Totti, dan heb je het wel gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
Equites, kan je mij ook vertellen wat die club zo mooi maakt? Ik kan het niet 'vinden'.
Ik denk dat hij het tenue mooi vindt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
Equites, kan je mij ook vertellen wat die club zo mooi maakt? Ik kan het niet 'vinden'.
En de stad. En het gevoel is goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het tenue mooi vindt.
Stekelenburg verdient beter. Hopelijk komt er nog een club als Arsenal, Liverpool, AC Milanquote:
Idd.quote:
het gevoelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En de stad. En het gevoel is goed.
²
Nou en, ze zijn sowieso beter als iedere club in de Eredivisie.quote:
Misschien, maar niet goed genoeg voor Maarten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Nou en, ze zijn sowieso beter als iedere club in de Eredivisie.
Hoop dat Manchester nog spijt gaat krijgen, met Gea.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan Stekelenburg niet gewoon eerlijk zeggen dat hij liever naar Manchester United of Bayern was gegaan en dit een "leuke" club is vanwege gebrek aan beter.
²
Vorig jaar niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
*PROEST* UAHAHAHAHA RAAP ME OP!! DEZE MAN!!! DEZE MAN IS ECHT GRAPPIG!!!!! No fa2 maar jij bent echt niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Maar zelfs daar niet in de basis. In het tweede hoort het talent te spelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien in het tweede elftal idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |