Jep, met John Williams.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:13 schreef minthy het volgende:
Ik durfde niet meer te posten, omdat mobiel...
Is er vanavond gewoon EW??
Nee, vooral het prototype dom blondje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:03 schreef minthy het volgende:
Mijn hele beeld van de NLse man is veranderd, ik dacht dat Nicolette hot was...
Die kop alleen al van dat mensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, vooral het prototype dom blondje.
Ah, thanks!! En lijkt mij wel een toffe gast hoor, heeft humor!!quote:
Dan ken ik ze wel onnozeler, vind het bij haar nog wel meevallen (al kijk ik bijna nooit tv en zie ik haar dus niet veel)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, vooral het prototype dom blondje.
We zullen het zien... maar als het even kan wordt ik liever niet midden in de nacht wakkergebeld door ICT.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens hun is het een "fake" filmpje http://www.whatis-theplan.org/t8461-op-freaknight
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef gerbenp het volgende:
, terug van de pizza..
Gaat lekker op de webcam, de VSR laag staat dus nog aan...
Ik zie niets hoor... VSR staat volgens mij gewoon uit tussen 19 en 22u.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef gerbenp het volgende:
, terug van de pizza..
Gaat lekker op de webcam, de VSR laag staat dus nog aan...
Zag toch net toen Go Back To The Zoo begon de now playing in beeld, was ook deze week een aantal keer bij Gielquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie niets hoor... VSR staat volgens mij gewoon uit tussen 19 en 22u.
tijdens Giel (met mi-chiel) staat hij altijd aan momenteelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie niets hoor... VSR staat volgens mij gewoon uit tussen 19 en 22u.
Dat 'ie er bij Mi-Giel waren klopt, komt doordat daar een speciale event-broadcast stond (Mi-Giel ipv Giel). Zou vanaf vanochtend opgelost moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:11 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Zag toch net toen Go Back To The Zoo begon de now playing in beeld, was ook deze week een aantal keer bij Giel.
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 19:14:13WWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 19:14:13WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEEENNNNNDDDDD #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 19:14:13WWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDD!!!!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
nee, buikpijn en spetterpoep. maar dat zal zo wel over zijnquote:
explosive diarrhea is nooit leuk voor een zelfmoord terroristquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, buikpijn en spetterpoep. maar dat zal zo wel over zijn
wat is de MH?
en hebben we er allemaal een beetje zin in????
Zie OPquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is de MH?
Snow patrol..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is de MH?
plage is nu wel leuk geweest alleen Katy perry vind ik stiekum wel leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef miieejj het volgende:
ik heb gehad met katy perry.. + the plage..
Tegelijk?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef miieejj het volgende:
ik heb gehad met katy perry.. + the plage..
katy perry heeft een irriante k*t zang stem..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
plage is nu wel leuk geweest alleen Katy perry vind ik stiekum wel leuk
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
plage is nu wel leuk geweest alleen Katy perry vind ik stiekum wel leuk
1e stuk doet Michiel, 2e weet ik niet.quote:
Sander Hoogendoornquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1e stuk doet Michiel, 2e weet ik niet.
Zou daar een vrouw of een man in zitten in dat smufinpak..quote:
of een reuzecavia!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
Zou daar een vrouw of een man in zitten in dat smufinpak..
nou, ik hoor in die bumper voor de megahit ene nummer met iets van "on the rooftop" en dat klonk me een partij standaard!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan, net als de vorige MH.
Te simpel, te saai, te standaard.
Red hot chllie peppersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hallo. Wie ben jij? Welkom in het 3FM topic. Ik ben alleen op vrijdag aanwezig. Luister jij vaak? Stel je eens voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
DEUTSCHE WETTERNACHRICHTE!
(ja, ik weet dat dat geen goed Duits is)
ow ja, ik heb een avatarchange!
ik ben het! DrierdRosk!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hallo. Wie ben jij? Welkom in het 3FM topic. Ik ben alleen op vrijdag aanwezig. Luister jij vaak? Stel je eens voor.
RHCP is het nog niet verleerd gelukkigquote:
Nou..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
RHCP is het nog niet verleerd gelukkig
Dit. Ze hadden de nieuwe Rihanna moeten doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
AMENquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit. Ze hadden de nieuwe Rihanna moeten doen!
eerst heeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyoooooooooooooooooooooooquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
Zeik nummer, beetje Oasis nadoen..
Vind het niks
jaren 80 is niet te overtreffen.quote:
Eindelijk iemand die 'm ook goed vindquote:
Langnesequote:
Ik vind hem ook goed, heeft echt iets 'nieuws'.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die 'm ook goed vind. Hoor alleen maar of heel negatief of mwah mwah reacties...
Ik vind het ook een lekker nummertjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed, heeft echt iets 'nieuws'.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die 'm ook goed vind. Hoor alleen maar of heel negatief of mwah mwah reacties...
Bij mij na een stuk of 3 keer. Vond er de eerste keer helemaal niks aan, omdat ik me had voorbereid op een Learnalilgivinanlovin-achtig nummer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
Bij mij viel het kwartje pas na een keer of 10 geluisterd te hebben.
Beetje veel weg (remix danwel) van Manu Chao - Me gustas tuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
Dat achtergrond deuntje klinkt echt als een of ander wachtmuziekje.
In maart alquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde em in maart voor het eerst en sindsdien staat ie op mn mp3, heerlijke plaat
Ik precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij na een stuk of 3 keer. Vond er de eerste keer helemaal niks aan, omdat ik me had voorbereid op een Learnalilgivinanlovin-achtig nummer.
Dat dus! Wat een lekker nummertje!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en dit had ook best MH mogen worden ja.
Ja iemand had het album en dat werd nogal eens gedraaid tijdens een soort roadtrip, dus zodoende.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In maart al!
Kan wel kloppen dat ik wat laat was, luister over het algemeen niet zo heel vaak (lees: nooit) Rihanna.
Ik had nooit gedacht dat dit zou gebeuren, maar het moment is nu daar. Mijn twee favoriete platen van het moment komen van Rihanna en Beyonce.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:02 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het porselein is weer van de pot gebrand.
op het kanaal van floris wat heet gewoon ook op het 3fm kanaalquote:
Wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:17 schreef hole1988 het volgende:
op het kanaal van floris wat heet gewoon ook op het 3fm kanaal
nee. Floris heeft een filmpje van leon uit borne, maar ik zie net dat 3FM zelf ook op YT heeft geknald.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat?
Floris bezit het 3FM Youtube kanaal?
Ah! Nice.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee. Floris heeft een filmpje van leon uit borne, maar ik zie net dat 3FM zelf ook op YT heeft geknald.
Die heb ik zelf op het 3FM-kanaal geupload toendertijd. Was té grappig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee. Floris heeft een filmpje van leon uit borne, maar ik zie net dat 3FM zelf ook op YT heeft geknald.
ah vandaar die NED3 logoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heb ik zelf op het 3FM-kanaal geupload toendertijd. Was té grappig.
de vrouwelijke Twitwouterquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:06 schreef Swomp het volgende:
Ik stoor me een beetje aan dat mokkel wat steeds in die twitterbalk tevoorschijn komt, echte elke keer als ik kijk, komt zij voorbij. Ik heb ook nog het idee dat zij een FOK!ker is
auwquote:
quote:
Zelfs ik zou er niet doen.quote:
En dan is Gerard 33.quote:
True.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah, vond de mix van vorige week beter...
Het begin was lekker idd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
wel mooi dat ze een tribute doen, maar het loopt voor geen meter
Wel erg harde knips ja... al is het natuurlijk ook niet echt geschikte muziek om te mixen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
wel mooi dat ze een tribute doen, maar het loopt voor geen meter
Feyenoord fanquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:19 schreef Swomp het volgende:
[..]
![]()
'Muziek Freak, 3FM luisteraar, Feyenoord fan. En twitter en nieuws verslaafd en wil graag altijd alles weten'
Ze beginnen het te leren.quote:
en een bloedgeile Pheiffer mag ik wel zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
dat was epic jaRamon als Michelle Pheiffer
haiquote:
X-factor kandidaten bellenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:45 schreef Evertjan het volgende:
1.Andre van Duin die samen met de Groot het weerbericht doet
2.Kerstboom met Danny de Munk
3.Ruben van de Meer met Uit het raam
4.Ron Brandsteder zijn binnenkomst bij EW
5.Bellende Belgen
hele uitzending met Henk Westbroek (Hai jochie)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:49 schreef Evertjan het volgende:
de ontploffing van het mengpaneel tijdens razorlight
de dag dat Henk een maand te vroeg was!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hele uitzending met Henk Westbroek (Hai jochie)
Oh die is ook mooi.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de dag dat Henk een maand te vroeg was!
Was volgens mij tijdens SRquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef alors het volgende:
Wanneer was Sjon Bakker dronken aan de telefoon ook in EW?
+1quote:
Nee, dat was tijdens Serious Request.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef alors het volgende:
Niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef alors het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:00 schreef alors het volgende:
Dat hij maar wegblijftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef ConscienceNL het volgende:
![]()
Hoorde ik het nou goed dat Tjibbe zei dat hij ook even komt buren bij de Freakn8 straks?
deed hij vorige week ook als club DJquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef ConscienceNL het volgende:
![]()
Hoorde ik het nou goed dat Tjibbe zei dat hij ook even komt buren bij de Freakn8 straks?
geen freeknacht?quote:
die reist heel europa af.twitter:fvanl twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 22:04:54Nu in Macedonië, bij het Ohrid-meer. Anders dan Griekenland, maar wel heel bijzonder. Morgen naar Albanië, en dan door naar Kroatië. reageer retweet
Met je blote reet in een bloemenperkje ook toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:09 schreef _JdM_ het volgende:
Jaaaaaaa, de kerstdepressielijn:)
Of Jan van Veen die Toppertje voorbrengt xD
tis nog maar een kind!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
Dat heb ik met Tjibbe, die hoort zichzelf veel te graag en heel erg overdreven doen als de camera op hem richtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
Ja Justin Bieber ook.quote:
Ik moet toch eens minder auti worden, herkende je nietquote:
ja, ik heb nu een lieve avatarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet toch eens minder auti worden, herkende je niet
slaap lekker schatje!quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 22:21:25@TjibbeTjibsma Jaaaa.. Misschien wel. Moet ik m'n map meenemen, of gaan we ouwehoeren? Heel even maar, hoor! #moe reageer retweet
ik van Leatherfacequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:21 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb hier trouwens een Bobblehead van Peter Griffin staan
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad!!quote:
Komt wel weer goed mop, vakantie is zo weer voorbijquote:
hhaha volgens mij haat iedereen dit nummer hier, ik vind hem geweldigquote:
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toyboxquote:
Haten?? Echt?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
hhaha volgens mij haat iedereen dit nummer hier, ik vind hem geweldiglekker zomers
wehehe, die slechte Aquaripoffquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toybox
hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toybox
Beter dan Loca People. Of PLAGE.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kakplaat. lekker zomers? ik krijg hier een winterdepressie van !
I am Jane and I like to ride an elephantquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat geldt zelfs voor Zanger Rinusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Beter dan Loca People. Of PLAGE.
SPOILER: vrijdag de 13 22-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
oneensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Beter dan Loca People. Of PLAGE.
ik heb een lange slurfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
I am Jane and I like to ride an elephant
Ja, dat is het ook, maar is dat niet met alle zomerhits zo? Klinkt lekker, stelt geen ruk voor en het blijft lekker plakken in je hoofd!quote:
quote:
de fm nog steeds niet goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
Hendig, ik kan zien welk onderwerp eraan komt door jullie posts... Loop mijlenver achter hier
Cremationquote:
wist ik na 1 regel alquote:
Nope, luister nu via stream! Kreeg van Hole de tip de wifirouter er tussenuit te gooien, streams lopen nu wel goed!quote:
ik wist het voor het eerst sinds tijden niet, ik wist wel dat ik het nummer kende, maar kwam er zo snel niet op.quote:
ja had ik ook, heeeeeeeeeeeey noooooowwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoor de nieuwe RHCP nu voor het eerst en ben het alweer zat na 15 seconden
Ben er ook niet wild van, ze hebben veel betere gemaakt...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoor de nieuwe RHCP nu voor het eerst en ben het alweer zat na 15 seconden
gelukkig bestaat er tegenwoordig internetradio. en gelukkig is het tempo hier niet zo heel hoog meer dus is het best te combinerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, luister nu via stream! Kreeg van Hole de tip de wifirouter er tussenuit te gooien, streams lopen nu wel goed!
Fm zal nog wel ff duren voor dat weer klaar is, baggerontvangst hier
SPOILER: vrijdag de 13 29-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Helaas geen internetradio in m'n autootje, daar is de ontvangst nu ook een stuk slechter terwijl die vorige week wel prima wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er tegenwoordig internetradio. en gelukkig is het tempo hier niet zo heel hoog meer dus is het best te combineren
das mooi naatje!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas geen internetradio in m'n autootje, daar is de ontvangst nu ook een stuk slechter terwijl die vorige week wel prima was
Tis hier overal drama, tot de wekkerradio aan toequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
in de auto is het hier ook een drama
en tijdens het klussen ook
Klopt!!quote:
Hoe zit dat nou eigenlijk met Anonymous en 'Operation Freaknight'? Zag Veenstra er ook iets over Twitteren. En ze zouden vandaag beginnen.quote:
Ik moet voor volgende week maar een memorystickje maken voor tijdens het klussen, anders trek ik het nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis hier overal drama, tot de wekkerradio aan toe![]()
[..]
Klopt!!
En klote-Timur, ik kan dat nummer ook niet meer horen zonder die appelsap
Ja, al die Holland fm/Radio Continu-shit trek ik ook niet lang meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet voor volgende week maar een memorystickje maken voor tijdens het klussen, anders trek ik het niet
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
We kunnen Amy Winehouse feliciteren trouwens, ze is al één week nuchter.
kut is dat he, ik had vanmiddag mijn mobiel waar ook fm radio opzit, maar zodra je ook maar een beweging maakt stoort ie als een mallequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet voor volgende week maar een memorystickje maken voor tijdens het klussen, anders trek ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |