SPOILER: Crosspost uit 't filmpjestopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier staat ie wel op zn kantquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef Orea het volgende:
En Dottirheeft ze nou donkere ogen? Jaloers! (of lijkt het zo?) Leia heeft erg mooie grijs/blauw achtige ogen.. niks mis mee maar had ze donker verwacht aangezien M en ik allebei bruin-groene ogen hebben
![]()
(de foto staat goed hoor Vanyel, hoef mijn nek niet te verdraaien)
Kijk dit wilde ik weten. Ik geloof niet dat ik het een probleem vind, maar mensen roepen altijd over zoutloos voor babies dus ik dacht check ff.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef mignonne het volgende:
Dottirleukerd!
Vanyel als je zout mogelijk een probleem vindt kun je wellicht beter tzt aan het natrium-arm brood gaan, becel heeft zo'n brood geloof ik. Dat zet een stuk meer zoden aan de dijk qua zout dan die 3 korrels zout in een rijstwafel
Ik vind die dingen echt bizar duur, 2,50voor 5 van die reepjes em ze zijn echt klein!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef Orea het volgende:
Die appel dingen zijn lekk0r(als in, Leia krijgt er een paar en ik eet de rest van de zak op
)
Ze hebben van goodies ook granen/fruit reepjes, heel erg lekker (en zonder rommel erin!)..
Ik meende dat Pvoesss ooit riep dat die van de Euroshopper het minste zout hadden, en dat bleek bij controle nog steeds zo te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk dit wilde ik weten. Ik geloof niet dat ik het een probleem vind, maar mensen roepen altijd over zoutloos voor babies dus ik dacht check ff.
Vind de normale rijstwafels nl. wel zo handig om te geven, dan krijgt zij een helft en ik een helft
Allebeiquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier staat ie wel op zn kant
Ze heeft idd vrij donkere ogen (maar niet zo zwart als ze op deze foto lijken). Van haar moeder.
Had jij ze donker verwacht of donker gehoopt?
Mis ik iets?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef Solagratia het volgende:
Orea, ik heb even het vorige topic doorgelezen en wat een geweldige fotospam!Van harte gefeliciteerd met je dreumes! Wat gaat zo'n jaar snel he. Wij volgen je over een dikke week ook
En ook van harte met je streepje! Superdesuper zeg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Boh, das grappig. Ik vind het zo'n fijne stoel, ze ligt er ook enorm graag in, vooral als ik hem wiebel met mijn voet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef seilram het volgende:
Juud
Hier hetzelde.. met een volle buik. Maar ook hetzelfde pakje en dezelfde stoel!
[ afbeelding ]
Mignonne, die zijn leuk! Goed idee
ow dat wist ik helemaal niet, maar ik heb maandag overleg met de verpleegkundige van het CB en ik denk dat ik dan gewoon een afspraak ga maken met de HA, het is nu al zo lang gedoe en onduidelijkheid, laat een arts er maar eens naar kijken, ik vind dat wel een goed plan eigenlijk..quote:Op zondag 31 juli 2011 00:04 schreef mefke79 het volgende:
mp mijn ervaring met de nutritron was eerst een kleine week verstopping en echt harde keutels met krampen, daarna was het over. Volgens nutricia zelf moeten ze ook echt 2 weken wennen aan nieuwe voeding, dus dan zou je het nog even moeten volhouden. Sterkte, tis zo rot als ze pijn hebben.
Fijn dat Mex zijn nachten beter lijken te gaan Troeta.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:04 schreef Troeta het volgende:
Hoe gaat zelf zitten kaatjejannie? Misschien kan je een voedingskussen in de box leggen?
Maar als ze nog niet zit zal het nu wel snel komen hoor als ik dat zo zie!
Het slapen van Mex gaat geloof ik weer goed..1 nacht goed gegaan van half 9 tot 5 uur en toen verder bij ons geslapen, om 11 uur wilde die alleen even een speentje en kon ik hem in z'n bedje troosten. De nacht erna had ie helaas buikpijn, dus bij ons geslapen na een beetje buikwrijven en een schone luier, maar gister van half 10 tot half 8 geslapen in z'n eigen bed!
Ik moest hem zelfs wakker maken,want ik moest werken en dat vond ie leuk joh dat we bij z'n bedje stonden.
Seilram wat een knapperd heb je!
Danic heb je weleens geprobeerd om na 10 minuten te stoppen met de fles? Wat gebeurt er dan? Heeft ze dan nog honger, of is ze met een speentje tevreden? En gaat de eerste fles s'ochtends ook zo langzaam?
Ik heb ook een moment gehad dat ik helemaal gek werd van de flesjes, om de 3 uur is zo vaak en je moet alles binnen die paar uurtjes plannen. Mex dronk gelukkig dan heel snel, dus als jij een uur bezig bent lijkt het me helemaal erg.
Maar ineens ging het naar om de 4 uur en dan ben je het echt zo vergeten! Je kan weer ff normaal winkelen en na een paar weekjes genieten komt het gedoe met het vaste eten:D
Deed ze ook met haar neus als eerste op het kleedquote:Op zondag 31 juli 2011 21:06 schreef Troeta het volgende:
oooo Sarah, dat ziet er veels te grote meidachtig uit, ga maar snel weer liggen!
Klinkt goed danic!! Misschien vind ze dit gewoon lekkerder,haha
En wat leuk dat je tante bent geworden, gefeliciteerd! Mijn schoonzus is ook zwanger na jaren proberen en ze krijgt meteen een tweeling, dus ik weet nu hoe leuk het is!
Isabelle wat kan je al veel! Veel leuker zo he? Lekker overal aanzitten.
we gebruikten tot voor kort ook Omneo, nu gebruiken we Enfamil...in onze situatie wat beter. Evan is hierdoor van de reflux af. We moeten wel van die laxeerdruppels gebruiken van VSM, maar dat moest ook al wanneer Omneo met Nutriton.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:09 schreef danic het volgende:
Ik heb echt een raar kind! Geven we haar nu op advies van het cb weer 6 flessen zodat ze genoeg binnenkrijgt, slurpt ze nu ineens in sneltempo haar flessen leeg en wil ze meer.![]()
Ik denk dat we dan toch maar weer naar 5 flessen gaan en dan van 150/5, dan hoef ik haar ook minder vaak wakker te maken voor een fles. Dat vind ik altijd zo sneu!
Maarrrr......lang leve de Omneo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |