staat nog in de planning, we gaan eerst de mede doen, en dan later eens het bierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:16 schreef iBenny het volgende:
Was dat zelf gebrouwde bier trouwens nog gelukt?
ijsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:17 schreef DeZwabber het volgende:
dat is de basis, en nog wat dingen zoals citroenzuur enzo
maar je kan er tijdens het gisten van alles bij doen dat lekker is, appels, bananen, eigenlijk ieder fruit wel, bepaalde aroma's, pepers, kruiden
Ook een Pokemonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
neuh, je had ook kroketten kunnen zeggen
Lache... dat lijkt me ook wel grappigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
dan ook nog eens kijken of ik deze vakantie m'n eigen kaas kan maken
creme bruleequote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, en ergens dit weekend ook nog creme brulee maken bij het avondeten
Tschuss!quote:
Dat is naar jaquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
dan ook nog eens kijken of ik deze vakantie m'n eigen kaas kan maken
Waarschijnlijk omdat 'k m zo vroeg had gezetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:39 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen PatriQue
Omdat.. geen idee? Waarom?
utorrentquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en wat is goed programma om muziek te downloaden?
ben je aan de schijt??? dat is niet zo mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:21 schreef Pheno het volgende:
Tweede toiletbezoek in twee uur. Nice. Not.
Dat nog net niet, maar het is dringen geblazen aan het eind van mijn endeldarm.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je aan de schijt??? dat is niet zo mooi
slappe thee en laat alles er maar uit komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar het is dringen geblazen aan het eind van mijn endeldarm.
Het heerst hèquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar het is dringen geblazen aan het eind van mijn endeldarm.
Ik heb gewoon verkeerd gegeten. Eergisteren friet, en normaal is de dag erop weer gezond. Nu niet, ik was op visite. En dan shoarma, saus, knoflookbrood, later chips. Deze had ik moeten zien aankomen, ik kan bv pringles al niet verdragen. Dat is een nacht woelen als ik die eet, inclusief zweten en welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heerst hègriepje incl diarree en zo
oke dus jij hebt een zwakke maag, hoop dat het snel voor je over isquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon verkeerd gegeten. Eergisteren friet, en normaal is de dag erop wpeer gezond. Nu niet, ikk was op visite. En dan shoarmao, saus, knoflookbrood, later chips. Deze had ik moeten zien aankomen, ik kan bv pringles al niet verdragen. Dat is een nacht woelen als ik die eet, inclusief zweten en wel
sstttttttttttttttttt straks lopen wij schijtend en al over het Leidse te zwalkenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heerst hègriepje incl diarree en zo
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:42 schreef Renesite het volgende:
Op de camping in alle rust tot nu uutslapen. #ithinkilikeit
andere camping ftw!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie al om het hoekje 6 kutkotters die jou tentje komen bestormen
Qua vet eten ja. Geef me een habanero en ik tik 'm wegquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus jij hebt een zwakke maag, hoop dat het snel voor je over is
Het is geen digitaal virus. Ik ben er toch niet, ik ben niet gezelligquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sstttttttttttttttttt straks lopen wij schijtend en al over het Leidse te zwalken
oh ik begrijp je bent wat aan de zware kant, niet vet eten dan meer, neem een cracker of ontbijtkoekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Qua vet eten ja. Geef me een habanero en ik tik 'm wegVet eten is echt een probleem bij me, altijd. Zal wel komen omdat ik al een voorraad heb
wel jammer dat je er niet bij bent en je lijkt me juist wel gezelligquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen digitaal virus. Ik ben er toch niet, ik ben niet gezellig
Ik bak al een jaar of wat mijn eigen brood. Dat ruikt 1x in de zoveel dagen zo lekker als er een versgebakken brood op je wacht in de ochtendquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik begrijp je bent wat aan de zware kant, niet vet eten dan meer, neem een cracker of ontbijtkoek
Typisch gevalletje internetheld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel jammer dat je er niet bij bent en je lijkt me juist wel gezellig
Hou opquote:
Ruilen? Ik lag er 12 uur in, om 4 uur stond er al weer een fok!post.quote:
Ik sliep om half 5 pas denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ruilen? Ik lag er 12 uur in, om 4 uur stond er al weer een fok!post.
Dat doe ik alleen met gamebeurzenquote:
Die kat vond het wel tof al die aandachtquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Heks, kan ik morgen wel je stofzuiger gebruiken?
Het was ook niet de planning, maar ik had weer eens de slappe lach enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met gamebeurzenEen van de weinige tijden dat ik eens alcohol drink
Vacuumquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
heb er 2 dus je kan kiezenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:07 schreef PatriQue89 het volgende:
hihi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Het was ook niet de planning, maar ik had weer eens de slappe lach enzo
bezem heb ik ook, die staat geparkeerd op mijn balkonnetjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vroeg me net af, heb je er eigenlijk wel een... Jij doet alles met je bezem natuurlijk!
Ha-loquote:
ja heb ook broodbakmachine maar gebruik hem zelden maar de geur..........heerlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bak al een jaar of wat mijn eigen brood. Dat ruikt 1x in de zoveel dagen zo lekker als er een versgebakken brood op je wacht in de ochtendLang leve de timer op een broodbakmachine
Maar ik ga nu inderdaad voor een crackert. En daarna even wat sporten dus.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
Hema gaat hem toch niet worden, ik zou komende week al moeten beginnen en dat mag niet van mama
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:21 schreef Laysa het volgende:
Zeg houden jullie eens op met dat![]()
Ik krijg last van mn hartwater
Lutje
We gaan maandag naar Valkenburg, en daarom kan ik dinsdag tot en met zondag ook nog niet werkenquote:
heb zat en anders zet je de senseo maar naast jequote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:17 schreef Kally het volgende:
Heks ik wil vanmiddag sloten koffie geloof ik
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:21 schreef Laysa het volgende:
Zeg houden jullie eens op met dat![]()
Ik krijg last van mn hartwater
Lutje
Schatje het maakt wel degelijk uit, dat er regels in een huis zijn oke, maar jou moeder beheerst jou leven en dat is niet oke.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
We gaan maandag naar Valkenburg, en daarom kan ik dinsdag tot en met zondag ook nog niet werken
Maar het maakt niet uit.. Het ging ook te voorspoedig, het moest nog wel fout gaan
quote:
Ik ook....ik kreeg op mn 15e een schop onder mn reet en ik moest gewoon op zoek naar een bijbaantje...niks te maren ....wat een stomme moeder heb je Lut...sorry hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Schatje het maakt wel degelijk uit, dat er regels in een huis zijn oke, maar jou moeder beheerst jou leven en dat is niet oke.
Godver wat kan ik hier kwaad en verdrietig over worden.
Ik zat in mijn vakantie schroefjes in een zakje te doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook....ik kreeg op mn 15e een schop onder mn reet en ik moest gewoon op zoek naar een bijbaantje...niks te maren ....wat een stomme moeder heb je Lut...sorry hoor
Ik ga gewoon op je zittenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef Laysa het volgende:
Ja kutjes...dadelijk heb ik geen water in mn hart meer maar alleen gif...dan wordt het echt bal straks
ik werkte bij de V&D...was wel heel leuk en ben later ook vast op donderdag en zaterdag daar gaan merken...Het enige vlekje erop was dat de mevrouw waarmee ik de eerste dag mee moest werken een herseninfarct kreeg en zo dwars door de glazen platen viel...gelijk dood...was naarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat in mijn vakantie schroefjes in een zakje te doen
Wat een kutbaan was dat maar het verdiende zo vreselijk goed dat ik maar 3 weken hoefde te werken
Ik zou sowieso wel graag willen werken, want nu lukt het nog wel allemaal met zakgeld (quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook....ik kreeg op mn 15e een schop onder mn reet en ik moest gewoon op zoek naar een bijbaantje...niks te maren ....wat een stomme moeder heb je Lut...sorry hoor
Lutje ik bemoei me nergens mee, maar ga eens een goed gesprek met je moeder aan, dat jij wel graag wilt werken, al is het alleen dat je andere mensen enzo ontmoet en je eigen verdiende geld voelt zo goedquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel graag willen werken, want nu lukt het nog wel allemaal met zakgeld () maar het is toch fijn wat opgebouwd te hebben dalijk..
Maar nu vind ik het erger dat ik me weer blij heb gemaakt met niks, omdat ze weer terugkrabbelt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werkte bij de V&D...was wel heel leuk en ben later ook vast op donderdag en zaterdag daar gaan merken...Het enige vlekje erop was dat de mevrouw waarmee ik de eerste dag mee moest werken een herseninfarct kreeg en zo dwars door de glazen platen viel...gelijk dood...was naar
Ja ik snap het, godver ik zou zo graag wat voor je doenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou sowieso wel graag willen werken, want nu lukt het nog wel allemaal met zakgeld () maar het is toch fijn wat opgebouwd te hebben dalijk..
Maar nu vind ik het erger dat ik me weer blij heb gemaakt met niks, omdat ze weer terugkrabbelt.
Jawel ga ik heul lief kijken naar je enzulks en lachenquote:
Zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik werkte bij de V&D...was wel heel leuk en ben later ook vast op donderdag en zaterdag daar gaan merken...Het enige vlekje erop was dat de mevrouw waarmee ik de eerste dag mee moest werken een herseninfarct kreeg en zo dwars door de glazen platen viel...gelijk dood...was naar
Ja dat helpt niet, ze wil Lutje gewoon beheersen en alles wat leuk is pakt ze afquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutje ik bemoei me nergens mee, maar ga eens een goed gesprek met je moeder aan, dat jij wel graag wilt werken, al is het alleen dat je andere mensen enzo ontmoet en je eigen verdiende geld voelt zo goed
Terwijl je op me zit....met je haartjes onderstebovenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel ga ik heul lief kijken naar je enzulks en lachen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb al HOI gezegd hoortegen je
Ik kan ondersteboven lachenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Terwijl je op me zit....met je haartjes ondersteboven
Ik heb dat gewoon echt jaren weggeblokt....laatst had ik het met Dk over bijbaantjes en toen kam het weer bovenquote:
quote:
Ja. Pff, lijkt me minder prettig om te zienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb dat gewoon echt jaren weggeblokt....laatst had ik het met Dk over bijbaantjes en toen kam het weer boven
Zeg jij nou dat ik een tientonner ben?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat ik een tientonner ben?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:35 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga mezelf even naar de douche slepen.
Ik denk dat ik Ian laat slapen tot mijn wekker gaat, die schrikt zich de pokken straks
van Ian?quote:
Ja en hij weet uiteraard niet hoe die uit moetquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:35 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga mezelf even naar de douche slepen.
Ik denk dat ik Ian laat slapen tot mijn wekker gaat, die schrikt zich de pokken straks
Neh ik rook nog even een peuk dan weet ik zeker dat ik in de douche sta als die wekker gaatquote:
Als je straks een wekker ziet langsvliegen weet je genoeg : de oermens kwam in Ian boven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en hij weet uiteraard niet hoe die uit moet
Zal die leuk vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Neh ik rook nog even een peuk dan weet ik zeker dat ik in de douche sta als die wekker gaat
Het oermens*.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je straks een wekker ziet langsvliegen weet je genoeg : de oermens kwam in Ian boven.
Hier in dit dorp niet.quote:
Dan heeft hij ruzie het is namelijk mijn telefoonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je straks een wekker ziet langsvliegen weet je genoeg : de oermens kwam in Ian boven.
Vast niet maar goed ik laat hem nu wel gewoon liggen dus dat is wel weer lief van me, hij sliep uiteraard ook pas laatquote:
Vandale:quote:
Ochoch, was het weer zo wijd?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast niet maar goed ik laat hem nu wel gewoon liggen dus dat is wel weer lief van me, hij sliep uiteraard ook pas laat
Jezus, je bent echt geen wijf jijquote:
Nou nee heb 3 uur liggen gieren van de lachquote:
Als ze vanavond moeilijk loopt weet je genoeg!quote:
h4xquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandale:
oer·mens de; m,v -en 1 de mens zoals hij oorspronkelijk was 2 iem zonder enige beschaving
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee heb 3 uur liggen gieren van de lach
was dat voor, tijdens of na de daad?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou nee heb 3 uur liggen gieren van de lach
Pfrt.quote:
* Pheno uses spycamquote:
Aahwquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte, wat een grafmoeder heb jij, gadverdamme
heb je nooit behoefte om dr een flinke tik te verkopen? Mijn handen jeuken namelijk!
Dat was het vrijdag op de weg ook, met die caravansquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:50 schreef Laysa het volgende:
Sjesus...het lijkt hier wel een volksverhuizing
Hier nog niet maar ik heb nog wat spullen die in mijn tas moetenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:50 schreef Laysa het volgende:
Sjesus...het lijkt hier wel een volksverhuizing
Alledriequote:
Omdat de inkt bijna op is?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:59 schreef PatriQue89 het volgende:
WAAROM PRINT MIJN PRINTER IN LICHTBLAUW????!
dan kan hij nog wel leeg rakenquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:01 schreef Kally het volgende:
Oke veeg me op, nu gaat Ian zijn wekker hier in de woonkamer ook
Maar wel droog?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier is het nu bewolkt...en de buiten thermometer geeft 15 gr. aan
Ja wel droog....Leukkkkk...dan kom je vlak langs mij rijdenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar wel droog?
We komen weer die kant op namelijk, Museum Orientalis.
Ik ga naar Amsterdam jaquote:
o okquote:
Geen stress hierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok
denk al, iedereen druk in de stress met spullen pakken enzo
Ik doe je vanmiddag wel helpen, ow stijltang meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
waar stressnou pppfftttttttttttt ik zeg ff niks alleen mijn haar zit KUT
zet er zo straks gewoon de schaar inquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe je vanmiddag wel helpen, ow stijltang mee
meid, de krultang zit in mn tas, het komt goed!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:23 schreef Toverheks het volgende:
waar stressnou pppfftttttttttttt ik zeg ff niks alleen mijn haar zit KUT
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:28 schreef MissJ het volgende:
Haai haaaaaaaaaaaai![]()
Lutte, wat klote zeg dat je moeder alsnog nee heeft gezegd.. Ik begrijp dat echt niet.
Zou willen dat ik met je moeder kon praten om haar te overtuigen.. maar ja
Heksjequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zet er zo straks gewoon de schaar in
Ja, Ian hier...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en hij weet uiteraard niet hoe die uit moet
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, Ian hier...
Als er in beeld staat [STOP] <<< INGEDRUKT HOUDEN snapt deze appelflap nog nét hoe het moet
hallo jan! :wquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, Ian hier...
Als er in beeld staat [STOP] <<< INGEDRUKT HOUDEN snapt deze appelflap nog nét hoe het moet
heerlijk zo lekker van je staat hahaha jij mag mijn haren doen wil het wild en alle kanten opquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meid, de krultang zit in mn tas, het komt goed!
Prup hem in die jorkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:39 schreef Laysa het volgende:
ik frot mn natte haar dadelijk gewoon in een klem...dan doe ik vanavond het wel goed
quote:
Geweaun lekker niet doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg de hele tijd van whatsapp serverbericht dat ik nieuwe moet downloaden.. Moet ik dan betalen?
Kijk eens bij je instellingen daar staat tot hoe lang hij geldig is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik krijg de hele tijd van whatsapp serverbericht dat ik nieuwe moet downloaden.. Moet ik dan betalen?
mag jij straks doen, ik snap dat nietquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk eens bij je instellingen daar staat tot hoe lang hij geldig is.
Is goed lieffiequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mag jij straks doen, ik snap dat niet
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 3 minuten,, dan in groningen,, doortje eens even doodknuffelen!
Neee was het maar! Ik mis vanaaf ook al haar concert op der telivision.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neee was het maar! Ik mis vanaaf ook al haar concert op der telivision.
Nederland 3, 22.20quote:
Oh nice. Even opnemenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederland 3, 22.20
Concert
dat Amy Winehouse gaf in maart 2007 in Shepherds Bush Empire te Londen. Amy Winehouse, die haar eigen nummers schreef, debuteerde in 2003 met het album Frank. In 2006 volgde haar tweede album Back to Black, waarvan vooral het eerste nummer Rehab een grote hit werd. Het nummer gaat over haar drankgebruik, dat ervoor zorgt dat haar optredens regelmatig worden afgelast of van slechte kwaliteit zijn. Desondanks wordt ook het nummer You know I'm no good een groot succes en in 2008 won ze vijf Grammy Awards. Dit concert laat een zangeres in topvorm zien.
Coupeception!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:02 schreef Bellatrix het volgende:
Heb een nieuwe coupe! Nu nog slaapzak vinden () en dan de treincoupe in!
Die van UPC?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:11 schreef Kally het volgende:
Bella ik ga trachten het op te nemen, dat is de eerste keer dat ik het doe met mijn interactieve box
Ik moet dat ook kunnen maar weet nog niet hoe.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:11 schreef Kally het volgende:
Bella ik ga trachten het op te nemen, dat is de eerste keer dat ik het doe met mijn interactieve box
joahquote:
15.52quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:17 schreef iBenny het volgende:
Bella, hoe laat kwamen je aan op Centraal?
Jaaah morgen de laatste dagquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
KermisKlant heb je het nog steeds naar je zin
Ik zag het... tofquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:39 schreef Bellatrix het volgende:
Rouwendaal brons. 18 jaar is toch niet normaal.
Wtf 16 jaar, is toch niet normaal meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag het... tof
Die 16-jarige Amerikaanse is trouwens ook goed
Melissa Franklinquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf 16 jaar, is toch niet normaal meer.zo goed!
Alleen het einde?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kijk zwemmen net als de tour de france.
Half slapend.quote:
Nee die ben ik altijd kwijt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
Oh kak ik kom naar beneden ma met een heel verhaal van KPN heeft de TV afgesloten en we hebben tot maandag geen commerciële netten en we moeten nu zuinig zijn omdat we nog op vakantie moeten.![]()
En ik wou net vertellen dat ik de stad in ging dilemma dilemma
Nee ik zit in dubio want als ik gewoon zuinig ben met geld en een beetje met de OV kaart van mijn moeder reis ben ik echt niet duurder uit dan 20 euro.quote:
Dan moet je het niet doen Heloef...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zit in dubio want als ik gewoon zuinig ben met geld en een beetje met de OV kaart van mijn moeder reis ben ik echt niet duurder uit dan 20 euro.
Maar de stad in gaan op zo'n moment dat je moeder in de stress zit is zo kut.
Nou ja ik bespreek het wel als het echt beter niet kan dan ga ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen Heloef....
Er zal vast ook wel een andere keer komen dat je wel mee kan.
Oke, dat kan ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik bespreek het wel als het echt beter niet kan dan ga ik gewoon niet.
Was het goed nieuws van de Hanze? Mijn WhatsApp bokt ivm. wisselende wifi.quote:
Hey Heyquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:55 schreef Toverheks het volgende:
C-A zeg even tegen Kally dat de straat niet meer afgesloten is
hahahaha nee die hebben we hier nog niet gehad, maar wat niet is kan nog best gebeurenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey Hey
was dat ivm die man / vrouw in riool ?
Nu ben ik helemaal bangquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha nee die hebben we hier nog niet gehad, maar wat niet is kan nog best gebeuren
Ja echt. Sowieso al 4 facebookvrienden die 'vandaag eens naar Amsterdam' gaan.quote:
betalingsmachtigingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was het goed nieuws van de Hanze? Mijn WhatsApp bokt ivm. wisselende wifi.
Ow???quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Ik kots nu echt op de ns.. Omdat mijn kaartje een beetje nepgeprint is zal ie wel nep zijn... Tyftstraal een eind op
Als je dat denkt moet je geen stempeltje eropzetten klootzak! Sterf moet 100 gezwellen aan je aars!
Ja verdorie was dan ff hier gestopt.quote:
ja.. Randdebiellen.. Kaartje van de hema, dus moest zel printen.. Inkt schijnt bijna op te zijn, dus komt er lichtblauw uit.. Dit kaartje is niet geldig meneer.. Ja sterf.. Het kan een kopie zijn.. Ik: ik kan me toch legitimeren? Hij: ja, er kan nog iemand met de kopie rondrijden.. Ehm.. Dan klopt die identificatue toch niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |