quote:
Hoeft niet in de gevestigde politiek te zijn, hoeft ook niet in Nederland te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:46 schreef Wasknijper21 het volgende:
politiek misbruikt? Het woord 'ras' wordt toch zo goed als niet in de politiek gebruikt? Het is een beetje taboe.
quote:
En natuurlijk het onderzoek over homoseksuele necrofilie bij eenden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:36 schreef Wasknijper21 het volgende:
Mensen onderzoeken de meest onnozele dingen. Er zijn mensen die jaren wetenschappelijk onderzoek doen naar navelpluis.
Dat was wel een mijlpaalquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En natuurlijk het onderzoek over homoseksuele necrofilie bij eenden.
Wat was de uitkomst?quote:
lol, dit deed hij op de lagere school vast ook alquote:[...]en de destijds Nijmeegse fysicus André Geim die in 2000 de Natuurkunde prijs kreeg voor zijn onderzoek waarbij hij een kikker met behulp van magneten liet zweven (Of flying frogs and levitrons [European Journal of Physics 18 (1997): 307-313]).
Ik weet niet of jij ooit wel eens in dat magnetenlab bent geweest. Maar geloof mij, zulke magneten had hij niet thuis.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
lol, dit deed hij op de lagere school vast ook al
neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef ß het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ooit wel eens in dat magnetenlab bent geweest.
quote:
no prob!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:09 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, sorry, Fok loopt te fokken hiero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noem drie appelrassenAKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |