Dat hij maar wegblijftquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef ConscienceNL het volgende:
![]()
Hoorde ik het nou goed dat Tjibbe zei dat hij ook even komt buren bij de Freakn8 straks?
deed hij vorige week ook als club DJquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:06 schreef ConscienceNL het volgende:
![]()
Hoorde ik het nou goed dat Tjibbe zei dat hij ook even komt buren bij de Freakn8 straks?
geen freeknacht?quote:
die reist heel europa af.twitter:fvanl twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 22:04:54Nu in Macedonië, bij het Ohrid-meer. Anders dan Griekenland, maar wel heel bijzonder. Morgen naar Albanië, en dan door naar Kroatië. reageer retweet
Met je blote reet in een bloemenperkje ook toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:09 schreef _JdM_ het volgende:
Jaaaaaaa, de kerstdepressielijn:)
Of Jan van Veen die Toppertje voorbrengt xD
tis nog maar een kind!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
Dat heb ik met Tjibbe, die hoort zichzelf veel te graag en heel erg overdreven doen als de camera op hem richtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon niet uitstaan.
Ja Justin Bieber ook.quote:
Ik moet toch eens minder auti worden, herkende je nietquote:
ja, ik heb nu een lieve avatarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet toch eens minder auti worden, herkende je niet
slaap lekker schatje!quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 29-07-2011 om 22:21:25@TjibbeTjibsma Jaaaa.. Misschien wel. Moet ik m'n map meenemen, of gaan we ouwehoeren? Heel even maar, hoor! #moe reageer retweet
ik van Leatherfacequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:21 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik heb hier trouwens een Bobblehead van Peter Griffin staan
[ afbeelding ]
Nou, inderdaad!!quote:
Komt wel weer goed mop, vakantie is zo weer voorbijquote:
hhaha volgens mij haat iedereen dit nummer hier, ik vind hem geweldigquote:
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toyboxquote:
Haten?? Echt?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
hhaha volgens mij haat iedereen dit nummer hier, ik vind hem geweldiglekker zomers
wehehe, die slechte Aquaripoffquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toybox
hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik jou dat altijd zie posten en ik luister niet moet ik altijd denken aan Tarzan&Jane van Toybox
Beter dan Loca People. Of PLAGE.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
wat een kakplaat. lekker zomers? ik krijg hier een winterdepressie van !
I am Jane and I like to ride an elephantquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat geldt zelfs voor Zanger Rinusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Beter dan Loca People. Of PLAGE.
SPOILER: vrijdag de 13 22-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
oneensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Beter dan Loca People. Of PLAGE.
ik heb een lange slurfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
I am Jane and I like to ride an elephant
Ja, dat is het ook, maar is dat niet met alle zomerhits zo? Klinkt lekker, stelt geen ruk voor en het blijft lekker plakken in je hoofd!quote:
quote:
de fm nog steeds niet goed?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
Hendig, ik kan zien welk onderwerp eraan komt door jullie posts... Loop mijlenver achter hier
Cremationquote:
wist ik na 1 regel alquote:
Nope, luister nu via stream! Kreeg van Hole de tip de wifirouter er tussenuit te gooien, streams lopen nu wel goed!quote:
ik wist het voor het eerst sinds tijden niet, ik wist wel dat ik het nummer kende, maar kwam er zo snel niet op.quote:
ja had ik ook, heeeeeeeeeeeey noooooowwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoor de nieuwe RHCP nu voor het eerst en ben het alweer zat na 15 seconden
Ben er ook niet wild van, ze hebben veel betere gemaakt...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoor de nieuwe RHCP nu voor het eerst en ben het alweer zat na 15 seconden
gelukkig bestaat er tegenwoordig internetradio. en gelukkig is het tempo hier niet zo heel hoog meer dus is het best te combinerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, luister nu via stream! Kreeg van Hole de tip de wifirouter er tussenuit te gooien, streams lopen nu wel goed!
Fm zal nog wel ff duren voor dat weer klaar is, baggerontvangst hier
SPOILER: vrijdag de 13 29-07-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Helaas geen internetradio in m'n autootje, daar is de ontvangst nu ook een stuk slechter terwijl die vorige week wel prima wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig bestaat er tegenwoordig internetradio. en gelukkig is het tempo hier niet zo heel hoog meer dus is het best te combineren
das mooi naatje!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas geen internetradio in m'n autootje, daar is de ontvangst nu ook een stuk slechter terwijl die vorige week wel prima was
Tis hier overal drama, tot de wekkerradio aan toequote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
in de auto is het hier ook een drama
en tijdens het klussen ook
Klopt!!quote:
Hoe zit dat nou eigenlijk met Anonymous en 'Operation Freaknight'? Zag Veenstra er ook iets over Twitteren. En ze zouden vandaag beginnen.quote:
Ik moet voor volgende week maar een memorystickje maken voor tijdens het klussen, anders trek ik het nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis hier overal drama, tot de wekkerradio aan toe![]()
[..]
Klopt!!
En klote-Timur, ik kan dat nummer ook niet meer horen zonder die appelsap
Ja, al die Holland fm/Radio Continu-shit trek ik ook niet lang meerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moet voor volgende week maar een memorystickje maken voor tijdens het klussen, anders trek ik het niet
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
We kunnen Amy Winehouse feliciteren trouwens, ze is al één week nuchter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |