Zo goed vind ik Alonso's starts niet, lijkt wel alsof Massa daar beter in is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar Alonso start altijd goed, zeker vanaf de schone kant. Met andere woorden, de strijd om de tweede plaats wordt spannend!
Massa komt beter weg bij de start, maar Alonso komt meestal de eerste bochtencombinatie/ronde doorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo goed vind ik Alonso's starts niet, lijkt wel alsof Massa daar beter in is.
Hoop ook dat het mee valtquote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef Rodawa het volgende:
Regelrecht van de site van Button:
"Jenson Button, 31, is in a critical condition after being involved in a serious accident. Jenson was taken to Budapest's AEK hospital where he is undergoing medical attention. It's unclear what injuries Jenson sustained during the accident at this time.
Jenson's team is in contact with the FIA and currently discussing whether he is able to race tomorrow at the Hungaroring."
Hopelijk valt het mee!
Lijkt me inderdaad ook, kon er net nog op en toen was het bericht er opeens af, nu is de site niet bereikbaar meer.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:48 schreef Kanjer het volgende:
Is fake, site van JB is gehacked, niets aan de hand.
Plaatje is een jaar oud en komt uit rusland.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:49 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook, kon er net nog op en toen was het bericht er opeens af, nu is de site niet bereikbaar meer.
Stond trouwens een plaatje bij van een gecrashde auto, kon nog een screenshot maken:
[ afbeelding ]
De gezondheidszorg in Hongarije is best aardig hoor, maar dit klopt al niet met mekaar.quote:"Jenson Button, 31, is in a critical condition after being involved in a serious accident. Jenson was taken to Budapest's AEK hospital where he is undergoing medical attention. It's unclear what injuries Jenson sustained during the accident at this time.
Jenson's team is in contact with the FIA and currently discussing whether he is able to race tomorrow at the Hungaroring."
Geen idee.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Waar komt die regen ineens vandaan trouwens, ik dacht dat het warm en zonnig zou zijn vandaag. Weet iemand wat de voorspelling is voor vanmiddag?
Voorspelling voor vanmiddag:quote:Weet iemand wat de voorspelling is voor vanmiddag?
Godverdomme daar kan Erwin Krol nog een puntje aan zuigenquote:Op zondag 31 juli 2011 11:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Voorspelling voor vanmiddag:
Jede menge bier en chips en nootjes en godveren en vloeken en schreeuwen en juichen naar de tv.
Dat is in elk geval mijn voorspelling
nu zijn er nog buien, maar vanmiddag wordt het droogquote:Op zondag 31 juli 2011 11:08 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Waar komt die regen ineens vandaan trouwens, ik dacht dat het warm en zonnig zou zijn vandaag. Weet iemand wat de voorspelling is voor vanmiddag?
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:23 schreef exile79 het volgende:
Wat zal dat meisje het druk hebben, met al die neuzen die Schumacher eraf rijdt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:23 schreef exile79 het volgende:
Wat zal dat meisje het druk hebben, met al die neuzen die Schumacher eraf rijdt.
En haar eigen haarquote:Op zondag 31 juli 2011 13:23 schreef exile79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |