nee Gilles Villeneuvequote:
Eens. Hij lijkt een goede financiële basis onder Team Lotus te leggen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
idd,
Team Lotus > Lotus Renault
Het is ook een kwestie van tijd,quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Eens. Hij lijkt een goede financiële basis onder Team Lotus te leggen.
Acht ik best mogelijk. Aangezien Renault waarschijnlijk zijn invloed binnen Lotus Renault gaat verminderen. Al heb ik geen idee hoe afhankelijk ze daar in financieel opzicht nog van zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:10 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van tijd,
Ik neem ook aan dat Team Lotus, Lotus Renault voorbij gaat.
Voor Ferrari is dit warmere weer ook gunstiger, dus hopelijk een spannende strijd om pole en hopelijk eindelijk een keer geen rode stier op P1.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
Dus wordt een weekendje ruzie tussen Ferrari, Red Bull & McLaren
http://www.f1today.nl/201(...)ncile-problemen.htmlquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Acht ik best mogelijk. Aangezien Renault waarschijnlijk zijn invloed binnen Lotus Renault gaat verminderen. Al heb ik geen idee hoe afhankelijk ze daar in financieel opzicht nog van zijn.
Als je alleen voor de top 6 kijkt wel, ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:19 schreef Dos37 het volgende:
Die eerste kwalificatie kun je eigenlijk altijd wel overslaan
Is waar ook, helemaal vergeten. Dank.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:17 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
http://www.f1today.nl/201(...)ncile-problemen.html
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:03 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Wie valt er uit in Q1 naast de zes usuals suspects? Ik denk Buemi, die krijgt toch al een penalty voor z'n akkefietje met Heidfeld in Duitsland.
2 tiende achter glock is niet zo slecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat heeft D'Ambrosio nu aan de hand dat ie achter de HRT's staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |