hahaha oh heerlijk Juud, hier ook ineens van elke verschoning naar om de 2-3 dagen poepen...ik vrees dat explosiegeluid inmiddels echt

Succes met je hormonen Danic! Heel vervelend om jezelf niet te zijn, een tekort aan slaap houdt dat ook enorm in stand! Ik las een tijd terug een artikel waarin stond dat ouders gedurende het eerste levensjaar van hun kind gemiddeld 700 uur minder slapen. Klinkt op zich logisch, 2 uur per nacht minder... maar dat is gewoon wel even 17,5 fulltime werkweken minder slapen!! De zwarte randen onder mn ogen gloeien al op als ik t alleen al zie staan!! Ook die hormoonwoekeringen komen weer tot rust uiteindelijk. Zorg datje af en toe ook even lekker momenten voor jezelf pakt, langzaamaan weer Danic worden.. maar t heeft tijd nodig, er wordt niet voor niets 9 maanden op 9 maanden af gezegd... Als de bubble van de eerste weken eenmaal weg is en het echte leven weer begint merk je pas hoe "zwanger" je eigenlijk nog bent en dat duur t echt nog wel een tijdje!
Hier gaat t goed...Jelte duimt en ik weet gewoon niet wat me overkomt...mijn baby heeft gewoon tot 10! voor! 8! doorgeslapen vanochtend (Lag er om 20.00u in)...hellooooooooooooooow knaptieten! De afgelopen 3 dagen sliep hij al tot ergens tussen 5 en 6 en dat vond ik na tot die tijd nog 2 nachtvoedingen al enorm luxe. Al moet ik zeggen dat ik me nog nooit zo brak heb gevoel dan na ineens 3 nachten van 6 uur achter elkaar, het lijkt wel of mijn lijf het slaaptekort dan juist nóg meer voelt dan bij korte rukje van 3-4 uur, alsof je in dat laatste geval op een soort "overlevingsmodus" staat..
Het wordt een dikke directeur dat manneke van mij, hij groeit heerlijk. Ik ben erg benieuwd naar zn stats, volgende week vrijdag moet ie weer heen voor ook gelijk zn 2e serie prikjes.
Ik heb mn eerste werkdag er weer op zitten, zag er erg tegenop, maar ik merk dat met 1 keer weer werken de knop ook wel weer om is. Ik kan lekker rustig aan beginnen en merk en krijg te horen dat mensen me gemist hebben, en dat gevoel is natuurlijk stiekem toch ook wel heerlijk! Alles qua regelen moet gewoon langzaamaan zn draai weer gaan vinden, maar bij Lena "liep" dat ook heel snel gewoon normaal allemaal. Ik hoop alleen dat mijn productie al een beetje tegen de onregelmatigheid van soms ineens hele dagen kolven ipv voeden kan, daarmee kachelde het bij Lena echt helemaal in... Mijn lief is nog lekker 2 weekjes vrij, dus Jelte gaat 10 aug voor t eerst wennen op t KDV, op de groep waar Lena ook heenging en Evie nu nog zit. Tis heerlijk zijn juffies nu al te kennen en te weten dat ze straks hartstikke gek met hem zullen zijn. Dat maakt de stap naar weer gaan werken zoveel makkelijker! Kom maar op!
[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 30-07-2011 09:23:34 ]