slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:23 schreef Patje1987 het volgende:
Pff kamer vinden was lastig maar we hebben een slaapplek, met studentenkorting
Nah, ik kan ook prima brompottenquote:
Ga nog niet slapen, net gegeten.quote:
Crew is amongst us! Panic!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben bang voor Static. Hij leest mee.
ik dacht altijd 8 ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:19 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, volgens mij zit Pat iets van 6 of 7 uur vroeger dan ons.
blij dat ik gisteravond al gedoucht heb.. Anders moest dat vanochtend nog.. En k was al best laatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:21 schreef Kally het volgende:
Even douchen en maar weer werken
Moet alles inpakken ook want maandag zit ik ergens anders. Nou ja iedereen gezellig op 1 afdeling, fijn takkeherrie
het stralende middelpunt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:22 schreef Kally het volgende:
En waar zit ik? Tussen de centralisten en de telefonisten, precies in het midden, kijk mij blij zijn
Dan horen ze je goed als je zo'n ferme bacardiboer laat!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:22 schreef Kally het volgende:
En waar zit ik? Tussen de centralisten en de telefonisten, precies in het midden, kijk mij blij zijn
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan horen ze je goed als je zo'n ferme bacardiboer laat!
kam iedereen fijn op je scherm kijken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:38 schreef Kally het volgende:
Ik zit nu in een eigen kantoor, dus wann feest om te verhuizen
Ik ben ook altijd blij als er een lekker wijf op mijn scherm staat. Ik zit echt midden in de kamer, dus iedereen loert meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
kam iedereen fijn op je scherm kijken!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:54 schreef Renesite het volgende:
Even 7 kinderljjkjes verstoppen. Godverrrrrr
Ja wat een jolijt, niet dat ik fok op mjjn pc op mijn werk, maar roddelen doen ze genoegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
kam iedereen fijn op je scherm kijken!
Oeh! succes!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
LoLa
Ik zweet me kapotnog 40 minuutjes.
En dan mijn laptoppie wegbrengen
Smorgensquote:
Even mijn dagelijkse ochtendaftelspam aan jou:quote:
I like the maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even mijn dagelijkse ochtendaftelspam aan jou:
Vandaag!
Nog maar 2 dagen!
Nog maar 5 dagen!
Doe dan een fatsoenlijk nummer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 'i will survive' op repeat zetten en een discodansje doen
#SLBMG!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 'i will survive' op repeat zetten en een discodansje doen
hetzelfde als daar.quote:
Het is in ieder geval een Passport-land. Dus ik denk 't wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef Renesite het volgende:
Kan.iemand.kijken of de vodafone op reis dagbundel ook in Slovenië geldt? Die van 2eu pd
Geldt ook in Slovenië.. Maar laat iemand het nog maar even nakijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef Renesite het volgende:
Kan.iemand.kijken of de vodafone op reis dagbundel ook in Slovenië geldt? Die van 2eu pd
Ik ben daadwerkelijk gaan kijken. Is geldig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef Renesite het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |