Ik snap dat hele begeleiden e.d. wat minder. Nou kan mijn arts dat sowieso niet maar ik zie niet heel goed wat de toegevoegde waarde is. Als er wat is kun je toch op een (telefonisch) spreekuur terecht? Belangrijkste is dat je die dagelijkse dosis opbouwt en ja daar krijg je hele vervelende bijwerkingen bij die een arts ook niet echt kan behandelen voor zover ik weet?

Nou ja kleine update, inmiddels zit ik op 45mg en merk alleen aan het roken dat het minder wordt. Sigaretten vind ik ineens heel vies en de echte aandrang is weg. Het is nu meer voor de lekker al kan ik me voorstellen dat anderen walgen van sigaartjes met smaakje.
Morgen ga ik naar 60mg en aangezien dat voor velen een breekpunt is ben ik toch wel heel benieuwd. Nu moet ik mijn arts nog even vertellen dat ik op zo'n hoge dosis zit

want ik ga wel heel snel door de 90 pillen heen die ik had liggen. Hoe doen anderen dat? Ik heb nu de 5mg en dan moet ik dus vanaf morgen 3x 4 gaan slikken, dat is niet heel praktisch toch? Zijn maar kleine pilletjes zeker in vergelijking met de bloeddrukverlager die ik al heb maar het is wel een beetje zonde toch?
Ik voel me overigens een heel stuk rustiger sinds ik begonnen ben, zekerder ook en minder angstig. Alleen al daarvoor vind ik het het waard.