Ik denk dat die speelstijl die ze in Turkije hebben zich beter leent voor de groepsfase dan voor het knock-out deel van het toernooi. Het zal dus afhankelijk zijn van de fase waarin de teams elkaar treffen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik denk dat de clubs Galatasaray, Besiktas en Fenerbahce in principe niets onderdoen voor Ajax, PSV en FC Twente. Dat Twente wel van Fenerbahce heeft gewonnen doet daar niets aan af. Je kan pas een eerlijke vergelijking maken als ze structureel tegen elkaar zouden spelen.
Werd gisteren al door Ajax.nl zelf vermeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:12 schreef Stiggie het volgende:
Voor de mensen die het nog niet weten. Steek = Kas
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ver-Stekelenburg.htm
Ik vind dat wel meevallen qua hetze, voorlopig gaat het met de jeugdopleiding zoals Cruijff wil qua organisatie en personen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt doodmoe van die Telegraaf-hetze tegen alle lui die Cruyff durven tegen te spreken![]()
![]()
Ik denk echt dat dit door Cruyff zelf allemaal wordt ingefluisterd. Ik ben blij dat er nu meer voetbal in de geledingen van Ajax te vinden is maar als Cruyff echt denkt om niet op vergaderingen te hoeven verschijnen en alles vanuit zijn Spaanse paleisje kan gaan zitten orakelen mag ie van mij per direct weer opdonderen
Een ruil Ham-Lens lijkt me wel wat met wat bijbetalingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop wel dat ze nog iets gaan aantrekken van de transfersom van Steek en evt El Ham... wellicht toch nog een spits en Babos als reservekeeper
past beter bij Ajax dan Ham, die twee schijnen elkaar ook niet te liggenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook niet zo kapot van Lens eigenlijk...
Genoeg aanvallers?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:01 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wij hebben genoeg aanvallers. Geld besteden aan nieuwe centrale verdediger die er staat als Vertonghen verkocht wordt.
OK, zo wel genoeg maar helaas niet goed genoegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebicillio, De Jong, Ozbilliz, Boerigter, Siegtorson, Serorro (eventueel)
Dit! Weinig kwaliteit, goede buitenspeler zou niet gek zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, zo wel genoeg maar helaas niet goed genoeg
Boerrigter, Ebecilio en Özbiliz.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik vind Boerigter en Sulejmani goed genoeg. Ebecillio, Ozbilliz en Serero zijn goede vervangers.
Zeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Boerrigter, Ebecilio en Özbiliz.
Moeilijk he, namen goed schrijven?
hehe en zet nu hun budget eens af tegen dat van de Nl clubs. doen we het hier toch niet slechtquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik denk dat de clubs Galatasaray, Besiktas en Fenerbahce in principe niets onderdoen voor Ajax, PSV en FC Twente. Dat Twente wel van Fenerbahce heeft gewonnen doet daar niets aan af. Je kan pas een eerlijke vergelijking maken als ze structureel tegen elkaar zouden spelen.
Maar als je dan kijkt naar de clubs in Portugal, hoe zij het doen met hun budgetten. Daar kunnen wij ook veel van leren.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:42 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
hehe en zet nu hun budget eens af tegen dat van de Nl clubs. doen we het hier toch niet slecht
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:16 schreef Godtje het volgende:
Waarom staat die vieze El Ham in de TT als Steek weg is
Deze manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax wil El Hamdaoui niet naar PSV laten gaan. Ze kennen zijn kwaliteiten dus wel degelijk. Ik zie het als een soort van nederige opstellingen richting El Hamdaoui en een bevestiging van zijn kwaliteiten. Doet me goed.
²
Als PSV 6 miljoen op tafel legt is hij weg hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax wil El Hamdaoui niet naar PSV laten gaan. Ze kennen zijn kwaliteiten dus wel degelijk. Ik zie het als een soort van nederige opstellingen richting El Hamdaoui en een bevestiging van zijn kwaliteiten. Doet me goed.
²
Voor 4 miljoen ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als PSV 6 miljoen op tafel legt is hij weg hoor.
Veel plezier met rukken in het Philips Stadionquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Dat ze gek zijn in Amsterdamquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:59 schreef King_of_cubes het volgende:
PSV wil El Ham alleen gratis, wat denken ze daar wel niet.
Genoeg aanvallers, maar te weinig spitsen en teveel middelmaat. Het vertrek van Hamdaoui moet je gewoon nog opvangen met een extra spits.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:05 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebicillio, De Jong, Ozbilliz, Boerigter, Siegtorson, Sererro (eventueel)
Waar wil je Goalbeinn zetten dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Als PSV el Ham nou komt kopen voor 4 mil dan leggen we wat bij en halen we Matavz.
Zolang Groningen wel compensatie biedt voor het winkeltje van zijn broers/neven/opa's/oma'squote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het slimmer spelen. PSV koopt Matavz. Groningen haalt El Hamdaoui. Opgelost.![]()
Als je Goalbeinn of Matavz op de bank zet is het kapitaalsvernietigingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Kolbeinn en Tim kunnen best strijden om de spitspositie, concurrentie kan geen kwaad lijkt me zo.
Dacht aan Feyenoordquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:09 schreef Burrito het volgende:
PSV wil geld van de gemeente en gratis spelers![]()
Lijken wel Griekenland
Dacht eens aan Vennegoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:11 schreef King_of_cubes het volgende:
Misschien wel maar wie moeten we dan als tweede spits gebruiken? Castillion zal wel verhuurd gaan worden en Siem vind ik toch niet een echte spits.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen ik ben een insider er gaat nog een spits komen ik kan er niet veel ovee zeggen maar 1 sep weten jullie meer
Vertel ons meer, insider, vertel ons meer!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen ik ben een insider er gaat nog een spits komen ik kan er niet veel ovee zeggen maar 1 sep weten jullie meer
Ik wou net vragen, zien jullie Vorm komen en zo ja, vind je dat leuk? Ter info: in 2007 heeft Vorm gezegd nooit naar 020 te willen gaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ek_Stekelenburg.html
Wat is dit nou weer? Ajax wil Vorm? Ajax heeft Vorm al, hij heet 'Vermeer'...
ben je gekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik wou net vragen, zien jullie Vorm komen en zo ja, vind je dat leuk? Ter info: in 2007 heeft Vorm gezegd nooit naar 020 te willen gaan.
Maar als Utreg supporter zou ik graag de deal zien Vermeer en Vorm ruilen met wat geld erbij. Ik denk dat Vorm een betere keeper is, maar voor ons is een Vermeer meer dan prima. Kan ie gewoon lekker elke week spelen. Want ik denk dat Vermeer daar niet aan toe komt als Vorm gehaald wordt.
Nee realistisch.quote:
We willen een 2e keeper erbij hebben. Waarom zullen we dan 2 keepers gaan ruilen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee realistisch.
Ik verwacht niet dat Vorm als 2de keeper naar 020 gaat, dan kan ie beter zijn contract uitdienen als eerste keeper in Utreg en dan in de winter/volgende zomer naar het buitenland gaan. Ik geloof nooit dat hij ergens in Nederland op de bank gaat zitten.
quote:Janssen zakt na misser tegen Independiente in rangorde bij Ajax
Zaterdag, 30 juli 2011 om 13:50
Bij FC Twente nam Theo Janssen de strafschoppen, maar bij Ajax hoeft hij niet achter de bal te verschijnen wanneer het leder op elf meter wordt gelegd. Janssen mocht in de voorbereiding nog wel de penalty’s nemen, maar is gezakt in de rangorde, maakt Frank de Boer bekend.
Wanneer Ajax dit seizoen een penalty krijgt, is Siem de Jong de aangewezen man om het buitenkansje te benutten. Miralem Sulejmani is de tweede man en Janssen staat op de derde plek. Dat liet De Boer in aanloop naar de Johan Cruijff Schaal weten aan het Algemeen Dagblad.
Janssen nam afgelopen weekend in de oefenwedstrijd tegen het Argentijnse Independiente nog een strafschop, maar schoot deze erg zwak in en zag zijn inzet gepakt worden. De middenvelder is nog wel de aangewezen man voor de (meeste) vrije trappen en de hoekschoppen.
Vermeer heeft het afgelopen seizoen veel beter gedaan dan die troela van een Vormquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee realistisch.
Ik verwacht niet dat Vorm als 2de keeper naar 020 gaat, dan kan ie beter zijn contract uitdienen als eerste keeper in Utreg en dan in de winter/volgende zomer naar het buitenland gaan. Ik geloof nooit dat hij ergens in Nederland op de bank gaat zitten.
Ik vind Verhoeven ook een goede keeper om eerlijk te zijn. Het feit dat hij lak heeft aan spreekkoren en er gewoon vol voor gaat, en dan ook nog zijn ballen pakt. Dat bevalt me wel. Zonde dat hij op de bank moet zitten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
We willen een 2e keeper erbij hebben. Waarom zullen we dan 2 keepers gaan ruilen?Dan hebben we er nog steeds alleen verhoeven als back up.
Heb je de wedstrijden gezien die hij keepte? Als steek of vermeer daar had gestaan waren het al stuk minder tegendoelpunten denk ik. Zo goed is hij echt niet. Leuk als 3e keeper. Meer niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind Verhoeven ook een goede keeper om eerlijk te zijn. Het feit dat hij lak heeft aan spreekkoren en er gewoon vol voor gaat, en dan ook nog zijn ballen pakt. Dat bevalt me wel. Zonde dat hij op de bank moet zitten.
Ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer heeft het afgelopen seizoen veel beter gedaan dan die troela van een Vorm
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles van 020 kijk, vooral samenvattingen. En ik weet wel zeker dat Stekelenburg en Vermeer beter zijn, maar Verhoeven zou goed genoeg zijn voor de middenmotors of onderin de eredivisie, daar zou hij wekelijks prima kunnen spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijden gezien die hij keepte? Als steek of vermeer daar had gestaan waren het al stuk minder tegendoelpunten denk ik. Zo goed is hij echt niet. Leuk als 3e keeper. Meer niet.
Verhoeven is niks. Hij heeft nog bijna het kampioenschap verspeeld vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles van 020 kijk, vooral samenvattingen. En ik weet wel zeker dat Stekelenburg en Vermeer beter zijn, maar Verhoeven zou goed genoeg zijn voor de middenmotors of onderin de eredivisie, daar zou hij wekelijks prima kunnen spelen.
Daar speelde hij dan ook voordat we hem haalden. Bij Volendam. Had een uitstekend seizoen dat jaar ondanks de vele tegengoals, hadden er veel en veel meer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles van 020 kijk, vooral samenvattingen. En ik weet wel zeker dat Stekelenburg en Vermeer beter zijn, maar Verhoeven zou goed genoeg zijn voor de middenmotors of onderin de eredivisie, daar zou hij wekelijks prima kunnen spelen.
Hij is gewoo nniet goed voor je hartquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Verhoeven is niks. Hij heeft nog bijna het kampioenschap verspeeld vorig jaar.
Jouw TT is niet goed voor wat dan ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gewoo nniet goed voor je hart
Even de stats opgezocht:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermeer heeft het afgelopen seizoen veel beter gedaan dan die troela van een Vorm
gedraag je evenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wees eerst eens netjes om fatsoenlijk Ajax uit te spreken ipv 020quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Even de stats opgezocht:
Vermeer heeft 6 eredivisie wedstrijden voor 020 gekeept. Vorm heeft er 33 gekeept voor 030 (bron: VI.nl). Vermeer heeft 0 interlands gekeept, en Vorm 2 kwalificatie en 2 vriendschappelijk. Van de Europese wedstrijden kan ik zo snel even geen stats vinden.
Conclusie: Vorm heeft meer gekeept, met name internationaal is belangrijk. Daar moet hij Stekelenburg terecht voor zich dulden. Maar het feit dat Vermeer geen oproepen heeft gehad en Boschker en Velthuizen wel zegt wel iets. Tel daarbij op dat Vermeer in de eredivisie pas in de goal kwam bij een blessure van de eerste keus, Vorm is het hele jaar eerste keus geweest.
Met alle respect, maar ik denk dat je dus beter Vorm op doel kan hebben dan Vermeer.
Zo had k het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kan iemand mij verklaren waarom iemand als De Jong voortaan de strafschoppen neemt?
Dit betekent dus indirect dat De Boer hier zegt dat hij De Jong als basisspeler ziet. Dat kan iedereen er denk ik wel uit opmaken.
Ik word hier érg verdrietig van. De Boer is de coach, maar zijn keuzes zijn soms wel zéér twijfelachtig en zeker discusieërbaar.
Met stomheid ben ik verslagen. Toen ik zojuist mijn pc opstartte, stond ik perplex toen ik dit bericht over De Jong las. Ongelofelijk...................
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik word hier érg verdrietig van. De Boer is de coach, maar zijn keuzes zijn soms wel zéér twijfelachtig en zeker discusieërbaar.
Met stomheid ben ik verslagen. Toen ik zojuist mijn pc opstartte, stond ik perplex toen ik dit bericht over De Jong las. Ongelofelijk...................
Dat zal best. Maar je beweerde dat Vermeer het het afgelopen seizoen beter had gedaan. Vorm heeft het jaren terug in Den Bosch ook prima gedaan, maar dat is niet relevant voor de vraag.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees eerst eens netjes om fatsoenlijk Ajax uit te spreken ipv 020![]()
Vermeer heeft in 2008/09 ook veel ervaring opgedaan onder Marco. Vooral Europees
Suarez misten er zelfs 2 in 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overdrijft daar een beetje. Het is een rare beslissing om na 1 penalty iemand al te bekeuren. Maar je moet niet met stomheid verslagen zijn.
Vermeer heeft gewoon het kampioenschap gered dit seizoen. Tegen nec bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar je beweerde dat Vermeer het het afgelopen seizoen beter had gedaan. Vorm heeft het jaren terug in Den Bosch ook prima gedaan, maar dat is niet relevant voor de vraag.
Suarez is een heiligequote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Suarez misten er zelfs 2 in 1 wedstrijd.
Sjees, spring in zee emo! In Afrika hebben ze geen vreten en in Noorwegen huilen op dit moment een hoop ouders hun ogen rood en jij staat perplex van het feit dat iemand anders de vrije trappen moet nemen......quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
Kan iemand mij verklaren waarom iemand als De Jong voortaan de strafschoppen neemt?
Dit betekent dus indirect dat De Boer hier zegt dat hij De Jong als basisspeler ziet. Dat kan iedereen er denk ik wel uit opmaken.
Dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vermeer heeft gewoon het kampioenschap gered dit seizoen. Tegen nec bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Sjees, spring in zee emo! In Afrika hebben ze geen vreten en in Noorwegen huilen op dit moment een hoop ouders hun ogen rood en jij staat perplex van het feit dat iemand anders de vrije trappen moet nemen......
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Sjees, spring in zee emo! In Afrika hebben ze geen vreten en in Noorwegen huilen op dit moment een hoop ouders hun ogen rood en jij staat perplex van het feit dat iemand anders de vrije trappen moet nemen......
Als Stekelenburg er tegen Utrecht 5 tegen had gehouden was dat niet nodig geweest.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vermeer heeft gewoon het kampioenschap gered dit seizoen. Tegen nec bijvoorbeeld.
wat heeft dat te maken met de acties van Vermeer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als Stekelenburg er tegen Utrecht 5 tegen had gehouden was dat niet nodig geweest.
Of als Van der Wiel er iedere wedstrijd 12 had gemaakt red je het zonder keeper ook nog wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als Stekelenburg er tegen Utrecht 5 tegen had gehouden was dat niet nodig geweest.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of als Van der Wiel er iedere wedstrijd 12 had gemaakt red je het zonder keeper ook nog wel.
Speaking of emoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Veel, want dan was het misschien anders gelopen. Maar verder maakt dat niet uit. Dat Vermeer een goede keeper is daar zijn we het gewoon over eens. Hij moet echter wel zijn minuten gaan maken, anders blijft het een eeuwig talent.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met de acties van Vermeer.
Ach, ieder bekijkt het anders. Moet kunnen he, zeker op een forum. Ik ben benieuwd hoe Frank dat rouleren gaat doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zo had k het nog niet bekeken.Maar hij wilt veel gaan rouleren heeft hij aangegeven dus ben benieuwd.
Ik geef genoeg aan goede doelen vriend. De kwestie is hier dat ik er van opkijk dat De Jong strafschoppen mag gaan nemen. Zélfs de eerste kandidaat is. Dat jij het er niet mee eens bent, kan zo zijn, maar reageer dan toch op een normale manier. Alvast bedankt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
jij moet ook normaal reageren, want jij doet alsof de wereld vergaatquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:43 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik geef genoeg aan goede doelen vriend. De kwestie is hier dat ik er van opkijk dat De Jong strafschoppen mag gaan nemen. Zélfs de eerste kandidaat is. Dat jij het er niet mee eens bent, kan zo zijn, maar reageer dan toch op een normale manier. Alvast bedankt.
Ok, maar De Boer moet toch in de tijd dat hij trainer is toch ook écht wel doorhebben dat het met De Jong niets wordt. Niks ten nadele van De Jong, maar ik denk dat hij beter bij een subtopper in Nederland past.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij moet ook normaal reageren, want jij doet alsof de wereld vergaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |