jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft hij nou een tattoo van Yolanthe?
quote:
inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Tina is 71, nou, menig vrouw ziet er op haar 50ste al ouder uit
Blijft een onflatteuze foto.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:15 schreef Isabeau het volgende:
inderdaad even offtopic zo wil iedereen wel 71 wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ok dan.quote:
Was dat niet zijn ex, die hij heeft laten veranderen in een elf ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Op zijn schouder heeft hij Yo over 20 jaar zitten trouwens
Ze heeft een goeie stylistequote:Op zaterdag 30 juli 2011 01:15 schreef Isabeau het volgende:
En de pruik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:11 schreef female81 het volgende:
...en plastisch chirurg, vermoedelijk.
Het eerste wat ik bij het zien van die foto's dacht was 'facelift'.
Volgens mij heeft Tina al zo'n beetje haar hele leven pruikenquote:
Misschien is dat een beetje eigen aan die voetbalvrouwen: ik zag eens een artikel over Sylvie van der V. en haar huis en ze had haar hele huis volhangen met modellenfoto's van zichzelf. Allemaal van die behoorlijke vage, geposeerde glamourshots. Best vaag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is het 'm natuurlijk!!
Bij Jan had ze toch een enorme afbeelding van haarzelf laten schilderen in de badkamer?
Ze ziet zichzelf gewoon graag.
Dat viel me ook al op, laatst in het interview van Yo met Sylvie. Supervage foto's in de woonkamer en vooral goed geshopt!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien is dat een beetje eigen aan die voetbalvrouwen: ik zag eens een artikel over Sylvie van der V. en haar huis en ze had haar hele huis volhangen met modellenfoto's van zichzelf. Allemaal van die behoorlijke vage, geposeerde glamourshots. Best vaag.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:05 schreef Maraca het volgende:
Birgit Maasland heeft volgens mij ook mega-foto's van zichzelf in de woonkamer hangen.
Google corrigeerde me nietquote:
Óf ze heeft belachelijk veel zelfvertrouwen, óf ze doet alsof, en voelt zich ondertussen stiekem heel klein (en wil zichzelf overtuigen dat ze wel degelijk wat waard is, in al haar perfectionisme).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien is dat een beetje eigen aan die voetbalvrouwen: ik zag eens een artikel over Sylvie van der V. en haar huis en ze had haar hele huis volhangen met modellenfoto's van zichzelf. Allemaal van die behoorlijke vage, geposeerde glamourshots. Best vaag.
Is dat z'n moeder ofzo? Wat een oude kop heeft zijquote:Op zondag 31 juli 2011 11:32 schreef kvd het volgende:
psssttt...Jake...er komt iets uit je mond
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat z'n moeder ofzo? Wat een oude kop heeft zij
Ik vond het ook al.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Idd, dat is z'n zus. Overigens ook een bekend actrice.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 10:53 schreef pberends het volgende:
[..].
Mensen die uberhaupt foto's van zichzelf neerzetten in hun kamers.
ik vind Jake er anders ook niet meer zo jong uit zien.... Hijs nog maar 30 ofzoquote:Op zondag 31 juli 2011 12:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was echt zo weird. Was de Viva volgens mij, waar dat in stond. Op elke foto stond Sylvie 2x. Een keer in het echt, en een keer op zo'n foto.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon goudquote:Op zondag 31 juli 2011 20:48 schreef Skaai het volgende:
[..]Ik heb een groot canvas gehad van vriendinnetjes met mezelf erop (in Andy Warhol stijl) dus die MOEST ik wel ophangen
. En hij is tof!
De rest is primaquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:20 schreef pberends het volgende:
Miley Cyrus - In Bikini at Orchard Lake - July 31
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit in de zee gezwommen? Of slik jij dat zoute water altijd doorquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Jake Gyllenhaal.Niet echt hygiėnisch.
En wel ondergoedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Rihanna krijgt het voor elkaar zichzelf dik te laten lijken, terwijl ze dat absoluut niet is.
Die heeft echt een stylist nodig.
En die Deena ... oh mijn God.
Met zo'n figuur moet je niet zulke korte jurkjes dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |