Wtf 16 jaar, is toch niet normaal meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag het... tof
Die 16-jarige Amerikaanse is trouwens ook goed
Melissa Franklinquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf 16 jaar, is toch niet normaal meer.zo goed!
Alleen het einde?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kijk zwemmen net als de tour de france.
Half slapend.quote:
Nee die ben ik altijd kwijt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:14 schreef heloef het volgende:
Oh kak ik kom naar beneden ma met een heel verhaal van KPN heeft de TV afgesloten en we hebben tot maandag geen commerciële netten en we moeten nu zuinig zijn omdat we nog op vakantie moeten.![]()
En ik wou net vertellen dat ik de stad in ging dilemma dilemma
Nee ik zit in dubio want als ik gewoon zuinig ben met geld en een beetje met de OV kaart van mijn moeder reis ben ik echt niet duurder uit dan 20 euro.quote:
Dan moet je het niet doen Heloef...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zit in dubio want als ik gewoon zuinig ben met geld en een beetje met de OV kaart van mijn moeder reis ben ik echt niet duurder uit dan 20 euro.
Maar de stad in gaan op zo'n moment dat je moeder in de stress zit is zo kut.
Nou ja ik bespreek het wel als het echt beter niet kan dan ga ik gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen Heloef....
Er zal vast ook wel een andere keer komen dat je wel mee kan.
Oke, dat kan ookquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik bespreek het wel als het echt beter niet kan dan ga ik gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |