quote:
Niet bijna hoor, gewoon roken wordt gewoon vies omdat je er geen behoefte meer aan hebt al zou ik Baclofen niet gebruiken om met roken te stoppen. Stoppen met roken is 3 dagen doorbijten en 2 weken ruzie maken met iedereen om je heen, daarna heb je het ergste wel gehad.
Stoppen met bewustzijns veranderende middelen is iets heel anders, dat vult een leemte op die je blijkbaar hebt. Iedereen in dit topic die drinkt heeft zijn eigen demonen en ik kan niet voor anderen spreken maar ik heb daar ook andere hulp bij nodig om niet terug te vallen. Alleen stoppen is niet voldoende, er is namelijk een reden dat ik dit doe...
Stoppen met roken is een bepaald soort discipline en verschilt wezenlijk van stoppen met alcohol of drugs. Moet ik wel aantekenen dat roken echt een hele nare verslaving is om vanaf te komen. Veel verslavender stoffen dan nicotine zijn er bijna niet.
De reden dat dit een beetje rare topicreeks is geworden is omdat de werking van het middel nogal direct ingrijpt op bepaalde gebieden in de hersenen. Neem je teveel krijg je mogelijk een psychose. Ga je te snel... Stop je ineens.... Bouw je te snel af. Nou ja goed, je begrijpt het probleem.
Het is geen exacte wetenschap helaas, wat voor de een werkt werkt niet voor de ander.
Edit: Ik ga toch die hard door ondanks de bijwerkingen, zit nu op 75mg maar ik merk nog te weinig naar mijn zin alhoewel ik echt al compleet veranderd ben hierdoor.