Maar zal niet zo leuk zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 13:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sky verzorgt z'n eigen voorbeschouwing, net als ITV dat ook deed.
Weet je niet ... BBC heeft de nieuwe standaard bepaald, Sky zal het willen overtreffen.quote:
Wat was de BAR uit 2006 trouwens een mooie bolide. Z'n profiel, livery.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik kreeg kippenvel toen ik die beelden van Jenson's 1ste overwinning weer zag![]()
Die reactie van hem bij het uitstappen van z'n wagen: ''eey, dat heeft eventjes geduurd''
Slightly dodgy... Nog niet officieel voor zover ik weetquote:Op zondag 31 juli 2011 13:45 schreef exile79 het volgende:
Ik was even brood smeren, maar officieel een wet race dus?
Als Schumacher fan ben ik daar wel blij meequote:Op zondag 31 juli 2011 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Blegh, die McLaren is veel te goed in deze omstandigheden.
Hopen dat het een beetje leuk wordt, jammer dat we niet te zien krijgen hoe de supersofts zich in de race zouden gedragen.
Iig een wet start.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:45 schreef exile79 het volgende:
Ik was even brood smeren, maar officieel een wet race dus?
Toen was roken nog gezondquote:Op zondag 31 juli 2011 13:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wat was de BAR uit 2006 trouwens een mooie bolide. Z'n profiel, livery.![]()
Nu kijken we tegen die oersaaie Mercedes aan.
You wishquote:Op zondag 31 juli 2011 13:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iig een wet start.
[..]
Toen was roken nog gezond
Doelde erop dat je die reclames nog had, heb er zelf ook niet zoveel mee.quote:
Vreselijk ding ja, gelukkig was ie ook niet vooruit te brandenquote:Op zondag 31 juli 2011 13:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het laatste Lucky Strike jaar.Daarna kregen we die verschrikkelijke Honda-world-car.
Earth Carquote:Op zondag 31 juli 2011 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreselijk ding ja, gelukkig was ie ook niet vooruit te branden.
Alonso is ook gewoon bruut!quote:Op zondag 31 juli 2011 13:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Horner banger voor Alonso dan voor de McLarensVerbaasd me toch wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |