Ik ook! Jij bent toch niet een van die blijerds tegenover me met stoere verhalen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een stampvolle IC vanuit Utrecht nu... Die van 17:37 uur
We rijden net weer. Wellicht komt t goed.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Da's mooi kut. Wij komen er ook aan, nu bij Ede
waar zit de fietsenstalling nu?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:10 schreef voodoolady het volgende:
Geen idee de deuren zijn dicht. Gelukkig stond mijn fiets niet binnen.
Ik heb een klacht ingediend. Vind de nieuwe stalling waardeloos. te klein, te ver, gevaarlijk met naar beneden vallende fietsen en chagrijnig personeel
Als de stationshal af is, kan je toch door de fietsenstalling naar de sporen toe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:10 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb een klacht ingediend. Vind de nieuwe stalling waardeloos. te klein, te ver, gevaarlijk met naar beneden vallende fietsen en chagrijnig personeel
En dan heb ik er geen last van?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Als de stationshal af is, kan je toch door de fietsenstalling naar de sporen toe?
Vallende fietsen duiden op onbekwame gebruikers.
Het chagrijnige personeel zie je maximaal 5 minuten per dag.
1. In het midden bij het station.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:18 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
waar zit de fietsenstalling nu?
en wat is de status van 't station?
kun je foto's posten?
ja een hoop vragen maar ben al een tijdje weg uit Arnhem en mis m'n stadje...
Te ver niet, de oude was verder. Maar volgens Twitter zit ie nog steeds dicht, dus ik ga maar met de bus. Anders kan ik m'n fiets vanavond beschadigd ophalen, als ie er uberhaubt nog staatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:10 schreef voodoolady het volgende:
:<quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:25 schreef voodoolady het volgende:
[..]
En dan heb ik er geen last van?
thanx voor de info en de link!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. In het midden bij het station.
2. Perrontunnel is open, dive under is klaar. Sonsbeekzijdetrappengeval is weg, zijn ze nu een nieuwe moderne variant aan het plaatsen. Ook werken ze nu aan vernieuwing van het spoor (nieuwe spoorrails), vier perrons (ipv drie), dus ook wat veranderingen daardoor.
3. Ja, dat kan ik. Maar ze staan ook op www.arnhemcentraal.nu
Geen dank.quote:
Ik heb 's ochtends geen geduldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:34 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
:<
Nee, oké. Ik ben een ochtendoptimist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |