Godverdomme daar kan Erwin Krol nog een puntje aan zuigenquote:Op zondag 31 juli 2011 11:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Voorspelling voor vanmiddag:
Jede menge bier en chips en nootjes en godveren en vloeken en schreeuwen en juichen naar de tv.
Dat is in elk geval mijn voorspelling
nu zijn er nog buien, maar vanmiddag wordt het droogquote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Waar komt die regen ineens vandaan trouwens, ik dacht dat het warm en zonnig zou zijn vandaag. Weet iemand wat de voorspelling is voor vanmiddag?
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:23 schreef exile79 het volgende:
Wat zal dat meisje het druk hebben, met al die neuzen die Schumacher eraf rijdt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:23 schreef exile79 het volgende:
Wat zal dat meisje het druk hebben, met al die neuzen die Schumacher eraf rijdt.
En haar eigen haarquote:Op zondag 31 juli 2011 13:23 schreef exile79 het volgende:
Haha, inderdaad. Misschien dat hij 'm nu heel houdt, nu hij heeft gezien hoeveel werk het isquote:Op zondag 31 juli 2011 13:23 schreef exile79 het volgende:
En is een Z een gekantelde Nquote:Op zondag 31 juli 2011 13:28 schreef exile79 het volgende:
Waarvoor is toch die witte stip met die zwarte N of Z op de cockpit? Die zie je veel vaker (of altijd)
Voor de versnellingsbak in Neutraal te kunnen zetten, een N dusquote:Op zondag 31 juli 2011 13:28 schreef exile79 het volgende:
Waarvoor is toch die witte stip met die zwarte N of Z op de cockpit? Die zie je veel vaker (of altijd)
Volgens mij een device om de auto in Neutraal te krijgen voor de marshalls. Een N dus, geen Zquote:Op zondag 31 juli 2011 13:28 schreef exile79 het volgende:
Ok, een N, maar verder snap ik het nog niet hoor. Zag hem niet op de Red Bull trouwens, wel op de Ferrariquote:Op zondag 31 juli 2011 13:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Voor de bak in Neutraal te kunnen zetten, een N dus
Als een wagen stil komt te staan door een bak probleem op de baan, en ze krijgen hem niet weggerolt, dan kunnen de marshals 'm in neutraal zetten als de coureur dat niet meer kan door bv een elektronisch probleem of hydraulisch probleem.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ok, een N, maar verder snap ik het nog niet hoor. Zag hem niet op de Red Bull trouwens, wel op de Ferrari
Hoezo ga je dit dan missen?quote:
Ah, het is dus een knop?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als een wagen stil komt te staan door een bak probleem op de baan, en ze krijgen hem niet weggerolt, dan kunnen de marshals 'm in neutraal zetten als de coureur dat niet meer kan door bv een electronisch probleem of hydrolisch probleem.
Omdat de F1 naar Sky gaat dus we veroordeeld zijn te luisteren naar Olav molquote:
Das goed kut, wist ik nog niet. Dan maar online stream opzoeken want F1 met om de 5 min reclame kijk ik niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat de F1 naar Sky gaat dus we veroordeeld zijn te luisteren naar Olav mol
Half half toch ofzo?quote:Op zondag 31 juli 2011 13:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat de F1 naar Sky gaat dus we veroordeeld zijn te luisteren naar Olav mol
Sky verzorgt z'n eigen voorbeschouwing, net als ITV dat ook deed.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:37 schreef dreamzk het volgende:
Als Sky trouwens de F1 rechten krijgt dan verdwijnt deze heel voorbeschouwing ook toch? Aangezien dit presentatoren zijn van de BBC.
Ze hoeven niet van de BBC te zijn, het kunnen ook freelancers zijn die deze opdracht voor de BBC doenquote:Op zondag 31 juli 2011 13:37 schreef dreamzk het volgende:
Als Sky trouwens de F1 rechten krijgt dan verdwijnt deze heel voorbeschouwing ook toch? Aangezien dit presentatoren zijn van de BBC.
Maar zal niet zo leuk zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 13:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sky verzorgt z'n eigen voorbeschouwing, net als ITV dat ook deed.
Weet je niet ... BBC heeft de nieuwe standaard bepaald, Sky zal het willen overtreffen.quote:
Wat was de BAR uit 2006 trouwens een mooie bolide. Z'n profiel, livery.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik kreeg kippenvel toen ik die beelden van Jenson's 1ste overwinning weer zag![]()
Die reactie van hem bij het uitstappen van z'n wagen: ''eey, dat heeft eventjes geduurd''
Slightly dodgy... Nog niet officieel voor zover ik weetquote:Op zondag 31 juli 2011 13:45 schreef exile79 het volgende:
Ik was even brood smeren, maar officieel een wet race dus?
Als Schumacher fan ben ik daar wel blij meequote:Op zondag 31 juli 2011 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh, die McLaren is veel te goed in deze omstandigheden.
Hopen dat het een beetje leuk wordt, jammer dat we niet te zien krijgen hoe de supersofts zich in de race zouden gedragen.
Iig een wet start.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:45 schreef exile79 het volgende:
Ik was even brood smeren, maar officieel een wet race dus?
Toen was roken nog gezondquote:Op zondag 31 juli 2011 13:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wat was de BAR uit 2006 trouwens een mooie bolide. Z'n profiel, livery.![]()
Nu kijken we tegen die oersaaie Mercedes aan.
You wishquote:Op zondag 31 juli 2011 13:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iig een wet start.
[..]
Toen was roken nog gezond
Doelde erop dat je die reclames nog had, heb er zelf ook niet zoveel mee.quote:
Vreselijk ding ja, gelukkig was ie ook niet vooruit te brandenquote:Op zondag 31 juli 2011 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het laatste Lucky Strike jaar.Daarna kregen we die verschrikkelijke Honda-world-car.
Earth Carquote:Op zondag 31 juli 2011 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreselijk ding ja, gelukkig was ie ook niet vooruit te branden.
Alonso is ook gewoon bruut!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Horner banger voor Alonso dan voor de McLarensVerbaasd me toch wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |