Ja, eens. The Unirish Pub.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:02 schreef picodealion het volgende:
Ja ik zei al we moeten weer eens naar de Irish.
En wat ga je nu dan doen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:29 schreef Vork het volgende:
Ik ga morgenochtend wel. Geen zin in gedoe.
Nu zit ik nog thuis. Ik zou vertrekken, maar dat heb ik uitgesteld. Wat ik met deze vrijgekomen tijd ga doen dat weet ik nog niet.quote:
Oooh zo, ik dacht dat je nog voorbij Utrecht moest oid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Nu zit ik nog thuis. Ik zou vertrekken, maar dat heb ik uitgesteld. Wat ik met deze vrijgekomen tijd ga doen dat weet ik nog niet.
Ja moet ik ook, maar dan vanuit Arnhem. Gisteren was het andersom en probleemloos.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef _Loki het volgende:
Oooh zo, ik dacht dat je nog voorbij Utrecht moest oid.
Graag gedaan! en meteen weer een misverstand uit de wereld, ik dacht dat guppyfriend een man was, dus ik stond even raar te kijken toen er een vrouw op me af kwamquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben op het Velperplein! Dank je Voodoolady en familie
Nou, ik ben ff een week + wat dagen bezig op Sziget, dus de zaterdag erna? De 20e?quote:
Geen ideequote:
De 20e kan ik wel, 's avonds tenminste.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou, ik ben ff een week + wat dagen bezig op Sziget, dus de zaterdag erna? De 20e?
Of is men dan nog op vakantie?
Pff, trouwdagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Geen idee
Fijne vakantie!
De 20e is mijn trouwdag dus dan hem ik andere dingen te doen(zoals de hele dag bij de triatlon van veenendaal hangen)
Nou, even zien hoe de rest zit danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
De 20e kan ik wel, 's avonds tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |