ajax. Ik was altijd wel gecharmeerd van de voetbalkwaliteiten van Pantelic.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mede ook door het bestuur. die hadden geen zin om Pantelic te houden terwijl hij gewoon een hele nuttige kracht was
Iemand op ranking nr uno zetten als het gaat om strafschoppen hoeft idd niets te betekenen voor een basisplaats, maar naar mijn mening kan dat wel iets zeggen. Dat hoeft dus niiet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:45 schreef heloef het volgende:
DE HORROR DE JONG MAG DE STRAFSCHOPPEN NEMEN DUS HIJ IS BASISSPELER CRISIS CRISIS!
als hij was gebleven hadden we niet punten verloren bij Groningen, utrecht enzovoort. hadden we geen problomen met Mounirquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens. Jammer eigenlijk, want hij had nog veel kunnen betekenen voor Ajax. Ik was altijd wel gecharmeerd van de voetbalkwaliteiten van Pantelic.
Klopt. Des te jammer is het.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
als hij was gebleven hadden we niet punten verloren bij Groningen, utrecht enzovoort. hadden we geen problomen met Mounir
Frank de Boer zal denk ik idd deze 11 opstellen. Ik ben enorm benieuwd wat Ajax er van gaat bakken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:03 schreef Fokkeur het volgende:
Vermeer
Wiel, Alderweireld, Ooijer, Boilesen
De Jong - Janssen - Eriksen
Sulejmani - Sigthorsson - Boerrigter
Serrero als joker
Ik hoop op een 2-0/2-1. Misschien dat er weer een verlenging aan te pas komt. Ik maak me zorgen over de taken van Ooijer, zal pittig worden tegen Janko.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Des te jammer is het.
Wat denk jij trouwens over de wedstrijd van vanavond? Welke basis-11 heeft Frank de Boer volgens jou in gedachten?
Ja en dan? Dan loopt hij gratis weg naar psv?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:08 schreef Plus_Ultra het volgende:
kan die kut Marokkaan nou echt niet een contract ontbinding aan zijn broek krijgen vanwege wangedrag?
dan kan je juist inkomsten vergetenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan loopt hij gratis weg naar psv?
ontzettend zuur dat die hans-ham-worst ooit gehaald isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kost je wel meer dan 1 mil denk ik aan ontslagpremie
Stukje wanbeleid van het bestuur. Hadden ze maar Pantelic moeten houden. Was veel nuttiger dan die smeerkeesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
ontzettend zuur dat die hans-ham-worst ooit gehaald is
Zit niet te liegen. Ze wilde hem wel houden alleen niet tegen elke prijs.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mede ook door het bestuur. die hadden geen zin om Pantelic te houden terwijl hij gewoon een hele nuttige kracht was
Eens. Jammer dat hij vertrok, maar prima gehandeld door het bestuurquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit niet te liegen. Ze wilde hem wel houden alleen niet tegen elke prijs.
1 jarig contract tegen een net salaris en meer was hij niet waard.
Meneer wilde 3 jaar tegen een dik salaris om zijn pensioen zeker te stellen. Dat kon hij terecht ergens anders gaan halen.
Dat interview toen ook ergens. Ja ik wil dat contract want ik wil ook dat mijn kinderen nog te eten hebben en dat ik ze kleding kan gevenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit niet te liegen. Ze wilde hem wel houden alleen niet tegen elke prijs.
1 jarig contract tegen een net salaris en meer was hij niet waard.
Meneer wilde 3 jaar tegen een dik salaris om zijn pensioen zeker te stellen. Dat kon hij terecht ergens anders gaan halen.
Dit zijn nou echt gewoon ziekelijk domme ideeënquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:08 schreef Plus_Ultra het volgende:
kan die kut Marokkaan nou echt niet een contract ontbinding aan zijn broek krijgen vanwege wangedrag? Ik dacht dat Sparta dat wel eens voor elkaar gekregen had, die hadden dan echt wel een heel dossier bij gehouden.
Meneer ging er vast van uit dat hij ná zijn voetbal carrière de rest van zijn leven geen baan meer kan krijgenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat interview toen ook ergens. Ja ik wil dat contract want ik wil ook dat mijn kinderen nog te eten hebben en dat ik ze kleding kan geven
toen ging hij centjes halen in Griekenlandquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Meneer ging er vast van uit dat hij ná zijn voetbal carrière de rest van zijn leven geen baan meer kan krijgen
Is ie fit?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank zal hem zeker wel de kans geven
Een goede 2e keeper is belangrijk. Of wil je Verhoeven als 2e keeper?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Zou Ajax nu echt voor Vorm gaan als keeper?
Ik kan het me niet voorstellen dat ze Vermeer niet de kans geven nu
Hij heeft 'Shin splits' en dat is een hardnekkige blessure die snel weer terug kan komen. Als hij speelt, dan denk ik dat hij met pijnstillers speelt.quote:
Je kan gewoon scheenbeenvliesontsteking noemen hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hij heeft 'Shin splits' en dat is een hardnekkige blessure die snel weer terug kan komen. Als hij speelt, dan denk ik dat hij met pijnstillers speelt.
Jawel, maar zo wordt het op internet gezegd. Maar zonder pijnstillers of wat dan ook heeft de desbetreffende persoon ( in dit geval Boerrigter ) wel meer last.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan gewoon scheenbeenvliesontsteking hoor.
Zo wordt het op internet gezegdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jawel, maar zo wordt het op internet gezegd. Maar zonder pijnstillers of wat dan ook heeft de desbetreffende persoon ( in dit geval Boerrigter ) wel meer last.
Ik had het van een site waaraan ik niet twijfel. Een gezondheidssite. Maar genoeg erover. Hopelijk geneest hij snel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo wordt het op internet gezegd![]()
Alsjeblieft.
http://www.ajaxshowtime.c(...)voor-boerrigter.html
Nu zeggen ze het gewoon in het nederlands voor je.
En de behandeling is absolute rust, als je dat niet doet is het pas een vervelende blessure.
Met pijnstillers spelen zal dus geen optie zijn.
Toch maar snel eens gaan doen dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik had het van een site waaraan ik niet twijfel. Een gezondheidssite. Maar genoeg erover. Hopelijk geneest hij snel.
Nee hoor. Zeker niet. Maar doet er verder ook niet toe. Ik hoop dat hij snel geneest, net als jou.quote:
Ik ben niet ziek maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nee hoor. Zeker niet. Maar doet er verder ook niet toe. Ik hoop dat hij snel geneest, net als jou.
Oh, maar dat zei ik ook niet. Wellicht kwam het zo over. Ik bedoelde gewoon ( en ik dacht dat je dat wel door had ) dat jij net zo goed als mij hoopt dat Boerrigter snel weer hélemaal fit is.quote:
Hoe denk jij te weten wat ik hoop? Waarom leg je woorden in mijn mond? Gelieve daar onmiddelijk mee te stoppen om namens mij te spreken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Oh, maar dat zei ik ook niet. Wellicht kwam het zo over. Ik bedoelde gewoon ( en ik dacht dat je dat wel door had ) dat jij net zo goed als mij hoopt dat Boerrigter snel weer hélemaal fit is.
Haha, hoor jezelf nu praten man. Kom op. Jij hoopt toch ook op een fitte Boerrigter, die dan eventueel kan spelen. Je snapt verdomde goed wat ik bedoel. Hou je niet van de zotte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe denk jij te weten wat ik hoop? Waarom leg je woorden in mijn mond? Gelieve daar onmiddelijk mee te stoppen om namens mij te spreken.
Zeg je nu dat ik gek ben? Ik zal onmiddelijk aangifte doen bij de modjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, hoor jezelf nu praten man. Kom op. Jij hoopt toch ook op een fitte Boerrigter, die dan eventueel kan spelen. Je snapt verdomde goed wat ik bedoel. Hou je niet van de zotte.
Nee hoor. Lezen is een kunst blijkbaar. Ten eerste beschuldig je mij voor niets. Ten tweede verklaar ik jou in geen geval voor gek. Wel is het zo dat ik het gevoel heb dat jij mij snapt. Nou, prima toch. Waarom zo moeilijk doen door mij een halve gare te noemen, terwijl je mij niet kent.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik gek ben? Ik zal onmiddelijk aangifte doen bij de modjes.
En ik bepaal zelf wel wat ik wel of niet wil. Daar heb ik jou zeker niet bij nodig. Het is zelfs een fikse belediging dat een halvegare denkt te weten wat mijn brein denkt.
Aangiftetopic moderatorsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:02 schreef Godtje het volgende:
Ik zal onmiddelijk aangifte doen bij de modjes.
vertonghen speelt toch nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk een 2-1 voor AFCA![]()
1-0 Goalbeinn (intikkertje)
2-0 Vertonghen (Hard afstandschot)
2-1 Janko in de blessuretijd (koppertje)
Nee, je faalt!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wachtte op een reactie. Mag ik er Janssen van maken?
Als je eenmaal op het veld staat, wil je gewoon winnen. wat voor nietszeggende prijs het isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik weet dat dit niet de belangrijkste prijs is van het seizoen, maar eigenlijk vind ik de prijs belangrijk genoeg om te pakken.
Ik denk altijd maar dat elke prijs die je pakt een soort last van de schouders van de spelers laat vallen.
Daarbij vind ik dat Ajax voor elke prijs moet gaan. Want stel dat het voor de competitie niet zo lekker gaat, ( door wat voor omstandigheden dan ook ) dan heb je als Ajax-zijnde toch alvast een prijs beet, de JC-schaal in dit geval.
Gemakshalve ga ik er dan even vanuit dat Ajax zich volledig inspant om tot een goed resultaat te komen en iig leuk voetbal laat zien.
Ik kijk er alvast enorm naar uit.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je eenmaal op het veld staat, wil je gewoon winnen. wat voor nietszeggende prijs het is
veel plezierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga richting t stadion. verwacht 3-1 winst![]()
hopen op een leuke wedstrijd.
Have funquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga richting t stadion. verwacht 3-1 winst![]()
hopen op een leuke wedstrijd.
Ligeonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie vinden jullie het grootste talent in de Ajax-opleiding?
De aftrap van het nieuwe seizoen: Twente - Ajax voor Cruijffschaal #1quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Is er geen apart topic voor de johan Cruijff schaal?
drama inderdaad die gastquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef mash_ het volgende:
Jammer van die penalty tegen. Maar er word wel goed gespeeld. Alleen ebicilio
Nee, dramaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik viel eind vorig seizoen/zomerstop Ebecilio af en zeker de helft van de mensen in dit topic verdedigde hem, maar zien jullie nog steeds een toekomstige Ajax speler in hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ja want met el ham hadden we wel gewonnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar ze hebben nog een goede spits in het 2de. Wat nederigheid zou Frank wel sieren. Zeker na vandaag. Of is hij groter dan Ajax?
²
Ik denk dat we gewonnen hadden als Boerrigter erin was gekomen voor Ebicilio ipv Sightorsonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax verdiend verloren. Bakte er geen fuck van. Twente hoefde weinig te doen, dit elftal heeft enorm weinig killers en mist duidelijk het type Ruiz.
Ajax probeerde van alles, creëerde ook wel kansen maar niet bepaald enorme en de spelers die Ajax in het elftal heeft staan niet bekend om de vele goals. Ajax heeft een echte goalgetter nodig.
En Ebecillio hoef je van mij part niet eens op de bank te laten zetten. Stuur die maar naar een andere club. Wat een drama, die kerel pakt ook enorm veel kaarten.
En het is natuurlijk niet goed dat we nu al 2 finale's hebben verloren (de beker) en deze nu, met slap gaar voetbal. Maar gezien de aankopen van Ajax en het huidige team is dat ook niet zo heel verrassend.
Ze speelde met vlagen toch uitermate goed hoor. Sulejmani, siggie en de Jong met hun combinaties. Boerrigter > Ebe imo. Ebe verhuren. En de doel van Ruiz was een fout van Ooijer .quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Ajax verdiend verloren. Bakte er geen fuck van. Twente hoefde weinig te doen, dit elftal heeft enorm weinig killers en mist duidelijk het type Ruiz.
Ajax probeerde van alles, creëerde ook wel kansen maar niet bepaald enorme en de spelers die Ajax in het elftal heeft staan niet bekend om de vele goals. Ajax heeft een echte goalgetter nodig.
En Ebecillio hoef je van mij part niet eens op de bank te laten zetten. Stuur die maar naar een andere club. Wat een drama, die kerel pakt ook enorm veel kaarten.
En het is natuurlijk niet goed dat we nu al 2 finale's hebben verloren (de beker) en deze nu, met slap gaar voetbal. Maar gezien de aankopen van Ajax en het huidige team is dat ook niet zo heel verrassend.
Niet mee eens. Ze speelde goed tot dat er rare wissels kwamen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze speelde goed tot dat er rare wissels kwamen.
Misschien met oog op de competitie? Hij zei van tevoren dat siggie nog last had van wat pijntjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Waar de NEUK was de Boer mee bezig, 3 belachelijke wissels die je de wedstrijd kosten, Ajax was oppermachtig, Twente had niets in te brengen...
Die laatste wissel: Anita voor Van Der Wiel sloeg werkelijk alles. Zet dan Serero erin, om nog iets te forceren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Waar de NEUK was de Boer mee bezig, 3 belachelijke wissels die je de wedstrijd kosten, Ajax was oppermachtig, Twente had niets in te brengen...
Dat is dan 1 wissel.. Maar dan had ik de jong in de spits laten spelen en iemand op het middenveld erbij. en ooijer en anita ging al helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Misschien met oog op de competitie? Hij zei van tevoren dat siggie nog last had van wat pijntjes.
Dat weet ik wel bijna zeker...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewonnen hadden als Boerrigter erin was gekomen voor Ebicilio ipv Sightorson
Sowieso als je Boerrigter brengt heb je je juist Sigthorsson nodig met de perfecte voorzetten van Derkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef Lindgren. het volgende:
Boerrigter voor Sigthorsson en weg aanspeelpunt.
Ik denk dat de JC hem niet veel uitmaaktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef Burrito het volgende:
Wist de boer wel dat dit een echte pot was en geen oefenwedstrijd?
Ja, of de jong in de spits en Serero op het middenveldquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Sowieso als je Boerrigter brengt heb je je juist Sigthorsson nodig met de perfecte voorzetten van Derk
De Jong in de spits heeft geen zin, is ook geen afmaker.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, of de jong in de spits en Serero op het middenveld
Eey HW, need a hug ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en sorry dat ik het zeg, maar damn wat is die Eriksen slecht zeg, ALLE persoonlijke duels verloren en een paar "schoten" op doel waar mijn overleden oma zich nog voor zou schamen...
En idd, waarom niet Serrero laten spelen, samen met Ozbilliz de enige die overtuigden, Ebicilio is gewoon stukken minder dan Oz....
Al met al een hele slechte beurt van de Boer zowel met de basisopstelling als de wissels. En Vermeer stond ook nog eens tever uit zijn goal bij de 2-1...
Een wedstrijd die je had moeten winnen, zeker na de rode kaart, maar nee hoor.. Ajax verkloot het zelf tegen een heel zwak acteren Twente....
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef Wessiej het volgende:
Martin Jol gevoel bij de wissels. Als die er 4 kon wisselen deed die ook nog enoh <> janssen.
hehequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef Wessiej het volgende:
Martin Jol gevoel bij de wissels. Als die er 4 kon wisselen deed die ook nog enoh <> janssen.
Beter dan sulejmani in de spits..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:03 schreef Devz het volgende:
[..]
De Jong in de spits heeft geen zin, is ook geen afmaker.
Bijna wel jaquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna wel ja.
Nee, dit is echt zo'n pot die met vooraf niets doet, en als je "gewoon" verliest ook niet, maar de manier waarop stemt me heel negatief moet ik toegeven...
1-1 met 10-11 moet je gewoon winnen, klaar...
Die handsbalquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:06 schreef Mani89 het volgende:
Imbicilio, koning van de ziekenhuisballen.
Handsbal =quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef msnk het volgende:
Eerste helft:
Ajax was gretig, creëerde veel, bij vlagen goed en leuk spel maar uiteindelijk levert het niets op en dat is kut. Twente daarentegen heeft de draaiboeken van Inter geleend volgens mijJanko is al helemaal nutteloos, ja penalty benut maar dat had Mihaylov ook gekund, verder doet die geen moer. Storen lukt hem niet (tenzij Daley tegen hem aan loopt) en druk zetten bereikt die ook weinig mee.
De scheidsrechter was wel heel resoluut met die penalty, zo van "KIJK ik kan wél op spelers binnen de 16 letten i.t.t mijn collega's vorig seizoen" maar ondertussen mist ie wel hoe... Luuk? Of Janko? Die Theo helemaal omver trekt
Tweede helft:
Meteen rood, oké vaag. 55ste minuut: GoalWat volgt is 40 minuten
![]()
![]()
![]()
Wissels maakte geen reet uit tegen dit Twente, zelfs Messi komt er niet doorheen als een team de hele wedstrijd gaat achterover leunenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik herken Ajax niet meer. Hoe is het in Godsnaam mogelijk? Wanneer beseft Frank de Boer het nu eens? Die wissels........om te janken.
Klopt, alleen die wissels vielen me enorm tegen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, Laten we deze wedstrijd nou niet al te serieus nemen. Ajax heeft gewoon verreweg beter gevoetbald. Genoeg positieve punten voor Ajax.
Is Serero niet redelijk lang? En Vertonghen kan ook goed koppenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Sickert het volgende:
Alle Corners van Theo waren gevaarlijk, alleen dwergen krijgen die ballen er niet in
Waarom heeft Ajax al JAREN geen lengte voor in?
Verder zelf verkloot deze potAjax was goed tot aan de wissels..
Ach een schaal met daar op de naam van een al lang gevallen grootheid.
Niets aan het handje!
Die prijs kan me echt gestolen worden, maar de wissels van De Boer baren mij echt veel zorgen....quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen, Laten we deze wedstrijd nou niet al te serieus nemen. Ajax heeft gewoon verreweg beter gevoetbald. Genoeg positieve punten voor Ajax.
buiten dat vraag ik me af, Pol. buiten die rode kaart voor Twente
Waarom krijgt sulejmani geen strafschop terwijl hij onderuit wordt gehaald, en de Jong er een wel? Waarom Pol?
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is Serero niet redelijk lang? En Vertonghen kan ook goed koppen
De wissels waren slecht en ongelofeloos. Vond ik toch tenminste.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wissels maakte geen reet uit tegen dit Twente, zelfs Messi komt er niet doorheen als een team de hele wedstrijd gaat achterover leunen
Ja heel lang. even lang als enohquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
serero is 1 meter 2 ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelul, je enige spist eraf halen en een buitenspeler neerzetten die dus zijn ballen niet kwijt kan is gewoon achterlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wissels maakte geen reet uit tegen dit Twente, zelfs Messi komt er niet doorheen als een team de hele wedstrijd gaat achterover leunen
Mwah, van der Wiel <-> Anita was om meer aanvallender te zijn. (Anita probeert zo nu en dan wel meer naar voren te rennen en zelf te schieten). Boerrichter <-> Sigthorson was om te testen denk ik Boillesen <-> Ooijer vond ik meh, haal dan liever Blind er uitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
De wissels waren slecht en ongelofeloos. Vond ik toch tenminste.
Wat schattigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef Jojoortje het volgende:
Ik neem deze wedstrijd wel serieus en ik baal er van.
Denk dat ie het gewoon bewust heeft gedaan met het oog op de competitie...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelul, je enige spist eraf halen en een buitenspeler neerzetten die dus zijn ballen niet kwijt kan is gewoon achterlijk.
Ajax had deze pot met de juiste spelers gewoon gewonnen, Frank faalt vandaag enorm en ik hoop heel erg dat ie dat zelf ook inziet.
Ebicilio moet gewoon plaatsmaken voor Ozbiliz. En ze moeten zeker nog 1 of 2 verdedigers halen.
Waarom niet Boerrigter?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelul, je enige spist eraf halen en een buitenspeler neerzetten die dus zijn ballen niet kwijt kan is gewoon achterlijk.
Ajax had deze pot met de juiste spelers gewoon gewonnen, Frank faalt vandaag enorm en ik hoop heel erg dat ie dat zelf ook inziet.
Ebicilio moet gewoon plaatsmaken voor Ozbiliz. En ze moeten zeker nog 1 of 2 verdedigers halen.
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk dat ie het gewoon bewust heeft gedaan met het oog op de competitie...
Als CV deed blind het wel oké.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Blind was gewoon kut vandaag, die had eraf gemoeten, Boilesen is een prima voetballen, en ook Sigthorsson liet goeie combinaties zien...
Ik heb Ozbiliz ook veel liever dan Ebecillio.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ook, maar Oz heeft gewoon goed gespeeld, Boerrigter moet zich maar bewijzen vind ik...quote:
Mmm waarom Blind? Heb me eigenlijk geen moment aan hem gestoord vandaag.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:13 schreef HeatWave het volgende:
Blind was gewoon kut vandaag, die had eraf gemoeten, Boilesen is een prima voetballen, en ook Sigthorsson liet goeie combinaties zien...
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat schattig. En dat terwijl je andere club wel heeft gewonnen.
Ruiz liep hem volkomen omver manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mmm waarom Blind? Heb me eigenlijk geen moment aan hem gestoord vandaag.
Ik vond hem niet kut spelen, maar Boilesen was wel overduidelijk beter als je dan toch iemand eraf haalt doe dan Daley.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mmm waarom Blind? Heb me eigenlijk geen moment aan hem gestoord vandaag.
en die maken ze......quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twente heeft vandaag 1 kans gecreeerd?
En jij moet helemaal je mond houden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat schattig. En dat terwijl je andere club wel heeft gewonnen.
Die begon ook wel ok, maar hij moet verdomme eens goals maken, hij krijgt kansen zat elke wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:15 schreef Burrito het volgende:
Sulejmani was ook waarderloos vandaag. Alweer.
Why so serious.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En jij moet helemaal je mond houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |