Er is gisteravond een extra zender aangezet in Assen... maar voor de rest is er nog niets veranderd. Lopik e.a. zenden bijv. nog steeds met lager vermogen uit wat het bereik nogal verkloot...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat die antenne er weer stond, nou 3fm stoort bij mij nog steeds als een malle onderweg... andere zenders doen het wel.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:32 schreef borisz het volgende:
Wisten we natuurlijk al![]()
http://webwereld.nl/nieuw(...)ernet-explorer-.html
Bar Refaeliquote:
Hier op kantoor nog steeds IE7quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Drama. Vooral als mensjes ook nog 7 en 8 gebruiken.
Er moet gewoon een verbod op Packard Bell komen. Wegens misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:47 schreef cosmick het volgende:
Zit hier tussen de bedrijven door de kloten met de Packard Hell laptop van mn schoonouders. Ding lijkt op te starten, maar 't scherm blijft zwart. F11 zou opstarten met DVD zijn en via F12 zou je in de bios moeten komen maar njente.
--
Lion op mn MBP geinstalleerd van de week.. oe wat ging dat lekker. En makkelijk.
Dit even tussendoor.
quote:Zwembad De Boskamp in Westerbork heeft vandaag de deuren moeten sluiten vanwege wateroverlast. Door een gesprongen waterleiding spoot er water de machinekamer van het zwembad in.
De brandweer is het overtollige water weg aan het pompen. Het zwembad blijft in ieder geval de hele dag gesloten.
Die gozer krijgt echt teveel aandachtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:34 schreef _JdM_ het volgende:
Het zangerRinusverhaal op 3fm![]()
En twitWouter wilde "dingen waar het 3fm-logo op staat" zodat hij geen Powned-led werd... Zucht
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die gozers krijgent echt teveel aandacht.
Och, laat 'm lekker joh. Wees blij dat ze T. Geense niet zoveel aandacht geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die gozer krijgt echt teveel aandacht.
volgens hun is het een "fake" filmpje http://www.whatis-theplan.org/t8461-op-freaknightquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef themauster het volgende:
Owja het is vanavond voor Anonymous Freaknight heeven kijken of ze het lukt de boel te hacken bij 3FM
waar ben je?quote:
jup & jupquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:52 schreef Vlindur het volgende:
Schatjes, wat is de MH?
Snow Patrol? Hebben die een nieuwe dan?![]()
![]()
![]()
Echt, ik kan nooit meer luisteren naar Coen en Sander![]()
Hopla staat hier aan. En is het geen Hopla dan zijn het wel de Teletubbies![]()
Maar ach, als mijn kind maar gelukkig is he
zolang ze haar mond houdtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |