abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100096586
Het babytopic (0-1 jaar) Deel 26

***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
5 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
8 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
8 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
8 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
1 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
2 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
8 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor**
16 juni 2011: Olivia, dochter van _Isis_
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 31-07-2011 11:10:43 ]
pi_100096607
Ik sloot hem hoop dat ik het zo goed gedaan heb eerste keer dat ik een topic open :D
pi_100097390
^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100097779
Wie heeft mijn kleine baby gezien, die van mij kruipt/tijgert. Weet zichzelf in ieder geval prima van de plek af te krijgen inmiddels en heeft de dikste lol dan. De peer die hij vanavond aan het eten was werd ook flink naar binnen gewerkt, voor het eerst eigenlijk dat hij er zoveel van at :Y)
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:31:13 #5
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100098352
Lientje lacht en kletst tegenwoordig heel regelmatig, vooral als ze dr buikje vol heeft. :D

pi_100098794
Wij zijn op vakantie geweest en hebben mee terug gebracht een Amy die:
Woordjes kan zeggen! Favoriet is 'ab' (af/uit) dit wordt vooral gebruikt wanneer ze uit bed wil of van je schoot af :D 'hap' wordt gezegd bij een hap eten of als je je speen in mama's mond duwt :P 'da da' (dag dag) zeg je tijdens het zwaaien naar papa of mama. Verder kan ze nu ook de trap op klimmen, op haar knietjes. Knuffelen doet ze tegenwoordig ook O+ ze duwt dan haar hoofd tegen je hoofd aan of tegen je schouder. Daarbij doet ze haar mond wijdopen voor een kusje. Ze begrijpt ook wanneer iets niet mag. Dan wordt ze boos! Lekker pittig ding is het O+ Het slapen ging goed op de camping, wel bij ons in bed, en ze heeft zich goed vermaakt. Ze eet ook ineens mandarijntjes en ze eet zo een hele banaan weg :o gewoon een stukje aan haar geven en die eet ze dan op. Eten gaat heel goed nu! Veel geleerd dus de afgelopen 2 weken. het was een fijne vakantie. Wel slecht weer gehad, maar ach we hadden warme kleding mee :)

Nu ga ik hier eens teruglezen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 29-07-2011 20:37:43 ]
pi_100098838
Snelle Jelle :)
Lientje O+

Anne zat vanmiddag aan haar boterham en moest toen ineens heel erg overgeven. De complete inhoud van de fles, fruithap van eerder die ochtend en de boterham kwamen retour. Echt álles zat onder. Afgelopen woensdag had ze ook al zo'n stunt, maar toen had ze nog geen fles op en dat scheelt toch wel ;) Ben benieuwd of het een virusje is of dat ze gewoon teveel gegeten had ofzo... de tijd zal het leren.

Verder kan ze sinds vandaag eindelijk vooruit tijgeren! Eerst alleen voor mijn telefoon (favoriet speelgoedje), maar de rest van de dag deed ze het gewoon 'uit zichzelf' *O*

SPOILER: Crosspost uit 't filmpjestopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100099062
Anne *O*
En die jacht naar de telefoon O+

Lientje O+

Welkom terug Sola! Klinkt als een fijne vakantie!
pi_100099215
Knap hoor Anne *O*

Dat zie ik Lotte nog niet doen die gaat lekker achteruit en zit dan overal vast met tafel- en stoelpoten tussen d'r benen of haar hoofd past niet onder de stoel door :D
pi_100099754
Dat deed Anne tot vandaag ook Rixtje... gewoon je telefoon op een korte afstand leggen ;)
pi_100099885
Wij hebben hebben haar ook "gelokt" met speelgoed. Zo is ze vanmiddag zelf naar haar slaapkamer getijgerd. Het speelgoed steeds wat verder weg gelegd :D

Wat een sprongen zeg Sola....Gaaf!
*poef* nu is het weg
pi_100100016
Al die rijstwafels hier werken aanstekelijk, wij hebben t ook maar eens geprobeerd.
Met succes :)

Ik vraag me alleen af hoe het zit met zout. Ik kon in de hele Super geen zoutloze dingen vinden. Bestaan die wel? Lijkt me op zich wel wenselijk als je er veel geeft dat ze zonder zout zijn, of maakt dat met zulke kleine hoeveelheden niet uit?

[ Bericht 13% gewijzigd door Vanyel op 29-07-2011 23:07:41 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100100098
Je hebt van die Bambix babyrijstwafeltjes, die zijn zonder zout. Anne vindt ze heerlijk.

Dat zijn overigens de enige dingen die Anne eet als tussendoortje, ze lust geen lange vingers, nijntje koekjes, soepstengels...
pi_100100247
Ik heb van Sofie van die goodies rijstewafeltjes voor Sofie.

Ook in
*poef* nu is het weg
pi_100100273
Oh, die heb ik nog nooit gezien kj... waar koop je die?
pi_100100298
Ik heb ze bij de c1000 vandaan.
Van die framboos/bosbes krijg je wel vlekken. Ze geven af op de vingers, en dan zit het overal...
*poef* nu is het weg
pi_100100390
Hm, ik heb geen C1000 in de buurt en bij de Jumbo/AH hier in het winkelcentrum verkopen ze die volgens mij niet. En ach, Anne vindt die natureldingen ook prima te (vr)eten ;)
pi_100100532
Die wilde ik ook halen, maar waren op. Dus maar deze meegenomen. Toen kreeg ik bezoek (7 babies en hun mama's) en daar kreeg ik van een van de dames ook 2 zakken. Voorlopig dus genoeg.
*poef* nu is het weg
pi_100102085
Bambix dus (mag voorlopig lekker naturel).
Dank je ^O^

Nu nog bedenken of die halve korrel zout per pak de moeite is om over te stappen op de babyversie.
pi_100102445
Wat is je Dottir een mooierd trouwens!! O+
*poef* nu is het weg
pi_100103044
Kruidvat heeft die kleine rijstwafeltjes ook trouwens :)
pi_100103187
Die appel dingen zijn lekk0r :P (als in, Leia krijgt er een paar en ik eet de rest van de zak op :X)
Ze hebben van goodies ook granen/fruit reepjes, heel erg lekker (en zonder rommel erin!)..
pi_100103252
knappe Anne hup kruipen naar de foon
Amy wat eet je ineens goed. Lekker genoten op vakantie?
Dottir wat ben je een schatje zeg
Jelle wat ga je snel
Lientje wat ben je toch mooi als je zo lacht
pi_100103289
En Dottir O+ heeft ze nou donkere ogen? Jaloers! (of lijkt het zo?) Leia heeft erg mooie grijs/blauw achtige ogen.. niks mis mee maar had ze donker verwacht aangezien M en ik allebei bruin-groene ogen hebben :')

(de foto staat goed hoor Vanyel, hoef mijn nek niet te verdraaien :D)
pi_100103333
En Anne O+ wowwwww ga jij even goed (en heb jij Leia even ingehaald.. die gaat de komende 10 jaar echt niet tijgeren of kruipen of zoiets hoor :D) wat knap Fan! O+ :Y
pi_100103349
Dottir O+ leukerd!

Vanyel als je zout mogelijk een probleem vindt kun je wellicht beter tzt aan het natrium-arm brood gaan, becel heeft zo'n brood geloof ik. Dat zet een stuk meer zoden aan de dijk qua zout dan die 3 korrels zout in een rijstwafel :)
:)
pi_100103626
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:33 schreef Orea het volgende:
En Dottir O+ heeft ze nou donkere ogen? Jaloers! (of lijkt het zo?) Leia heeft erg mooie grijs/blauw achtige ogen.. niks mis mee maar had ze donker verwacht aangezien M en ik allebei bruin-groene ogen hebben :')

(de foto staat goed hoor Vanyel, hoef mijn nek niet te verdraaien :D)
Hier staat ie wel op zn kant :?
Ze heeft idd vrij donkere ogen (maar niet zo zwart als ze op deze foto lijken). Van haar moeder :).

Had jij ze donker verwacht of donker gehoopt? :P
pi_100103685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef mignonne het volgende:
Dottir O+ leukerd!

Vanyel als je zout mogelijk een probleem vindt kun je wellicht beter tzt aan het natrium-arm brood gaan, becel heeft zo'n brood geloof ik. Dat zet een stuk meer zoden aan de dijk qua zout dan die 3 korrels zout in een rijstwafel :)
Kijk dit wilde ik weten. Ik geloof niet dat ik het een probleem vind, maar mensen roepen altijd over zoutloos voor babies dus ik dacht check ff.
Vind de normale rijstwafels nl. wel zo handig om te geven, dan krijgt zij een helft en ik een helft :D
pi_100103754
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:31 schreef Orea het volgende:
Die appel dingen zijn lekk0r :P (als in, Leia krijgt er een paar en ik eet de rest van de zak op :X)
Ze hebben van goodies ook granen/fruit reepjes, heel erg lekker (en zonder rommel erin!)..
Ik vind die dingen echt bizar duur, 2,50voor 5 van die reepjes em ze zijn echt klein!
(floris vind ze geloof ook niet echt lekker)
Die appelrijstwafeltjes gaan er idd errug goed in :D
pi_100103787
Hier staat de foto ook op zijn kant
ean blijft denk ik blauw(achtige) ogen houden. Ik heb zelf heel lang echt blauwe ogen gehad en welke kleur het nu is geen idee van alles door elkaar
pi_100104653
Hier staat de foto ook goed. Rijstewafels gaan er hier ook goed in, zowel de naturel als de appel variant.
Wat op dit moment hier een hit is, zijn de lange vingers zonder suiker. Daarna gaan we samen poetsen. Meneer vond het schoonmaken vervelend, dus heb ik het "poetsenlied" verzonnen (oftewel heel vaak poetsen zingen op een melodie). Yaro vind het super leuk (dat ooit iemand mijn zangkunsten nog kon waarderen), en gaat nu mee poetsen. Ik kan niet meer een snoetenpoetser pakken zonder dat hij er een wilt om te "helpen". Zo leuk O+

Laatst had mijn moeder heb een doekje gegeven en ging het zingen, zat hij echt om zich heen te kijken wat hij kon schoonmaken, maar ik had hem in mijn armen dus ging hij maar mama poetsen :P
pi_100104821
Oh en ik zie dat ik Aventura welkom moet heten, wat een mooi mannetje zeg O+
pi_100104873
Mijn kleine smurfje kan al heel goed met mij communiceren. Ze kruipt meestal zelfstandig door de ruimte, dat kan ze zo een uur volhouden. Als ze iets nodig heeft (drinken, aandacht, schone luier) komt ze naar me toe getijgerd en gaat ze op mijn voet of been slaan en roepen O+ . Gister was haar papa boven aan het opruimen en toen kroop ze steeds achter hem aan, van kamer naar kamer. Net een hondje :D .

Zo, even trots. Eigenlijk kwam ik voor het filmpje van Anne, heel lief!
En de pasgeborene van Aventura is om op te vreten O+
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:13:24 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100105079
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk dit wilde ik weten. Ik geloof niet dat ik het een probleem vind, maar mensen roepen altijd over zoutloos voor babies dus ik dacht check ff.
Vind de normale rijstwafels nl. wel zo handig om te geven, dan krijgt zij een helft en ik een helft :D
Ik meende dat Pvoesss ooit riep dat die van de Euroshopper het minste zout hadden, en dat bleek bij controle nog steeds zo te zijn.
Moet ik wel zeggen dat ik alleen de "gewone" rijstwafels bekeken heb en niet de babyvarianten, maar het stelde qua zout iig vrij weinig voor.

Ik ga er vanuit dat hij meer zout binnenkrijgt van een boterham dan van een rijstwafel.

Die rijstwafel is wel zwaar favoriet trouwens, vanmorgen won hij bij de keuze peer of rijstwafel elke keer, en met de stukjes peer is alleen gespeeld ;(
Gelukkig hebben we vanmiddag een mango/banaan/peer-hap in de hakmolen gedaan, en dat ging er prima in :9

Oh, en de foto staat hier ook goed, wat een plaatje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100105106
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hier staat ie wel op zn kant :?
Ze heeft idd vrij donkere ogen (maar niet zo zwart als ze op deze foto lijken). Van haar moeder :).

Had jij ze donker verwacht of donker gehoopt? :P
Allebei :D ik heb altijd in mijn hoofd gehad dat ze donkere haren met donkere ogen zou hebben O+_ maar ze is blonder dan blond :') met die mooie grijzige ogen :D ! Vind ik ook mooi, maar toch anders dan ik had verwacht :P

Son die reepjes zijn inderdaad achterlijk duur :{w maar hier worden ze wel met 2 handen (en het liefst ook voeten :P) tegelijk naar binnen gepropt. Ze vind ze dus wel lekker, maar ik haal ze maar heel zelden.. die rijstwafels zijn ook duur van dat merk ;)

Zo heb ik van de week ook knijpfruitjes gehaald, echt een HIT! (kan het haar zelf geven en ze zuigt ze zo leeg.. niet voor elke dag maar soms is even snel wel handig!) Maar die van olvarit zijn 4 (!!) euro voor 4 zakjes.. Bij de Hema heb je ze voor 1,75 voor 4! En ze vind ze net zo lekker :P
  vrijdag 29 juli 2011 @ 22:15:14 #36
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100105162
Zitten daar geen toevoegingen in Orea? Anders vind ik het ook wel een idee voor in m'n tas, die eeuwige banaan slaat altijd zo bruin uit als ie in m'n tas zit :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100105171
oja, knijpfruit hier laatst ook geprobeerd, wordt hier ook gewaardeerd.
pi_100105430
Haha Orea, hier had k ook verwacht dat de donkere genen zouden winnen. Niet dus...
Heb zelfs nog getwijfeld over de naam, want florissen zijn altijd blonde jongetjes (k heb serieus waar nog nooit een donkere floris gezien)

Floris eet de helft van die reepjes op...dat t duur is maakt me nog niet eens echt uit (voor zo af en toe dan), maar niet als ie ze niet op eet. Al was k wel verbaasd toen k t doosje openmaakte :')

Knijpfruit goed idee. Ga k ook s proberen kijken wat ie ervan vind. Altijd handig idd voor onderweg.
pi_100105711
Wauw wat een hoop te lezen weer!
Even teveel om te reageren op alles. Wel hele mooie kindjes op foto's gezien O+
Verder is het eten ook hier hot item, maar dan op een ander niveau. Vandaag een pak nutrilon omneo gehaald in overleg met het cb en we zijn nu aan het overstappen. Vandaag 1 schepje vervangen door omneo, morgen ook. Daarna 2 schepjes enz.
We zien uiteraard nu nog geen verschil, maar ik heb wel het idee dat ik met flesjes bezig blijf. We moesten van 5 per dag weer terug naar 6 per dag. Prima, maar dat is dus ongeveer eens per 3 uur een fles en dat duurt dan vaak een uur. De dag draait dus aardig om de flesjes en dat breekt wel eens een beetje op.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik aardig last van mezelf heb (en mijn vriend dus ook). Zo gemakkelijk als mijn zwangerschap ging, zo veel last heb ik nu van mijn hormonen. Ik ben met recht een post-hormonster en daar wordt ik niet vrolijk van zeg maar. }:| :(
Ik ga geloof ik nu maar weer mijn bedje in, want ik ben boos, opstandig en verdrietig tegelijk (zonder reden dus). K*thormonen!
pi_100105837
slaap ze danic en hopelijk is de nutrilon Omneo het keerpunt bij Eva
pi_100105864
heel herkenbaar die buien Danic. :* :*
Hopelijk helpt de Omneo. En heeft je meisje door dat snel drinken ook lekker is. Haar melk is na een uur toch ook koud dan?
*poef* nu is het weg
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:37:22 #42
100412 mefke79
komt goed!
pi_100109506
danic, waarom omneo? Voor de darmen? Ik hoop dat het helpt! Was je nou al bij een huisarts geweest? Zo niet, dan zou ik dat doen als over twee weken duidelijk is of dit werkt. (twee weken omdat dat de tijd is dat ze volgens nutricia moeten wennen aan nieuwe voeding, hier ging het wat sneller)
verder niet bijgelezen, zit op de mobiel en tienus ligt op mijn borst te slapen, dus krijg last van mijn polsen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 29 juli 2011 @ 23:56:28 #43
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100110512
Haha, liggen we in bed, kind gevoederd, schone broek, bijna aan het slapen. Manlief slaapt al, ik iPhone nog wat, hoor ik opeens een lucht/poep explosie naast me.

Dat is nu ineens een keer per dag en behoorlijk, ik ga dr dus maar verschonen en dan ook slapen. :)
pi_100118037
hahaha oh heerlijk Juud, hier ook ineens van elke verschoning naar om de 2-3 dagen poepen...ik vrees dat explosiegeluid inmiddels echt ;)

Succes met je hormonen Danic! Heel vervelend om jezelf niet te zijn, een tekort aan slaap houdt dat ook enorm in stand! Ik las een tijd terug een artikel waarin stond dat ouders gedurende het eerste levensjaar van hun kind gemiddeld 700 uur minder slapen. Klinkt op zich logisch, 2 uur per nacht minder... maar dat is gewoon wel even 17,5 fulltime werkweken minder slapen!! De zwarte randen onder mn ogen gloeien al op als ik t alleen al zie staan!! Ook die hormoonwoekeringen komen weer tot rust uiteindelijk. Zorg datje af en toe ook even lekker momenten voor jezelf pakt, langzaamaan weer Danic worden.. maar t heeft tijd nodig, er wordt niet voor niets 9 maanden op 9 maanden af gezegd... Als de bubble van de eerste weken eenmaal weg is en het echte leven weer begint merk je pas hoe "zwanger" je eigenlijk nog bent en dat duur t echt nog wel een tijdje!

Hier gaat t goed...Jelte duimt en ik weet gewoon niet wat me overkomt...mijn baby heeft gewoon tot 10! voor! 8! doorgeslapen vanochtend (Lag er om 20.00u in)...hellooooooooooooooow knaptieten! De afgelopen 3 dagen sliep hij al tot ergens tussen 5 en 6 en dat vond ik na tot die tijd nog 2 nachtvoedingen al enorm luxe. Al moet ik zeggen dat ik me nog nooit zo brak heb gevoel dan na ineens 3 nachten van 6 uur achter elkaar, het lijkt wel of mijn lijf het slaaptekort dan juist nóg meer voelt dan bij korte rukje van 3-4 uur, alsof je in dat laatste geval op een soort "overlevingsmodus" staat..
Het wordt een dikke directeur dat manneke van mij, hij groeit heerlijk. Ik ben erg benieuwd naar zn stats, volgende week vrijdag moet ie weer heen voor ook gelijk zn 2e serie prikjes.
Ik heb mn eerste werkdag er weer op zitten, zag er erg tegenop, maar ik merk dat met 1 keer weer werken de knop ook wel weer om is. Ik kan lekker rustig aan beginnen en merk en krijg te horen dat mensen me gemist hebben, en dat gevoel is natuurlijk stiekem toch ook wel heerlijk! Alles qua regelen moet gewoon langzaamaan zn draai weer gaan vinden, maar bij Lena "liep" dat ook heel snel gewoon normaal allemaal. Ik hoop alleen dat mijn productie al een beetje tegen de onregelmatigheid van soms ineens hele dagen kolven ipv voeden kan, daarmee kachelde het bij Lena echt helemaal in... Mijn lief is nog lekker 2 weekjes vrij, dus Jelte gaat 10 aug voor t eerst wennen op t KDV, op de groep waar Lena ook heenging en Evie nu nog zit. Tis heerlijk zijn juffies nu al te kennen en te weten dat ze straks hartstikke gek met hem zullen zijn. Dat maakt de stap naar weer gaan werken zoveel makkelijker! Kom maar op!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 30-07-2011 09:23:34 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100118974
Dikke deur Jelte O+ O+
Fijn dat het zo goed ging joh! En fijn ook dat je gemist bent, dat doet toch wat voor je moreel lijkt me.

Oeh ik vind het zo leuk!
Deze gaan we halen voor mini, alvast in de kast voor de Sint O+

Tegen de tijd dat het Sint is kan ze er vast al heel leuk mee spelen O+ *O* ik ben dr helemaal blij mee :D
tientje bij de aldi, volgende week.
:)
pi_100119889
Man, wat een hoop bijleeswerk als je eens een avondje wegbent..

Ik las iets over andere voeding, en ik hoop dat dat gaat werken.

En een tijgerend kindje, dat lijkt mij zo leuk als Bartje dat straks ook gaat doen.

Bartje heeft zich gisteren bij de oppas redelijk gedragen. Hij was alleen heel moe, en kwam moeilijk in slaap(logisch dat hij moe was, hij heeft gisteren veel lopen huilen vanwege zijn darmpjes). En opa en oma kregen een poepluier kado van hem.. En dat luchtte hem zo op dat hij vannacht ineens wel weer 6 uur tussen 2 voedingen liet, en daarna 4 uur.
pi_100123748
Oh mignonne, die zijn leuk zeg! En d'r zit een Aldi op 5 min. loopafstand hier!
Danic, hopelijk gaat de Omneo werken. Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je hormonen. Ook heel herkenbaar trouwens. Ik had tijdens de zwangerschap 'nergens' last van, maar de maanden daarna... :X
Laive, fijn hoor, 6 uur doorslapen!
Poppedein, fijn dat het zo goed gaat met je lekkere doorslapertje!
pi_100124432
Danic dikke :* voor jou! Het is zo lastig als jet het gevoel hebt de hele dag met voeding bezig te zijn en dan ook nog eens moe en niet jezelf in je velletje, heel naar!

Hier zijn we gister weer begonnen met 1 schepje nutriton per fles hopelijk gaat ze daar neit van verstopt raken. Dat zullen we morgen weten! Verder is Sarah nog steeds heel verkouden, het snot loopt haar geowon uit de neus en ogen, zo zielig!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100125182
Oh meiden, ik ben niet moe hoor. Ik ging gewoon mijn bedje in omdat ik mezelf (en mijn vriend) in de weg zat, en het een acceptabele bedtijd was. Slaapgebrek heb ik ook niet. Eva slaapt goed 's nachts dus ik heb geen klagen wat dat betreft. 't Zijn gewoon die k*thormonen.

Mefke, we kregen de keuze uit Omneo en hypo-allergeen. We hebben niet voor de laatste gekozen omdat er geen sprake is van een allergie bij Eva. En de Omneo heeft net als de h-a geknipte koemelkdelen (zeg ik het zo goed?). Alleen hij is lichter verteerbaar. Dus ze krijgt nu een fles die helpt de boel wat sneller omlaag te brengen en tegelijk zit er wat in om te zorgen dat het niet terug omhoog komt (nutriton) :')
Ik begrijp alleen even niet waarom ik anders naar de huisarts zou moeten Mefke?

Ze heeft vanmorgen in een half uur 160 cc weggeklokt en kwam daarna een klein uur eerder dan gepland alweer en dronk toen weer 110. Dus we kijken even of dit nou al aan de Omneo kan liggen. Lijkt me stug, want er zit maar 1 schepje Omneo in tot nu toe, maar wie weet valt het lichter en is het lichter verteerbaar.
pi_100125322
Mignonne, ze zijn leuk! Maar ze zijn pas per 06-08 in de aanbieding, dus niet maandag al naar de Aldi rennen!
Hoe groot zouden ze zijn?
pi_100126435
Orea, ik heb even het vorige topic doorgelezen en wat een geweldige fotospam! O+ Van harte gefeliciteerd met je dreumes! Wat gaat zo'n jaar snel he. Wij volgen je over een dikke week ook :) En ook van harte met je streepje! Superdesuper zeg *O*

Nathan en Pessie ook nog gefeliciteerd! Ook alweer een jaar voorbij! *O* Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebben gevierd!

Tico, hoe gaat het met Leyla?
pi_100126539
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef Solagratia het volgende:
Orea, ik heb even het vorige topic doorgelezen en wat een geweldige fotospam! O+ Van harte gefeliciteerd met je dreumes! Wat gaat zo'n jaar snel he. Wij volgen je over een dikke week ook :) En ook van harte met je streepje! Superdesuper zeg *O*
Mis ik iets? :o
pi_100126795
Oh ja, ik heb echt iets gemist!! Lees het net in Z&G! Gefeliciteerd Orea!! *O*
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:51:12 #54
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_100127039
Juud :)

Hier hetzelde.. met een volle buik. Maar ook hetzelfde pakje en dezelfde stoel!

Mignonne, die zijn leuk! Goed idee :)
Niet mieten! Door gieten!
pi_100134947
Orea en flugeltje ook lees ik, wauw!!!! Hartstikke gefeliciteerd, wat leuheuk!!!!!!!!!!!

Oh, die is zeker leuk mignonne! Bedankt voor de sinterklaastip;)

Sola, wat leuk dat Amy zo kletst en dat alles zo goed gaat met je meisje,heerlijk!!
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:07:28 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100139165
OMG Fluugs en Orea wat fantastisch *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! :* :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:07:36 #57
100412 mefke79
komt goed!
pi_100139172
Danic, ik zou naar een huisarts gaan als ze zo onrustig blijft en zo lang over haar flessen blijft doen. Gewoon om eens te vragen wat die er van denkt. Wel fijn dat het nu met de omneo beter lijkt te gaan. Omneo is volgens mij te vergelijken met friso comfort, die hadden wij hier eerst. Tienus kreeg er wel enorm veel poepluiers van.

Heel andere vraag: ik vind Tienus enorm veel plassen. Hij heeft echt zware luiers en daarom zijn we ook al overgestapt op grotere luiers (meer absorptie). Af en toe vind ik ook een soort van grote zoutkorrels in de luier, geen idee waar die vandaan komen.Klinkt dit iemand bekend?
Bij Driekus hadden we nooit enorme plasluiers, die kreeg namelijk hypoallergeen en had dus veel dunnere ontlasting.
pi_100139233
Ik dacht dat dat gewoon luierspul was. Van dat gel ofzo. Ik zie het ook vaak bij Amy als haar luier erg vol zat.
pi_100139442
Sofie heeft dat ook wel eens in de luier zitten. Vooral als ze erg vol zitten.

Ik moet Sofie voortaan maar na de fles in de kinderstoel zetten. Ze moet nog steeds even rechtop na een voeding, maar de wipstoel is het echt niet meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:18:16 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100139581
Lol KJ, ik heb gisteren vrijwel dezelfde foto van Soneal gemaakt :D

Dat is dus niet meer even naar de WC terwijl hij in de bouncer zit :N
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:20:08 #61
100412 mefke79
komt goed!
pi_100139661
Ah, toch de gel van de luiers. Mooi, hoef ik me daar weer niet druk om te maken.
Enne, KJ, dat is niet meer weglopen nee.
pi_100139728
Als ik haar gelijk neerleg (wat ze het liefste zou willen) weet ik dat er snel melk terugkomt. Dat is dus geen optie. Ik denk dat ze nu dus maar in de ikea kinderstoel moet.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:36:13 #63
100412 mefke79
komt goed!
pi_100140253
kj, of een bumbo met speelblad, dat duurt ook weer even voor ze daar uit kunnen.
pi_100140479
Ze heeft recentelijk nog in een bumbo gezeten, maar ze zet zich dan af tegen de grond. Dat vind ik ook wel eng. Ik ga ook nog wel eens weg redelijk snel na de fles, dus dan gaat ze gelijk in de wagen. Dragen kan niet gelijk na een fles, dat hobbelt teveel.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 30 juli 2011 @ 22:46:06 #65
100412 mefke79
komt goed!
pi_100140608
KJ, kan ze dan met haar voetjes bij de grond? Dat principe kreeg Driekus pas heel laat door, dus dat ging dan wel.
pi_100140649
Ze zet zich overal op af. Naja, het is geen ramp zo. De wipstoel gaat iig opgeruimd worden nu.
*poef* nu is het weg
pi_100142015
KJ leuke foto, Sarah probeert dat ook al :X

Sarah had vanavond weer een slechte avond, sneu voor mijn mannetje want ik was werken! We waren gister weer begonnen met 1 schepje nutriton en dat lijkt dus wel voor het teruggeven van voeding te werken, maar het lijkt dus ook of ze nu toch weer last van haar darmen heeft door die nutriton...

En en Orea gefeliciteerd!! *O*

mooie foto van je meisje Seilram O+
  zaterdag 30 juli 2011 @ 23:22:10 #68
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100142088
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:51 schreef seilram het volgende:
Juud :)

Hier hetzelde.. met een volle buik. Maar ook hetzelfde pakje en dezelfde stoel!

[ afbeelding ]

Mignonne, die zijn leuk! Goed idee :)
Boh, das grappig. Ik vind het zo'n fijne stoel, ze ligt er ook enorm graag in, vooral als ik hem wiebel met mijn voet. ;)
  zondag 31 juli 2011 @ 00:04:34 #69
100412 mefke79
komt goed!
pi_100143697
mp mijn ervaring met de nutritron was eerst een kleine week verstopping en echt harde keutels met krampen, daarna was het over. Volgens nutricia zelf moeten ze ook echt 2 weken wennen aan nieuwe voeding, dus dan zou je het nog even moeten volhouden. Sterkte, tis zo rot als ze pijn hebben.
pi_100143712
Hoe gaat zelf zitten kaatjejannie? Misschien kan je een voedingskussen in de box leggen?
Maar als ze nog niet zit zal het nu wel snel komen hoor als ik dat zo zie!

Het slapen van Mex gaat geloof ik weer goed..1 nacht goed gegaan van half 9 tot 5 uur en toen verder bij ons geslapen, om 11 uur wilde die alleen even een speentje en kon ik hem in z'n bedje troosten. De nacht erna had ie helaas buikpijn, dus bij ons geslapen na een beetje buikwrijven en een schone luier, maar gister van half 10 tot half 8 geslapen in z'n eigen bed!
Ik moest hem zelfs wakker maken,want ik moest werken en dat vond ie leuk joh dat we bij z'n bedje stonden.

Seilram wat een knapperd heb je!

Danic heb je weleens geprobeerd om na 10 minuten te stoppen met de fles? Wat gebeurt er dan? Heeft ze dan nog honger, of is ze met een speentje tevreden? En gaat de eerste fles s'ochtends ook zo langzaam?
Ik heb ook een moment gehad dat ik helemaal gek werd van de flesjes, om de 3 uur is zo vaak en je moet alles binnen die paar uurtjes plannen. Mex dronk gelukkig dan heel snel, dus als jij een uur bezig bent lijkt het me helemaal erg.
Maar ineens ging het naar om de 4 uur en dan ben je het echt zo vergeten! Je kan weer ff normaal winkelen en na een paar weekjes genieten komt het gedoe met het vaste eten:D
pi_100143853
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:04 schreef mefke79 het volgende:
mp mijn ervaring met de nutritron was eerst een kleine week verstopping en echt harde keutels met krampen, daarna was het over. Volgens nutricia zelf moeten ze ook echt 2 weken wennen aan nieuwe voeding, dus dan zou je het nog even moeten volhouden. Sterkte, tis zo rot als ze pijn hebben.
ow dat wist ik helemaal niet, maar ik heb maandag overleg met de verpleegkundige van het CB en ik denk dat ik dan gewoon een afspraak ga maken met de HA, het is nu al zo lang gedoe en onduidelijkheid, laat een arts er maar eens naar kijken, ik vind dat wel een goed plan eigenlijk..
pi_100149482
MamaPurk, goed dat je naar de huisarts wilt, misschien is er nog wel een andere reden. Hier weinig last gehad van de nutriton.

Die foto van het wipstoeltje, jullie gebruiken heb dus nog allemaal lang? Hier hebben we hem amper gebruikt, Yaro vond het helemaal niets.
pi_100149547
Wij hebben m ook maar heel even gebruikt, ook omdat we het zelf niks vonden. Ding was zo soepel dat ze er echt als een zoutzak in hing.
pi_100149881
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 00:04 schreef Troeta het volgende:
Hoe gaat zelf zitten kaatjejannie? Misschien kan je een voedingskussen in de box leggen?
Maar als ze nog niet zit zal het nu wel snel komen hoor als ik dat zo zie!

Het slapen van Mex gaat geloof ik weer goed..1 nacht goed gegaan van half 9 tot 5 uur en toen verder bij ons geslapen, om 11 uur wilde die alleen even een speentje en kon ik hem in z'n bedje troosten. De nacht erna had ie helaas buikpijn, dus bij ons geslapen na een beetje buikwrijven en een schone luier, maar gister van half 10 tot half 8 geslapen in z'n eigen bed!
Ik moest hem zelfs wakker maken,want ik moest werken en dat vond ie leuk joh dat we bij z'n bedje stonden.

Seilram wat een knapperd heb je!

Danic heb je weleens geprobeerd om na 10 minuten te stoppen met de fles? Wat gebeurt er dan? Heeft ze dan nog honger, of is ze met een speentje tevreden? En gaat de eerste fles s'ochtends ook zo langzaam?
Ik heb ook een moment gehad dat ik helemaal gek werd van de flesjes, om de 3 uur is zo vaak en je moet alles binnen die paar uurtjes plannen. Mex dronk gelukkig dan heel snel, dus als jij een uur bezig bent lijkt het me helemaal erg.
Maar ineens ging het naar om de 4 uur en dan ben je het echt zo vergeten! Je kan weer ff normaal winkelen en na een paar weekjes genieten komt het gedoe met het vaste eten:D
Fijn dat Mex zijn nachten beter lijken te gaan Troeta. :*

Sofie kan zelf echt nog niet zitten. Ook niet met kussen erbij. Dan kukelt ze zo over het kussen heen. Alles is te leuk en te interessant om ook maar even stil te zitten en verliest ze haar evenwicht.
Slapen is overdag op dit moment ook even uit. Ze heeft ontdekt dat je ook in bed kan tijgeren, en draaien en wild doen. Dat is toch veel leuker dan slapen. Ze vindt het wel best in bed, ze zingt/kletst wat af.
Gisterenavond lag ze er om 20.00 in, en ik geloof dat ze pas na 21.00 sliep.

As, voor Sofie gebruikten we het wippertje 30 minuten per dag de laatste tijd. Puur 15 minuten na de voeding. Zodat het even kon zakken. Bij ons zitten wil ze niet meer, dus dan maar zo. Het speelding van de ikea ging er dan voor.

[ Bericht 4% gewijzigd door kaatjejannie op 31-07-2011 09:07:05 ]
*poef* nu is het weg
pi_100150226
Mefke, ik begrijp je.

Mijn mup is vandaag 12 weken! Das toch wel een mijlpaaltje!
Gisteren heeft ze alle 6 de flessen goed gedronken en allemaal binnen het half uur, soms zelfs een kwartier! *O* Dat was met 1 schepje Omneo.
Vandaag begonnen met 2 schepjes Omneo en toen was ze heel onrustig aan het doen en had ze na 10 minuten nog maar 10 cc op. Speentje verwisseld voor een nr 3 en toen had ze na een kwartier 160 op!
Dit gaat volgens mij wel de goeie kant op, maar ik wacht nog even af!
pi_100150408
Klinkt goed Danic *O*

Ik snap het KJ, jammer he dat ze niet meer lekker bij je willen zitten. Yaro zoekt ons continu op, even klimmen, optillen en dan gaat hij weer verder spelen. Het is dus wel een knuffelkont, maar niet om lekker rustig bij je te zitten. Sowieso is rustig zitten en optie voor meneer.

Ik heb echt zo zin in zijn verjaardag, ben benieuwd hoe hij het vind. Alle cadeautjes zijn binnen en het is echt geen baby meer.
pi_100153052
Die van mij is ook 12wk vandaag en vannacht mocht haar vader er dus om 03:00 uit ze doet het bij hem dus ook

Seilram wat een mooierd zeg
MP hopelijk kan de HA je verder helpen
Danic je hebt al een andere speen geprobeerd? wellicht een andere fles? Anders kun je nog contact opnemen met een logopediste die kan naar haar drinktechniek kijken
pi_100156820
danic en FR 12 weken *O*

Yaro bijna 1!! Dan ga je ons alweer bijna verlaten As en je bent er pas net!

Ik heb even een vraag. Sarah geeft nu af en toe wel voeding terug, zelfs nog tot 2 uur na de voeding. Maar soms is het ook gewoon heldere vocht dus zonder voeding, hebben meer kindjes dit, is dit erg?? (ik ga het in ieder geval aangeven bij de HA)
pi_100156869
Anne had dat ook MP, geen grote hoeveelheden, maar wel regelmatig een mondje. Soms idd nog uren na de voeding. Is vanzelf over gegaan met een maand of 6/7.
pi_100156947
Ik vind het bij Sarah wel veel, net had ze helemaal natte haartjes en de bovenkant van haar pakje was op de rug helemaal vochtig...Het liep echt gewoon zo uit haar mondje haar nek in, maar naar mijn idee had ze er zelf geen last van trouwens, dat vind ik dan wel weer belangrijk!

Kiek dan wat ze kan!! (ze blijft niet langer dan een halve minuut zitten hoor en wij zetten haar neer, maar toch!!!)
pi_100157022
Wow, snelle Sarah! Dat kom Anne pas met 8 maanden!
pi_100158434
Snelle Sarah!! Sofie kan dat nog steeds niet...
*poef* nu is het weg
pi_100162237
Sarah O+ dat terug geven van voeding deed J. Ook, ging inderdaad vanzelf over!

Hier wordt de wipstoel nog weleens gebruikt als ik onder de douche sta.

Hoera *O* voor de 12weken oude baby's wat gaat het toch snel!

Danic, fijn dat het drinken nu beter lijkt te gaan!

Yaro, al bijna 1! Spannend!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_100165583
Woow Orea en Flugeltje..zwanger!! Gefeliciteerd!! :D Best wel bijzonder dat de mama's van mijn lichting zwanger zijn van een 2e zeg!

Anne: Wat kan ze al goed tijgeren zeg! Ze gaat ook echt best wel hard vooruit haha.

Isabelle begint met kruipen. Ze kruipt nu een meter vooruit en dan stopt ze nog, maar hej ze begint ermee :) Verder kan ze nu ook uitzichzelf gaan zitten, dus we gaan binnenkort voor het eerst op de fiets, zo'n zin in! Enige nadeel is dat ze nu altijd en overal gaat zitten, ook als ze moet gaan slapen haha. Ook trekt ze zich op in de box. Laatst stond ze gewoon al. Waar is mijn baby?
pi_100167140
MP, Eva heeft dat ook en lijkt er ook geen last van te hebben. Ik maak me er niet zo'n zorgen om.

Ik ga hier voorzichtig jubelen, want ik denk dat we het probleem getackeld hebben. Eva drinkt flessen van 140 (120/4 wordt samen 140) helemaal leeg binnen 15/20 minuten. Daarna nog even 5 minuutjes slurpen aan een restje in de speen, maar daarna krijgt ze een gewone speen.
De verhouding is nu 2 standaard en 2 omneo met een speentje 3.
Wat een verschil zeg!

Jaaaa F_R, stom dat ik er even niet bij stil sta, maar Ean is natuurlijk ook 12 weekjes vandaag! Gaat hard hè!

Oh en en en.......ik ben vandaag tante geworden!! Mijn zusje is vanmorgen bevallen van een gezonde zoon! Vince Thomas. Ik ga morgen dus lekker babygluren (en hopelijk vasthouden) en vergelijken want Eva is dan ineens heel groot!
pi_100167418
tante danic gefeliciteerd
eva ga zo door meid
pi_100167484
Wat fijn Danic!!
*poef* nu is het weg
pi_100167964
Fijn hoor, Danic! En gefeli met je neefje!

Noa, wat knap dat Isabelle kan kruipen, zelf kan gaat zitten en zich kan optrekken! Wow! :D
pi_100168179
Gefeliciteerd danic! En fijn dat het zoveel beter gaat nu met de flessen!

Jelle kan zitten! Ik liep even buiten en Sander was bij Jelle. Kom ik terug, zit hij! Ik aan Sander vragen, nee hoor had Jelle zelf gedaan. Hij dacht dat hij dat al kon ;)
pi_100169123
oooo Sarah, dat ziet er veels te grote meidachtig uit, ga maar snel weer liggen!

Klinkt goed danic!! Misschien vind ze dit gewoon lekkerder,haha
En wat leuk dat je tante bent geworden, gefeliciteerd! Mijn schoonzus is ook zwanger na jaren proberen en ze krijgt meteen een tweeling, dus ik weet nu hoe leuk het is!

Isabelle wat kan je al veel! Veel leuker zo he? Lekker overal aanzitten.
pi_100177996
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:06 schreef Troeta het volgende:
oooo Sarah, dat ziet er veels te grote meidachtig uit, ga maar snel weer liggen!
Klinkt goed danic!! Misschien vind ze dit gewoon lekkerder,haha
En wat leuk dat je tante bent geworden, gefeliciteerd! Mijn schoonzus is ook zwanger na jaren proberen en ze krijgt meteen een tweeling, dus ik weet nu hoe leuk het is!

Isabelle wat kan je al veel! Veel leuker zo he? Lekker overal aanzitten.
Deed ze ook met haar neus als eerste op het kleed ;) Arme ziel! Maar toen ik haar andat ik haar getroost had neer wilde leggen wilde ze weer zitten en zo blijven we bezig natuurlijk!!
pi_100183253
correctie op mijn vorige post in het vorige topic...we betalen 600 euro voor 2 dagen in de week opvang...we doen geen 3 dagen :P

ons ventje heeft voor het eerst in z'n eigen ledikantje geslapen..mama vond het wel een beetje eng, maar hij vond het zelf geweldig :)
en hij zit inmiddels op 140ml om de 3,5/4 uur.
  maandag 1 augustus 2011 @ 07:43:01 #93
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100183509
Vraagje aan degene die ook al een ouder kindje hebben, vanaf welke leeftijd kun je overstappen op een peuterbed? Ik gok dat Willem zo'n 2 jaar zal zijn als de huidige mini van de wieg over zal stappen naar het ledikantje, kan hij dan al in zo'n peuterbedje van Ikea?
pi_100183601
Dat verschilt echt per kindje flugeltje, m'n buurjongetje van 3 wilde absoluut niet in het peuterbed, dus ze hebben z'n ledikantje terug gezet, maar mijn nichtje ging met anderhalf zonder problemen in het peuterbed.
Mex slaapt nu heerlijk in haar ledikantje:D

Maar ze zeggen dat het beter is, dat je verwisselt voor de baby geboren is omdat het niet leuk is als een jonger broertje of zusje je bed inpikt, dus ik zou in jouw geval een ander ledikantje halen.

ahhh sarah op d'r neusje gevallen. Gelukkig wenen dat soort dingen een beetje,haha
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:06:38 #95
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100183643
Tja voor de geboorte vind ik Willem echt nog iets te jong om in een peuterbed te gaan... Ik denk op zich wel dat hij 't over een klein jaartje wel zou kunnen, hij heeft nu ook een ouderwets ledikant wat niet echt hoge zijkanten heeft..
pi_100183659
Ik heb echt een raar kind! Geven we haar nu op advies van het cb weer 6 flessen zodat ze genoeg binnenkrijgt, slurpt ze nu ineens in sneltempo haar flessen leeg en wil ze meer. 8)7
Ik denk dat we dan toch maar weer naar 5 flessen gaan en dan van 150/5, dan hoef ik haar ook minder vaak wakker te maken voor een fles. Dat vind ik altijd zo sneu!

Maarrrr......lang leve de Omneo!
pi_100183754
Dan gewoon proberen tegen die tijd flugeltje, gaat het niet dan misschien een goedkoop ikea-ledikant kopen?

Danic, ik ben benieuwd of het nou echt aan die omneo ligt,maar fijn dat het goed gaat.
pi_100183757
Flugel mn nichtje ging met 2jaar naar een peuterbed. Ze kreeg m rond dr verjaardag, zodat ze voor dr broertje er was eraan gewend was.
pi_100184110
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 08:09 schreef danic het volgende:
Ik heb echt een raar kind! Geven we haar nu op advies van het cb weer 6 flessen zodat ze genoeg binnenkrijgt, slurpt ze nu ineens in sneltempo haar flessen leeg en wil ze meer. 8)7
Ik denk dat we dan toch maar weer naar 5 flessen gaan en dan van 150/5, dan hoef ik haar ook minder vaak wakker te maken voor een fles. Dat vind ik altijd zo sneu!

Maarrrr......lang leve de Omneo!
we gebruikten tot voor kort ook Omneo, nu gebruiken we Enfamil...in onze situatie wat beter. Evan is hierdoor van de reflux af. We moeten wel van die laxeerdruppels gebruiken van VSM, maar dat moest ook al wanneer Omneo met Nutriton.
pi_100184370
Fijn Danic dat het nu goed gaat!

Flugeltje, wij hebben Sarah haar grote zus in een ledikant zonder zijkant sinds ze 18 maanden is! Dit lijkt een peuterbedje heeft alleen het formaat van een ledikant ;) Maar wat al gezegd is het ligt wel erg aan het kind, Jaël bleef gewoon netjes in haar bedje ook al kon ze er makkelijk zelf uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')