Deed ze ook met haar neus als eerste op het kleedquote:Op zondag 31 juli 2011 21:06 schreef Troeta het volgende:
oooo Sarah, dat ziet er veels te grote meidachtig uit, ga maar snel weer liggen!
Klinkt goed danic!! Misschien vind ze dit gewoon lekkerder,haha
En wat leuk dat je tante bent geworden, gefeliciteerd! Mijn schoonzus is ook zwanger na jaren proberen en ze krijgt meteen een tweeling, dus ik weet nu hoe leuk het is!
Isabelle wat kan je al veel! Veel leuker zo he? Lekker overal aanzitten.
we gebruikten tot voor kort ook Omneo, nu gebruiken we Enfamil...in onze situatie wat beter. Evan is hierdoor van de reflux af. We moeten wel van die laxeerdruppels gebruiken van VSM, maar dat moest ook al wanneer Omneo met Nutriton.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:09 schreef danic het volgende:
Ik heb echt een raar kind! Geven we haar nu op advies van het cb weer 6 flessen zodat ze genoeg binnenkrijgt, slurpt ze nu ineens in sneltempo haar flessen leeg en wil ze meer.![]()
Ik denk dat we dan toch maar weer naar 5 flessen gaan en dan van 150/5, dan hoef ik haar ook minder vaak wakker te maken voor een fles. Dat vind ik altijd zo sneu!
Maarrrr......lang leve de Omneo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |