Ik ook! Jij bent toch niet een van die blijerds tegenover me met stoere verhalen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een stampvolle IC vanuit Utrecht nu... Die van 17:37 uur
We rijden net weer. Wellicht komt t goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Da's mooi kut. Wij komen er ook aan, nu bij Ede
waar zit de fietsenstalling nu?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:10 schreef voodoolady het volgende:
Geen idee de deuren zijn dicht. Gelukkig stond mijn fiets niet binnen.
Ik heb een klacht ingediend. Vind de nieuwe stalling waardeloos. te klein, te ver, gevaarlijk met naar beneden vallende fietsen en chagrijnig personeel
Als de stationshal af is, kan je toch door de fietsenstalling naar de sporen toe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:10 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb een klacht ingediend. Vind de nieuwe stalling waardeloos. te klein, te ver, gevaarlijk met naar beneden vallende fietsen en chagrijnig personeel
En dan heb ik er geen last van?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als de stationshal af is, kan je toch door de fietsenstalling naar de sporen toe?
Vallende fietsen duiden op onbekwame gebruikers.
Het chagrijnige personeel zie je maximaal 5 minuten per dag.
1. In het midden bij het station.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:18 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
waar zit de fietsenstalling nu?
en wat is de status van 't station?
kun je foto's posten?
ja een hoop vragen maar ben al een tijdje weg uit Arnhem en mis m'n stadje...
Te ver niet, de oude was verder. Maar volgens Twitter zit ie nog steeds dicht, dus ik ga maar met de bus. Anders kan ik m'n fiets vanavond beschadigd ophalen, als ie er uberhaubt nog staatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:10 schreef voodoolady het volgende:
:<quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:25 schreef voodoolady het volgende:
[..]
En dan heb ik er geen last van?
thanx voor de info en de link!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. In het midden bij het station.
2. Perrontunnel is open, dive under is klaar. Sonsbeekzijdetrappengeval is weg, zijn ze nu een nieuwe moderne variant aan het plaatsen. Ook werken ze nu aan vernieuwing van het spoor (nieuwe spoorrails), vier perrons (ipv drie), dus ook wat veranderingen daardoor.
3. Ja, dat kan ik. Maar ze staan ook op www.arnhemcentraal.nu
Geen dank.quote:
Ik heb 's ochtends geen geduldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:34 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
:<
Nee, oké. Ik ben een ochtendoptimist.
Direct klachtenlijn bellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ga je met de bus, zit de buschauffeur te roken in de busnou dat weer
Ik heb nog nooit een fiets zien vallen, maar dan heb ik misschien geluk gehad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:41 schreef voodoolady het volgende:
Er vallen de hele week al fietsen naar beneden. Maar eerder ook al. Regelmatig zie ik fietsen op de grond die nog vast zitten met een slot aan het bovenste rek. Vanuit de onbewaakte stalling maakt de afstand niet uit met de oude.
hoezo maakt bewaakt niet uit?
Volgens de machinist of conducteur (wie roept om?) Kunnen we wel een kopje koffie drinken op utrechtdaar wordt ik nu wel blij van 's ochtends.
On it!quote:
Getver, doe mij maar lekker een ochtendhumeur hoor. De enige tijd op de dag dat je lekker ongebreideld kan chagrijnenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:34 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
:<
Nee, oké. Ik ben een ochtendoptimist.
Wel even onthouden welke bus het precies is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
On it!
Edit, nog Ff wachten, is natuurlijk nog gesloten
Absoluut! Nu weet ik ook meteen weer waarom ik liever de fiets pak... Bussenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wel even onthouden welke bus het precies is.
Maar niet tegen je collega's he, dat is niet aardig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Getver, doe mij maar lekker een ochtendhumeur hoor. De enige tijd op de dag dat je lekker ongebreideld kan chagrijnen.
Ik ben niet op mijn werk om vrienden te maken, zeg ik altijd. Maar nee, tegen de tijd dat ik daar ben aangekomen is het meestal wel weggetrokken hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:51 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Maar niet tegen je collega's he, dat is niet aardig.
Iets met voorbeeldfunctie...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:49 schreef voodoolady het volgende:
[..]typisch nederlands.
Mannetje met handboeien komt net voorbij...
Inmiddels wel ja, maar wat een chaos! En boze mensen ook... Ben stiekum wel benieuwd wat er nou aan de hand wasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:09 schreef picodealion het volgende:
Fietsenstalling is gewoon open hoor.
Ja die tien minuten eerder worden daar weer ingelopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:37 schreef Vork het volgende:
Ze riepen iets om bij Ede-Wageningen. Ik vermoed dat we gepland een tijdje stilstaan. Zal wel met de aangepaste dienstregeling te maken hebben. Kan dat kloppen? Ik verstond er namelijk niets van.
Heb ik toch jarenlang met grote regelmaat gedaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:10 schreef MisterChirrel het volgende:
Altijd een fijne reis naar Rotterdam.
Ik moet wel als ik moeders wil bezoeken, dan nog een uur in de bus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heb ik toch jarenlang met grote regelmaat gedaan.
Dan kan je tenminste nog blijven zitten, Drie keer overstappen van trein naar metro naar bus en hopen dat je geen minuut te laat bent, is echt vermoeiend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:26 schreef Vork het volgende:
Ik vond op en neer naar Amsterdam al te ver weg. Ook een jaar gedaan. Vooral de terugreis, dat duurde altijd het langst.
Je moeder bezoek je maar eens in de zoveel tijd. Ik heb 4 jaar lang een vriendin gehad daarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:17 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik moet wel als ik moeders wil bezoeken, dan nog een uur in de bus.![]()
Tijd voor een auto.
kan, afhankelijk van hoe laat je de trein neemt. Anders zit je met een kritieke overstap in Utrecht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:29 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dan kan je tenminste nog blijven zitten, Drie keer overstappen van trein naar metro naar bus en hopen dat je geen minuut te laat bent, is echt vermoeiend.
Tussen Loki en mij zat ook een flinke afstand voor anderhalf jaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je moeder bezoek je maar eens in de zoveel tijd. Ik heb 4 jaar lang een vriendin gehad daar. Laatste halfjaar daar wel gewoond gelukkig, dat was iets gemakkelijker. (En de eerste tijd reisde ze vooral mijn kant op
)
CRITICAL TRANSFER!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:36 schreef Vork het volgende:
[..]
kan, afhankelijk van hoe laat je de trein neemt. Anders zit je met een kritieke overstap in Utrecht.
Zo zit ik al een aantal jaar met een vriendin die in Enkhuizen woont. Dat is toch ook al gauw 2,5 a 3 uur reizen, deur tot deur. Af en toe lijdt zoiets wel tot een beetje verzet, want iemand is dan sowieso de sjaak en zit een halve dag in de trein. Daarom spreken we ook vaak in Amsterdam af, dat is ongeveer halverwege.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je moeder bezoek je maar eens in de zoveel tijd. Ik heb 4 jaar lang een vriendin gehad daar. Laatste halfjaar daar wel gewoond gelukkig, dat was iets gemakkelijker. (En de eerste tijd reisde ze vooral mijn kant op
)
True, true.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:36 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Tussen Loki en mij zat ook een flinke afstand voor anderhalf jaar.
Damn, als Amsterdam al halverwege is..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Zo zit ik al een aantal jaar met een vriendin die in Enkhuizen woont. Dat is toch ook al gauw 2,5 a 3 uur reizen, deur tot deur. Af en toe lijdt zoiets wel tot een beetje verzet, want iemand is dan sowieso de sjaak en zit een halve dag in de trein. Daarom spreken we ook vaak in Amsterdam af, dat is ongeveer halverwege.
utrecht is voor haar veel verder en we hebben allebei een veel sterkere band met Amsterdam. Ik kom er graag. Heen vind ik ook niet zo erg, terug is een groter probleem. Maar dan vind ik Utecht ook al te ver weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Damn, als Amsterdam al halverwege is..
Wij deden vaak Utrecht.
Tel daar voor mij nog maar een half uur bij op.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:40 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Deur tot deur naar m'n ouwelui is iets meer dan 3 uurhet went wel, stukjes naar Amsterdam/Zwolle doe ik nu met het gevoel dat het kort is.
Leuk! Vind dat altijd leuk om te rijdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:03 schreef _Loki het volgende:
Ik mag zo lekker naar Nijmegen met rijlessen. Lekker over het keizer karelplein woo
nice, lekker cleanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:25 schreef tliciouz het volgende:
Mochten jullie trouwens geïnteresseerd zijn, even een kleine update van mijn appartementje het is nog lang niet klaar en de meeste accesoires die je ziet zijn van vorige kamer dus koop ik allemaal nieuw dus alleen de meubels blijven.Behalve de bank, daar komt binnenkort nog een nieuwe voor in de plaats.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:49 schreef Vork het volgende:
Niemand van jullie zit zeker al in de trein terug naar Arnhem?
zo te zien is er tijd zat voor Fok. Hard werken hoef je nu blijkbaar niet meer te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:54 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dit zijn helaas mijn normale uren.
Ach, nog 20 minuutjes.
Veel wachten door het trage intranet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef Vork het volgende:
[..]
zo te zien is er tijd zat voor Fok. Hard werken hoef je nu blijkbaar niet meer te doen.
Aye, een fandag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:05 schreef voodoolady het volgende:
Helaasnog 1 dagje dan is het weer weekend!
Er is iets in de arena of zo, allemaal ajax shirtjes in de trein en een extra stop op bijlmer
Helaas, ik ben eerder naar huis gegaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:01 schreef Vork het volgende:
Ik ben al voorbij utrecht he. Ga ik ook eens met de trein, tref ik de harde werkers van arnhem niet. #lichteteleurstelling
Ik ook, compensatiedagjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Helaas, ik ben eerder naar huis gegaan. Volgende keer wellicht.
Weg reeks, vandaar dat ik dit topic al tijden kwijt wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit mobiel, kan iemand de OP plaatsen, pretty please?
dan maak je er weer een reeks van.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Weg reeks, vandaar dat ik dit topic al tijden kwijt was
Is alquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan maak je er weer een reeks van.
Braaf lofje.quote:
Om half 5 is het hier pas gaan regenenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:06 schreef Vork het volgende:
Verdorie nog zeiknat geregend ook. En nu moet ik alweer door de nattigheid naar buiten. Is het de hele dag al zo hier, want ik het westen, daar hadden ze dit niet.
Sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Weg reeks, vandaar dat ik dit topic al tijden kwijt was
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:52 schreef Michhas het volgende:
Met alleen een wit shirt aan door de regen moet fietsenIedereen kon mijn tepeltjes zien
Geef niet, maar als je mobiel bent kan je beter iemand anders een nieuw deel in een reeks laten openenquote:
Goed dat ik dat weet, geen lapo meer maken in de treinquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef niet, maar als je mobiel bent kan je beter iemand anders een nieuw deel in een reeks laten openen
Kan je wel doen, maar vraag dan even in je post of iemand anders het volgende deel kan openenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goed dat ik dat weet, geen lapo meer maken in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |