Ik zeg daarmee overigens niet dat je het zonder begeleiding moet doen maar het is wel iets wat je toch vooral zelf moet doen. Als je met je arts afspreekt wat ongeveer je schema is en dat je belt wanneer het toch niet goed gaat is dat voldoende toch? Het is niet een gek veel ander medicijn dan andere en die krijg je ook mee. Als een huisarts je, weet ik veel, valium oid voorschrijft is er ook geen begeleidingstraject. Althans hier niet. Have fun, bel maar als het niet goed gaat en kom over een x aantal weken maar terug.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:24 schreef Maxum het volgende:
@ 2772011
Goed punt. Dat van die 'begeleiding'. Die mensen hebben amper 5 minuten de tijd voor je..
Mooi zo, opgelostquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:46 schreef nobody40 het volgende:
Ik heb het al veranderd, wat stom van me hè hahaha.
Ik heb het boek ook binnen, dus zo lekker lezen!
Dat is dan weer jammer (dat super voelen dan) had je dat niet voor je kunnen houden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef Bonno het volgende:
2772011: Dat super voelen verdwijnt op den duur wel hoor (misselijkheid ook). Ik kon het me ook niet voorstellen, maar het is echt zo.
Have fun! Romantisch uitje oid?quote:Vanavond weer naar Parijs
Dat omschrijft het perfect inderdaad alleen kan ik dat nu pas zien nu ik inderdaad een bepaalde mate van angst niet meer heb. Echt super overigens, dit is nou een hele leuke bijwerking die ik niet had verwacht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:36 schreef Bonno het volgende:
Een psycholoog omschreef het eens als "het constante gevoel van naderend onheil". En dat ben ik dus helemaal kwijt nu.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:26 schreef SterreMarit het volgende:
Baclofen wordt toch ook bij diverse andere verslavingen gebruikt dacht ik - van alcohol tot GHB en van eten tot bezodiazepinen?
Gebruiken jullie het allemaal i.v.m. alcohol?
Succes daarmee overigens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:19 schreef nobody40 het volgende:
Ik ga het gebruiken voor mijn drank gebruik!
Niet bijna hoor, gewoon roken wordt gewoon vies omdat je er geen behoefte meer aan hebt al zou ik Baclofen niet gebruiken om met roken te stoppen. Stoppen met roken is 3 dagen doorbijten en 2 weken ruzie maken met iedereen om je heen, daarna heb je het ergste wel gehad.quote:
Heeft je arts dat er niet bij gezegd? In de bijsluiter staat ook 3 keer over 24 uur. Althans in die van de generieke, die van Novartis had ik al weggegooid.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:46 schreef nobody40 het volgende:
@2772011, ik denk dat dit voor mij ook wel een goed schema is.
Ik zal de tijden als herinnering in mijn telefoon zetten, want anders vergeet ik het
Ik denk dat dit de beste manier is om een constante spiegel te houden, dat gaf mijn arts ook aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:42 schreef nobody40 het volgende:
In mijn bijsluiter staat dat ik het tijdens de maaltijden moet innemen, maar met jouw schema kan ik ook van te voren iets eten, en met jouw schema, wordt het dan wel beter verdeel over de dag!
Nou ja humor heb je ook en dat is niet geheel onbelangrijk. Waarvoor had je de Baclofen? Al eerder geprobeerd oid?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:21 schreef Evienne het volgende:
Een dwangbuis mocht ik niet van de dok, en leek me ook niet bijster praktisch in het dagelijks leven. Daarom heb ik dat doosje Baclofen wat ik niet had weggegooid toch maar uit het pillenlaatje opgediept.
Vandaag dus de eerste twee doses gehad. Het zal mij benieuwen, ik laat in de loop van de week weten hoe het er allemaal voor staat.
Daar heb je helemaal gelijk in, ook al is het nu al over vijven, ik heb mijn wekker gezet op 8.00 uur en hoop op die manier een beetje regelmaat te krijgen, wat ik door de drank niet had, maar wel hoop te krijgen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:49 schreef 2772011 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de beste manier is om een constante spiegel te houden, dat gaf mijn arts ook aan.
Ik blijf overigens al minder lang misselijk, vanmorgen was het echt bizar erg, ik had dan ook weer opgehoogd maar vanmiddag had ik er al geen last meer van bij de volgende dosis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody: Je kan een beetje gaan spelen met je dosis. Kijk eens aan wat het beste aanvoelt. Ik denk wel dat het handig is als je hoger zit met je dosis om vaker per dag in te nemen. Vier of zelfs vijf keer per dag.
Bij sommige mensen verbetert de nachtrust en bij sommigen wordt het juist slechter. Ik heb uitgevonden dat ik juist voor het slapen gaan geen Baclofen in moet nemen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bonno op 07-08-2011 13:32:10 ]Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
Mooi zo!quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:42 schreef Maxum het volgende:
Goeiemorgen Bonno en Bonna,
Prima geschreven text! Mijn stem heb je.
Heb je al wat beter geslapen?
Succelsvol -> succesvol.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:11 schreef Bonno het volgende:
Goedemorgen.
Hieronder staat de tekst die we gemaakt hebben voor het topic. Als het akkoord is dan vraag ik of het in de openingspost mag. (klik op de spoiler).
Stop succelsvol met (al) je verslavingen met behulp van wondermiddel Baclofen (Lioresal).
Een ritme is ook belangrijk, beetje oubollig misschien maar er zit wat in: rust, reinheid en regelmaat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 05:15 schreef nobody40 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, ook al is het nu al over vijven, ik heb mijn wekker gezet op 8.00 uur en hoop op die manier een beetje regelmaat te krijgen, wat ik door de drank niet had, maar wel hoop te krijgen!
Gewoon een normaal ritme, dan heb ik al heel wat gewonnen, want nu, draai ik soms de dag om voor de nacht!!
Maar ik neem strak om 8 uur mijn baclo in en na het weekend proberen regelmaat te krijgen!
Ik had van avond een feestje, maar ik heb minder gedronken dan "normaal". dus, het gaat de goede kant op.
Ik ga nu mijn mandje in en hoop, dat iedereen lekker slaapt en straks weer gezond weer op!
Ja, dat moet ook 'gebeurd' zijn. Goed gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Donia het volgende:
Goed duidelijk stuk![]()
Deze zin loopt wat vreemd: een psychose ontstaan, dit ook gebruikt bij een user in dit topic. dit is ook gebeurd loopt beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |