Schumacher is altijd het langstzaamst van iedereen in Q3 dusja als perez wel een tijd had gezet dat was schumi 10de geweest dussss.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:04 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Zou schumacher expres voor P9 zijn gegaan, om zo aan de goede kant van de baan te kunnen starten?
misschien had hij Sutil wel kunnen hebben, maar heeft hij dat bewust niet gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Schumacher is altijd het langstzaamst van iedereen in Q3 dusja als perez wel een tijd had gezet dat was schumi 10de geweest dussss.
Hoe kom je erbij dat de racepace van McLaren slecht is? Waren gisteren samen met Ferrari de snelsten in de long runs. Alonso maakte overigens een fout in S3, kost hem denk ik de eerste rij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
Toch Vettel.
Ik had meer verwacht van Alonso, zijn tijd in Q2 was beter dan in Q3. Maar gelukkig start hij vanaf de schone kant en de racepace van McLaren is kut, een tweede plaats moet kunnen
.
Ik denk eerder dat Hamilton zich zorgen om Button moet maken. Hamilton moet 't gaan hebben van z'n pace op de harde band. Het lijkt erop dat 'ie daar meer vertrouwen in heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:11 schreef SoldMayor het volgende:
Morgen vettel is de eerste bocht er af door Hamilton.
Omdat ze banden vreten. En zeker op dit circuit waar de slijtage sowieso al vrij hoog is gaat dat een grote rol spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat de racepace van McLaren slecht is?
Button kan idd nog een belangrijke rol spelen, hij start aan de schone kant maar zijn pace is niet goed genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Hamilton zich zorgen om Button moet maken. Hamilton moet 't gaan hebben van z'n pace op de harde band. Het lijkt erop dat 'ie daar meer vertrouwen in heeft.
Exact. Ik hoop dat Alonso hem bij de start pakt, anders gaat Button hem ophouden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Button kan idd nog een belangrijke rol spelen, hij start aan de schone kant maar zijn pace is niet goed genoeg denk ik.
Hamilton's pace op de options was niet zo slecht hoor gisteren. En vergeet niet dat Hamilton nog 1 verse set van de options heeft, de anderen hebben 1x option in Q2 en 2x options in Q3 gebruikt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Hamilton zich zorgen om Button moet maken. Hamilton moet 't gaan hebben van z'n pace op de harde band. Het lijkt erop dat 'ie daar meer vertrouwen in heeft.
Ze konden gisteren anders 15ronden op SS rijden, tijden bleven vrij constant en in catalunya waaar de slijtage ook hoog is had McLaren ook een goede racepace. Alonso heeft wellicht de beste racepace maar dat gaat moeilijk worden vana p5.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ze banden vreten. En zeker op dit circuit waar de slijtage sowieso al vrij hoog is gaat dat een grote rol spelen.
Helaas wel. Maar Alonso start altijd goed, zeker vanaf de schone kant. Met andere woorden, de strijd om de tweede plaats wordt spannend!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ze konden gisteren anders 15ronden op SS rijden, tijden bleven vrij constant en in catalunya waaar de slijtage ook hoog is had McLaren ook een goede racepace. Alonso heeft wellicht de beste racepace maar dat gaat moeilijk worden vana p5.
Strijd om de overwinning ook, als Alonso na lap 1 bij de top 3 zit hebben we 3 kanshebbers voor de overwining met Alonso en Hamilton als favorieten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helaas wel. Maar Alonso start altijd goed, zeker vanaf de schone kant. Met andere woorden, de strijd om de tweede plaats wordt spannend!
Geheel en al mee eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:02 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Dat gezeik over dat vingertje is irritanter dan dat vingertje zelf
Fight is on!quote:Red Bull Racing breaks curfew in Hungary as it works to find more pace
Red Bull Racing broke Formula 1's curfew limit for the first time on Friday night ahead of the Hungarian Grand Prix as team members worked extra hours to make set-up changes to its car.
After a first day that had left Sebastian Vettel adamant that the outfit needed to raise its game, the team elected not to stop work during the restricted 2am-8am limit in a bid to improve its performance ahead of final practice and qualifying.
Teams are allowed four curfew exceptions during the season, the allowance having been put into the regulations in case outfits are forced to work late for unexpected repairs following accidents or reliability problems. Any team breaking the curfew for a fifth time will be punished.
Red Bull Racing's decision to break the curfew simply for car improvements could be viewed as evidence that the outfit is on the back foot against McLaren and Ferrari – which led the way on the opening day of practice.
Vettel, who had ended second free practice down in fifth place and half a second adrift of Lewis Hamilton, has said: "It seems to be very tight. McLaren and Ferrari are very quick so I think we need to raise our game to make sure that we will find ourselves at the top as well."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |