Haha nee, was je helemaal vergeten een pm terug te sturen sorry! Is het leuk daar?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh komen jasmijn en ik dan langs?
De rijkerswoerdse plassen? Dat is hét buitenzwem gebeuren in omgeving Arnhem. Ik kom er zelf gelukkig nooitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:43 schreef RoW_0 het volgende:
Ik moest wat schutwerk ophalen in hummoet ofzo, naast heterenen ik kwam langs een heel druk meertje. Iets met rijkerswoerder nogwat.. is dat te doen daar?
D'as Homoet, 'naast' Valburg (en Heteren). Oom en tante hebben er vlakbij gewoond op een boerderij, ik kwam er dus vaker langsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:43 schreef RoW_0 het volgende:
Ik moest wat schutwerk ophalen in hummoet ofzo, naast heterenen ik kwam langs een heel druk meertje. Iets met rijkerswoerder nogwat.. is dat te doen daar?
Die, dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
De rijkerswoerdse plassen? Dat is hét buitenzwem gebeuren in omgeving Arnhem. Ik kom er zelf gelukkig nooit.
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nee, was je helemaal vergeten een pm terug te sturen sorry! Is het leuk daar?
Nostalgie, vroeger ging ik daar regelmatig zwemmen na school.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
De rijkerswoerdse plassen? Dat is hét buitenzwem gebeuren in omgeving Arnhem. Ik kom er zelf gelukkig nooit.
Wij gingen daar ook vaak heen vroeger maar ik heb al van jongs af aan een fobie voor zwemmen in buitenwater. Ik kan me niet herinneren wanneer ik daar voor het laatst daadwerkelijk het water in ben geweest maar het zal ergens voor mijn 7e zijn ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:38 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Nostalgie, vroeger ging ik daar regelmatig zwemmen na school.
Haha nee heb dan een game meet van fok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HeerlijkGisteren heerlijk gesnorkeld en tussen de sardientjes gezwommen
Mooi helder water, maar de 26e is een meet?
Ga nu maar weer eens naar buiten, het is veel te warm om binnen te zitten
Als je een xbox hebt en battlefield hebt dan mag je wel mee doen met mijn wekelijkse battlefield maandagavond, dan gaat smijn wel koffie drinken met laster.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nee heb dan een game meet van fok.
Dat was wel de verrassing van de dag jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Graag gedaan! en meteen weer een misverstand uit de wereld, ik dacht dat guppyfriend een man was, dus ik stond even raar te kijken toen er een vrouw op me af kwam
Jij ging toch naar Sziget vandaag?quote:
Haha.quote:
Ik heb geen battlefield. Speel wel COD, maar als in oktober BF3 uitkomt ga ik hem zeker spelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je een xbox hebt en battlefield hebt dan mag je wel mee doen met mijn wekelijkse battlefield maandagavond, dan gaat smijn wel koffie drinken met laster.
Bij ons is altijd ruimte zat op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoihoi is er ook iemand in dit topic waar bij ik op volgende week woensdag van 's ochtends tot en met 's middags een aanhanger kan stallen?
Ik ga namelijk dan verder klussen in mijn kamer, maar wil ook spul meeslepen, omdat ik helemaal uit noord Drenthe kom. Helaas is in de steenstraat niet echt ruimte om een hele dag een aanhanger te plaatsen.
Alvast bedankt!
Heb je een 360 dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha.Het is echt een verslaving geworden.
[..]
Ik heb geen battlefield. Speel wel COD, maar als in oktober BF3 uitkomt ga ik hem zeker spelen.Dan doe ik wel gezellig mee.
Zie maar, mocht je m echt nergens anders kwijtkunnen (wat me sterk lijkt) dan kan ie hier altijd nog staanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:13 schreef DutchErrorist het volgende:
En guppy tis wat ver weg maar toch bedankt.!
Bij mij in de straat is overdag altijd wel plaats, achter de ing aan de velperweg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoihoi is er ook iemand in dit topic waar bij ik op volgende week woensdag van 's ochtends tot en met 's middags een aanhanger kan stallen?
Ik ga namelijk dan verder klussen in mijn kamer, maar wil ook spul meeslepen, omdat ik helemaal uit noord Drenthe kom. Helaas is in de steenstraat niet echt ruimte om een hele dag een aanhanger te plaatsen.
Alvast bedankt!
Overdag is er plek zat hier bij de speeltuin in de Noord-Peterstraat. Dat is vijf minuten lopen vanaf de Steenstraat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Alvast bedankt!
Wow, aangereden door een auto of? Sterkte.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
Ik woon hier enkele wekenen ik ben gisteravond aangereden op de frost brug en de dader is weggereden
Welkom in Arnhem, zegt de politieagent die na 2 telefoontjes wou komen.
Lekker dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
Ik woon hier enkele wekenen ik ben gisteravond aangereden op de frost brug en de dader is weggereden
Welkom in Arnhem, zegt de politieagent die na 2 telefoontjes wou komen.
Waar en wanneerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker dan.
kom je dan ook op bierdrinkmeets?
dat weten we nog niet.quote:
okeeee. Ik geloof dat hij woensdag ook een bezichtiging heeft, maar ik hoor er nog wel wat over denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef tliciouz het volgende:
Ohja DW, zodra ik meer weet en hij zoekt nog laat ik nog wat horen verloopt allemaal een beetje raar met mijn oude huisbaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |