Ja, wie verspreidt hier nou angst?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tentijde van de kredietcrisis mensen op FOK! zien posten dat ze hun hele kelder hadden volgestopt met voedsel e.d.
As I said.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met het verhogen van het schuldplafond is niets mis mee. Als die economie maar eens een keer begint te draaien.
Het is niet echt een handige situatie, maar het is ook weer niet zo dat de VS op instorten staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Economen zijn dan ook gek
Ik zie hier eerder een uit de hand gelopen politiek spel in.
Nu word ik bang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.
Ow ja, het volk moet ook dan vermaeck geboden wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En de studentenweerbaarheid ook, die gaat dan met veren op hun hoeden rondlopen.
Oh nee, maar de economie daar hangt volledig op de schouders van de FED op dit moment, dat moet wel een keer gedraaid worden want anders zit je wel met een probleem. Dit wat er nu speelt is niks meer dan een symptoom van iets groters, en daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet echt een handige situatie, maar het is ook weer niet zo dat de VS op instorten staat.
De pen is machtiger dan het zwaard!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor wat je met die veer allemaal kunt aanrichten.
Ik denk dat er in dit topic enkelen rondlopen die voor een mate van vermaeck zorgen, waar zelfs de lullo's niet aan kunnen tippen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, het volk moet ook dan vermaeck geboden worden
Ha, dat zeiden ze in trouw ook. Ja, ik lees wel eens een krant.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, maar de economie daar hangt volledig op de schouders van de FED op dit moment, dat moet wel een keer gedraaid worden want anders zit je wel met een probleem. Dit wat er nu speelt is niks meer dan een symptoom van iets groters, en daar doelde ik op.
Om de een of andere reden las ik 'de pens is machtiger dan het zwaard'.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die veer gaat er anders zoooooooooooooooooooooooo diep in.
Ah, dus jij moet gewoon naar school die dag hè?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Same for me als het vrijdag wordt.
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment dat er niet meer gepind kan worden worden alle politieverloven ingetrokken en komt het leger ook in staat van paraatheid.
Dat lijkt me een vrij optimistische veronderstelling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.
Dat durf ik echt te betwijfelen, dat mens is zo gek als een deur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ajoh, zelfs Palin heeft voldoende IQ om het niet zover te laten komen.
Ook al komt er een "nee" uit. Dan duurt die niet lang.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het uitblijven van een beslissing is het probleem niet, de stand van zaken i.c.m. de economie i.c.m. China i.c.m. de Europese toestanden echter wel.
Dit Republikeinen vs. Democraten gedoe is niet belangrijk.
Hoe is die reportage over de vallende euro, heeft iemand die gezien?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
Toch deze nog maar eens kijken dit weekend:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die veer gaat er anders zoooooooooooooooooooooooo diep in.
Niet echt nee, dan kunnen ze niks meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook al komt er een "nee" uit. Dan duurt die niet lang.
In dat geval domineer ik iedereen hier, zelfs erik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om de een of andere reden las ik 'de pens is machtiger dan het zwaard'.
quote:
Waarom laat je je bang maken? Heb je wel eens naar de schuldencrisis in Europa gekeken en de euro?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
Toch deze nog maar eens kijken dit weekend:
Niet spotten met mijn postuur.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval domineer ik iedereen hier, zelfs erik.
[..]
Dan moet Steve Jobs de VS maar kopen en omdopen in iAmerica.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef Illiberal het volgende:
Apple heeft meer geld dan de Amerikaanse overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |