Stand deel 2336quote:
Doe't ik dy seach lang ferlynquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Tik je dat zo uit je hoofd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe't ik dy seach lang ferlyn
Wat docht it dochs sear as ik d'r wer oan tink
Ik sjoch dy
Ik hear dy
Ik fiel dy, eltse kear opnij
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Do bist net oars as leaf
Want do dochst gewoan neat ferkeard
Ik hâld fan dy, sa asto bist
Datst dat dan wol efkes wist
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is al lang lyn
Hjir bin ik
Wêr bisto
It is te lang lyn
Ik sjoch dy
Ik hear dy
Ik fiel dy, eltse kear opnij
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef ß het volgende:
Waarom koopt een fries een tweepersoonsbed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ja knap van mij hé.quote:
Waarom koopt een fries een tweepersoonsbed?lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Waarom koopt een fries een tweepersoonsbed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:07 schreef MaJo het volgende:
Alle nieuwkomelingen zijn geen oorspronkelijke bewoners
Waarom koopt een fries een tweepersoonsbed?Ik geef je 1 koala voor deze garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Waarom koopt een fries een tweepersoonsbed?Ik vertel net de grap hier op de werkvloer, maar ze kenden hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker op de BBQ.quote:
Ik vind hem schattigquote:
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:
Dat is mooi. Wie is het?quote:
werk je in Friesland?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:10 schreef Iridal het volgende:
[..]
Ik vertel net de grap hier op de werkvloer, maar ze kenden hem al
Soberzo is dat FOK!taal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af jaEn waarom steeds garp in plaats van grap
Ik ben best wel thuis in de foktaal maar deze kende ik nog niet. En ik vind het stomquote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Garpjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben best wel thuis in de foktaal maar deze kende ik nog niet. En ik vind het stom
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:16 schreef Iridal het volgende:
[..]
Zelfs als ik Google op 'wereldberoemde band met een man met een baard' vind ik niets
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
hij kijkt op die foto alsof hij het zelf ook niet weet
Nope. Deze band bestaat sinds de jaren 90 niet meer.quote:
Ja! Dit is Krist Novoselic, de bassist van Nirvanaquote:
Kurt ziet er nog slechter uit tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:24 schreef MaJo het volgende:
Is wel een verschil met hoe Dave Grohl is geworden he?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Kurt ziet er nog slechter uit tegenwoordig
quote:
Monroe is goed maar Gandhi niet. Wiki zegt:quote:
quote:Mohandas Gandhi - was modelled and originally included to the right of Lewis Carroll, but was subsequently removed. According to McCartney, "Gandhi also had to go because the head of EMI, Sir Joe Lockwood, said that in India they wouldn't allow the record to be printed".
Ah ok, dacht echt dat Gandhi erop stondquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:29 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
[..]
Monroe is goed maar Gandhi niet. Wiki zegt:
[..]
dat loopt wat beter jaquote:
oh ja! Meneer 'wat heb ik hier toch een lulverhaal opgehangen' Schoenmaker.quote:
oh ik ben in de war met Aznarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:38 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
oh ja! Meneer 'wat heb ik hier toch een lulverhaal opgehangen' Schoenmaker.
Wow die was snelquote:
Ah ik dacht dat we aan 2336 zatenquote:
Ehh.. oh jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:44 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat we aan 2336 zaten
Paar heel mooie whisky winkels gezien daarquote:
quote:
Stand deel 2336quote:
wat bedoel je precies? Zeg je dat dit sirenes zijn?quote:
ja van die dingen die de bevolking moeten waarschuwenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:03 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
wat bedoel je precies? Zeg je dat dit sirenes zijn?
het heeft niets met regen te maken
quote:
Ja! Dat is het. Het is een primitieve vorm van radar. 'Japanese War Tubas' worden ze informeel genoemd en ze werden gebruikt om vliegtuigen te horen aankomen van afstandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
een soort echo apparaat om vliegtuigen te detecteren
Keizer Hirohito, alledgedlyquote:
Ik probeer te begrijpen maar faal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:11 schreef Wasknijper21 het volgende:
Het zou gek zijn als er geen gekkigheid uit Japan meer zou komen
[ afbeelding ]
verspilde moeitequote:
Ah okequote:
Stand deel 2336quote:
Stand deel 2336quote:
Stand deel 2336quote:
quote:
Ik zoek een stadquote:
Nieje, oek niquote:
Hier een lijstje:quote:
Nee, het onderzoek werd gebaseerd op het feit in welke steden de meeste nachtbrakers zijn. Door dat er in Spanje vaak siesta's worden gehouden, zijn de mensen er 's avonds minder snel moe en blijven ze langer op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
Zes Spaanse steden in de top tien? Ik denk dat ze de siësta dan niet meerekenen.
En dat is precies wat ik bedoel. Zo krijg je scheve cijfers, als je Spanje met andere landen vergelijkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, het onderzoek werd gebaseerd op het feit in welke steden de meeste nachtbrakers zijn. Door dat er in Spanje vaak siesta's worden gehouden, zijn de mensen er 's avonds minder snel moe en blijven ze langer op.
Stand deel 2336quote:
Wat is dan de tweedequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:55 schreef Yankee het volgende:
[b]
Dat heeft de Amerikaanse inlichtingengroep SITE vrijdag gezegd. SITE baseert zich op berichten op jihadistische websites, waar wordt opgeroepen tot bomaanslagen, martelingen en liquidatie van.
Belgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:05 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Wat is dan de tweede, de liquidatie van wie?
Stand deel 2336quote:
6 om precies te zijnquote:
quote:
Hoeft niet in de gevestigde politiek te zijn, hoeft ook niet in Nederland te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef Wasknijper21 het volgende:
politiek misbruikt? Het woord 'ras' wordt toch zo goed als niet in de politiek gebruikt? Het is een beetje taboe.
quote:
En natuurlijk het onderzoek over homoseksuele necrofilie bij eenden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Wasknijper21 het volgende:
Mensen onderzoeken de meest onnozele dingen. Er zijn mensen die jaren wetenschappelijk onderzoek doen naar navelpluis.
Dat was wel een mijlpaalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En natuurlijk het onderzoek over homoseksuele necrofilie bij eenden.
Wat was de uitkomst?quote:
lol, dit deed hij op de lagere school vast ook alquote:[...]en de destijds Nijmeegse fysicus André Geim die in 2000 de Natuurkunde prijs kreeg voor zijn onderzoek waarbij hij een kikker met behulp van magneten liet zweven (Of flying frogs and levitrons [European Journal of Physics 18 (1997): 307-313]).
Ik weet niet of jij ooit wel eens in dat magnetenlab bent geweest. Maar geloof mij, zulke magneten had hij niet thuis.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
lol, dit deed hij op de lagere school vast ook al
neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef ß het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ooit wel eens in dat magnetenlab bent geweest.
quote:
no prob!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:09 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, sorry, Fok loopt te fokken hiero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem drie appelrassenAKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
correctquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef Baszh het volgende:
Breaburn <---
Junami <--- deze twee ken ik niet. Zijn ze ook lekker ?
Elstar
Ik wist nooit dat het kraken heette.quote:
Hmm, ik vond het al een verwarrende woordkeus.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met druipsteen bedoel ik berg de lava spuugt...
Het is soms niet zo moeilijk...quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is niet juist maar je mag wel een nieuwe vraag stellen
Stand deel 2336quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:30 schreef DragonFodder het volgende:
Scratch that. Zijn schoothondje darth vader
Nope. Iets met een sleurhut of iets met een game als monkey island. (niet te letterlijk nemen allemaal)quote:
That's right. Helden!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:40 schreef Baszh het volgende:
Ohw wacht die Ewoks zijn die kleine behaarde lui die hielpen om Death Star te vernietigen.
Dacht even aan Wookies
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |