quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
straks nog maar wat fruit eten, nog geen vitamines binnen
Valt dus nog een beetje meequote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
D: broccoli, krieltjes, gehaktballetjes
oohja iddquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Valt dus nog een beetje mee
Hier gourmetten. Zomaar, omdat het lekker is
En werd je er high van?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:28 schreef Riann het volgende:
Vandaag was het:
chinezen tomatensoep
Aardappelen
Hamlap
Salade
Lekker wij hebben ook bloemkool gehad met gegrilde verse tonijn, doperwten, gegrilde ui.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
heerlijk hoor, ziet er goed uit
net een kopje vermicellisoep vooraf gehad
straks bloemkool met een vleesje
klinkt goed! ik gewoon met roomsaus en geraspte kaas. vlees was een kipschnitzeltje. toe 3 pruimen van eigen eiland.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker wij hebben ook bloemkool gehad met gegrilde verse tonijn, doperwten, gegrilde ui.
Nu nog een beetje vla met zelfgemaakte rabarber en een stuk meloen.
... Jezus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef MaximusTG het volgende:
Vandaag heb ik gemaakt: tortilla's ingesmeerd met een dressing van mayo met zout en citroensap en peper en crème fraiche. Daarop wat Romaine sla met cherrytomaten en bosui. Paar gebakken champignons erop, en als laatste gegrilde en daarna in reepjes gesneden bieflapjes met chilipoeder, peper en zout, paprikapoeder, koriander en bruine suiker. Lekkerrrr!
Klinkt goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef md89 het volgende:
Zelfgebakken cheesecake + frambozensaus. Nu nog
Dank je. En ik zit ook nog eens op mijn werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Arme MaloHad zojuist 2 bth pate en druiven
Ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit ook op kantoor, wil zonnevrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |