Ja! Dat is het. Het is een primitieve vorm van radar. 'Japanese War Tubas' worden ze informeel genoemd en ze werden gebruikt om vliegtuigen te horen aankomen van afstandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
een soort echo apparaat om vliegtuigen te detecteren
Keizer Hirohito, alledgedlyquote:
Ik probeer te begrijpen maar faal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:11 schreef Wasknijper21 het volgende:
Het zou gek zijn als er geen gekkigheid uit Japan meer zou komen
[ afbeelding ]
verspilde moeitequote:
Ah okequote:
Stand deel 2336quote:
Stand deel 2336quote:
Stand deel 2336quote:
quote:
Ik zoek een stadquote:
Nieje, oek niquote:
Hier een lijstje:quote:
Nee, het onderzoek werd gebaseerd op het feit in welke steden de meeste nachtbrakers zijn. Door dat er in Spanje vaak siesta's worden gehouden, zijn de mensen er 's avonds minder snel moe en blijven ze langer op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
Zes Spaanse steden in de top tien? Ik denk dat ze de siësta dan niet meerekenen.
En dat is precies wat ik bedoel. Zo krijg je scheve cijfers, als je Spanje met andere landen vergelijkt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, het onderzoek werd gebaseerd op het feit in welke steden de meeste nachtbrakers zijn. Door dat er in Spanje vaak siesta's worden gehouden, zijn de mensen er 's avonds minder snel moe en blijven ze langer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |