quote:
Op zondag 31 juli 2011 00:04 schreef Troeta het volgende:Hoe gaat zelf zitten kaatjejannie? Misschien kan je een voedingskussen in de box leggen?
Maar als ze nog niet zit zal het nu wel snel komen hoor als ik dat zo zie!
Het slapen van Mex gaat geloof ik weer goed..1 nacht goed gegaan van half 9 tot 5 uur en toen verder bij ons geslapen, om 11 uur wilde die alleen even een speentje en kon ik hem in z'n bedje troosten. De nacht erna had ie helaas buikpijn, dus bij ons geslapen na een beetje buikwrijven en een schone luier, maar gister van half 10 tot half 8 geslapen in z'n eigen bed!
Ik moest hem zelfs wakker maken,want ik moest werken en dat vond ie leuk joh dat we bij z'n bedje stonden.
Seilram wat een knapperd heb je!
Danic heb je weleens geprobeerd om na 10 minuten te stoppen met de fles? Wat gebeurt er dan? Heeft ze dan nog honger, of is ze met een speentje tevreden? En gaat de eerste fles s'ochtends ook zo langzaam?
Ik heb ook een moment gehad dat ik helemaal gek werd van de flesjes, om de 3 uur is zo vaak en je moet alles binnen die paar uurtjes plannen. Mex dronk gelukkig dan heel snel, dus als jij een uur bezig bent lijkt het me helemaal erg.
Maar ineens ging het naar om de 4 uur en dan ben je het echt zo vergeten! Je kan weer ff normaal winkelen en na een paar weekjes genieten komt het gedoe met het vaste eten:D
Fijn dat Mex zijn nachten beter lijken te gaan Troeta.
Sofie kan zelf echt nog niet zitten. Ook niet met kussen erbij. Dan kukelt ze zo over het kussen heen. Alles is te leuk en te interessant om ook maar even stil te zitten en verliest ze haar evenwicht.
Slapen is overdag op dit moment ook even uit. Ze heeft ontdekt dat je ook in bed kan tijgeren, en draaien en wild doen. Dat is toch veel leuker dan slapen. Ze vindt het wel best in bed, ze zingt/kletst wat af.
Gisterenavond lag ze er om 20.00 in, en ik geloof dat ze pas na 21.00 sliep.
As, voor Sofie gebruikten we het wippertje 30 minuten per dag de laatste tijd. Puur 15 minuten na de voeding. Zodat het even kon zakken. Bij ons zitten wil ze niet meer, dus dan maar zo. Het speelding van de ikea ging er dan voor.
[ Bericht 4% gewijzigd door kaatjejannie op 31-07-2011 09:07:05 ]