Dat hij maar wegblijftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef ConscienceNL het volgende:
![]()
Hoorde ik het nou goed dat Tjibbe zei dat hij ook even komt buren bij de Freakn8 straks?
deed hij vorige week ook als club DJquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef ConscienceNL het volgende:
![]()
Hoorde ik het nou goed dat Tjibbe zei dat hij ook even komt buren bij de Freakn8 straks?
geen freeknacht?quote:
die reist heel europa af.twitter:fvanl twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 22:04:54Nu in Macedonië, bij het Ohrid-meer. Anders dan Griekenland, maar wel heel bijzonder. Morgen naar Albanië, en dan door naar Kroatië. reageer retweet
Met je blote reet in een bloemenperkje ook toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:09 schreef _JdM_ het volgende:
Jaaaaaaa, de kerstdepressielijn:)
Of Jan van Veen die Toppertje voorbrengt xD
tis nog maar een kind!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
Dat heb ik met Tjibbe, die hoort zichzelf veel te graag en heel erg overdreven doen als de camera op hem richtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
Ja Justin Bieber ook.quote:
Ik moet toch eens minder auti worden, herkende je nietquote:
ja, ik heb nu een lieve avatarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet toch eens minder auti worden, herkende je niet
slaap lekker schatje!quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 22:21:25@TjibbeTjibsma Jaaaa.. Misschien wel. Moet ik m'n map meenemen, of gaan we ouwehoeren? Heel even maar, hoor! #moe reageer retweet
ik van Leatherfacequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:21 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb hier trouwens een Bobblehead van Peter Griffin staan
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad!!quote:
Komt wel weer goed mop, vakantie is zo weer voorbijquote:
hhaha volgens mij haat iedereen dit nummer hier, ik vind hem geweldigquote:
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toyboxquote:
Haten?? Echt?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
hhaha volgens mij haat iedereen dit nummer hier, ik vind hem geweldiglekker zomers
wehehe, die slechte Aquaripoffquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toybox
hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toybox
Beter dan Loca People. Of PLAGE.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kakplaat. lekker zomers? ik krijg hier een winterdepressie van !
I am Jane and I like to ride an elephantquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat geldt zelfs voor Zanger Rinusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Beter dan Loca People. Of PLAGE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |