Tik 'm op z'n bakkes!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Gatverdamme Heloef, vuige laponeger dat je er bent
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Griekse_godenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef Zeroku het volgende:
Kutzooi.
Hoe heet die Griekse god. Iets met Pero, Peso.. nog iets.
Waar is Hydra?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Griekse_goden
Dát zal 'm leren!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kroel de volgende keer extra hard door zijn afro
Altijd mijn favoriet geweest.quote:
+1. Samen met Ares.quote:
quote:
Wikipedia onwaardig... dan mag je nog zo beroemd zijn, als je geen wikipagina hebt stel je een stuk minder voorquote:
Ik had toch Ajax verwacht.quote:
Je kent me jongen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
Gatverdamme Heloef, vuige laponeger dat je er bent
80% van de namen die daar staan heeft hier nog nooit iemand gehoordquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Wikipedia onwaardig... dan mag je nog zo beroemd zijn, als je geen wikipagina hebt stel je een stuk minder voor
Neuh.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Toen die contest in het Eindje, lelijkste straatnaam. Kozen ze de Ajaxstraat.___!_!_!_!_!_
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
Toen die contest in het Eindje, lelijkste straatnaam. Kozen ze de Ajaxstraat.___!_!_!_!_!_
Pan is die van de bossen enzo, toch?quote:
Medousa (Oudgrieks: Μέδουσα) of Medusa (gelatiniseerd) is een monsterlijke chtonische figuur uit de Griekse mythologie.quote:
Ja echt. Ik wil een paar goede boeken halen daarover.quote:
Heb er wel eens een boek over gelezen, maar dat was echt zo fucking slecht. Op internet heb ik heel wat betere dingen gevonden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt. Ik wil een paar goede boeken halen daarover.
Van welke studie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nog een hele hoop lesboeken van het hbo, over de hele geschiedenis. Binnenkort maar eens doorbladeren.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Je had het niet verwacht?
Niet afgemaakt beeteewee
Vakantie houden, twijfel tussen een jaar werken of hals over kop een 21+ test te doen en de Pabo te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Wat doe je nu dan?
twitter:ITVCentral twitterde op donderdag 28-07-2011 om 12:32:57BREAKING NEWS - Reports that a child resembling Madeleine Mccann has been found in India. Awaiting DNA results. We... http://fb.me/MzCz0hAk reageer retweet
Alweer?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Zeroku het volgende:
twitter:ITVCentral twitterde op donderdag 28-07-2011 om 12:32:57BREAKING NEWS - Reports that a child resembling Madeleine Mccann has been found in India. Awaiting DNA results. We... http://fb.me/MzCz0hAk reageer retweet
!
Dat is oud nieuws, de hele dag al overal te lezenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef Zeroku het volgende:
!
Wel wat op het oog dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vakantie houden, twijfel tussen een jaar werken of hals over kop een 21+ test te doen en de Pabo te doen
Het gaat waarschijnlijk werk worden.
366 personen vinden dit leuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef Zeroku het volgende:
http://www.facebook.com/O(...)ts/10150259798204931
Nevermind,.
Nee, wss 1 of ander kutbaantje dat ik na 1 jaar zo zat ben dat ik wenend van geluk weer naar school ga.quote:
Kun je doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, wss 1 of ander kutbaantje dat ik na 1 jaar zo zat ben dat ik wenend van geluk weer naar school ga.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:43 schreef ValHallen het volgende:
011. 267 Zeroku
011. 267 ValHallen
Ik had juist het gevoel dat ik niet eens zoveel postte
quote:
Ohwquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:51 schreef Zeroku het volgende:
5 keer gequote. Nu voel ik mij een beetje minder alleen.
quote:
Wtfquote:
De linker is vast een halal-kwast. Dat is een kwast zonder varkenshaar?quote:
De eerste de beste die ik daar serieus mee zie lopen lach ik eerst recht in zijn bakkes uit en daarna sla ik 'm.quote:
Ik heb mijn haar in een gladde scheiding. Hip sinds de jaren 30!quote:
Met brylcreem en alles?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar in een gladde scheiding. Hip sinds de jaren 30!
Nooit echt gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua series?quote:
Community 14.gifquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Qua series?
How i met your mother, Everybody loves Raymond, Hustle, That 70's show, Two Pints of Lager, Baantjer.
En nog een hele zooi die ik al een tijdje niet gekeken heb.
Kijk ik ook af en toe is echt.quote:
Burn notice, haven, Alphas, Nikita, King, teen wolf, the mentalist ook allen leuk.quote:
The Mentalist kijk ik idd ookquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Burn notice, haven, Alphas, Nikita, King, teen wolf, the mentalist ook allen leuk.
Ook een goede zag hem wel eens bij CC.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:25 schreef ValHallen het volgende:
Elke comedyserie verbleekt bij Community:
Scrubsquote:
Ja, je vergeet de beste seriesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
Oh ja camelot is ook wel redelijk ok, happy endings makkelijk om the kijken, breaking in flauw maar vermakelijk, breakout kings best baas.
En volgens mij vergeet ik nu nog een hele meuk.
Dat dan niet ik heb wel een handje van wijven series.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook idd...
Greys Anatomy, Private Practice, Off the map, House, ER, Mercy
Gezien welke lijsten ik al gepost had?quote:
Oud maar geniaal net als black adderquote:
Jaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Gezien welke lijsten ik al gepost had?
Tevens was Heroes ook wel baas en 24 en prison break.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JaIk heb zelf opgenoemd: Breaking Bad, Community en Twin Peaks. Verder mis ik nog:
- Oz < baas
- The Wire < baas
- Freaks and Geeks < ken ik niet
- The Sopranos < mwah
- Skins < ken ik niet
- Blackadder < poste ik net nog
- Father Ted < ken ik niet
Die redden het alledrie niet tegen mijn lijst. Vind ik danquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Tevens was Heroes ook wel baas en 24 en prison break.
Op dit moment is white collar mijn favoriet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die redden het alledrie niet tegen mijn lijst. Vind ik dan
Kut, ook vergetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:36 schreef Zokunen het volgende:
Veronica Mars
Dat ik die vergeten was, dat was ook echt BAAS
Slaap lekkerquote:
slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 04:23 schreef Patje1987 het volgende:
Pff kamer vinden was lastig maar we hebben een slaapplek, met studentenkorting
Nah, ik kan ook prima brompottenquote:
Ga nog niet slapen, net gegeten.quote:
Crew is amongst us! Panic!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben bang voor Static. Hij leest mee.
ik dacht altijd 8 ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:19 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, volgens mij zit Pat iets van 6 of 7 uur vroeger dan ons.
blij dat ik gisteravond al gedoucht heb.. Anders moest dat vanochtend nog.. En k was al best laatquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:21 schreef Kally het volgende:
Even douchen en maar weer werken
Moet alles inpakken ook want maandag zit ik ergens anders. Nou ja iedereen gezellig op 1 afdeling, fijn takkeherrie
het stralende middelpunt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:22 schreef Kally het volgende:
En waar zit ik? Tussen de centralisten en de telefonisten, precies in het midden, kijk mij blij zijn
Dan horen ze je goed als je zo'n ferme bacardiboer laat!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:22 schreef Kally het volgende:
En waar zit ik? Tussen de centralisten en de telefonisten, precies in het midden, kijk mij blij zijn
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan horen ze je goed als je zo'n ferme bacardiboer laat!
kam iedereen fijn op je scherm kijken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:38 schreef Kally het volgende:
Ik zit nu in een eigen kantoor, dus wann feest om te verhuizen
Ik ben ook altijd blij als er een lekker wijf op mijn scherm staat. Ik zit echt midden in de kamer, dus iedereen loert meequote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
kam iedereen fijn op je scherm kijken!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:54 schreef Renesite het volgende:
Even 7 kinderljjkjes verstoppen. Godverrrrrr
Ja wat een jolijt, niet dat ik fok op mjjn pc op mijn werk, maar roddelen doen ze genoegquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
kam iedereen fijn op je scherm kijken!
Oeh! succes!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
LoLa
Ik zweet me kapotnog 40 minuutjes.
En dan mijn laptoppie wegbrengen
Smorgensquote:
Even mijn dagelijkse ochtendaftelspam aan jou:quote:
I like the maarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even mijn dagelijkse ochtendaftelspam aan jou:
Vandaag!
Nog maar 2 dagen!
Nog maar 5 dagen!
Doe dan een fatsoenlijk nummer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 'i will survive' op repeat zetten en een discodansje doen
#SLBMG!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga gewoon 'i will survive' op repeat zetten en een discodansje doen
hetzelfde als daar.quote:
Het is in ieder geval een Passport-land. Dus ik denk 't wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef Renesite het volgende:
Kan.iemand.kijken of de vodafone op reis dagbundel ook in Slovenië geldt? Die van 2eu pd
Geldt ook in Slovenië.. Maar laat iemand het nog maar even nakijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef Renesite het volgende:
Kan.iemand.kijken of de vodafone op reis dagbundel ook in Slovenië geldt? Die van 2eu pd
Ik ben daadwerkelijk gaan kijken. Is geldig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef Renesite het volgende:
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat kunnen we van mijn pc helaasch niet zeggen. Hij wil nou ook al geen cd'tjes meer branden
You are on holiday. Drop the connection.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:07 schreef Renesite het volgende:
fjoew. Alleen Kroatië niet
. Nou ja, ook niet nodig als deze camping tenminste fatsoenlijke wifiprijzen heeft hehehe.
Ik heb 'm nog heel even nodig om in de gaten te houden wanneer zijn vervanging er isquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja zeg!Ik zou hem schoppen. En op water en brood zetten.
Kallyuquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:25 schreef Kally het volgende:
Zooooo, bureau leeg en schoon, nu nog anderhalf uur vol maken of wacht een uur haha
Haai Crees, alles goed?quote:
jah hoorquote:
Bijna weekend, kan niet beterquote:
Hoi schatjequote:
o is het alweer vrijdag ?quote:
Die cd wil niet branden, drama in het Gooi.quote:
Haai schatjeliefquote:
gewoon voor bier!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Even überschnell langs de supermercado. Niet voor avondeten.
Ja, beetje hetzelfde idee als die mp4, die kan ik bij jou thuis ook gewoon in je laptop prikken en alles overzettenquote:
ik kom eraanquote:
Is voor Ianquote:
Op Facebook? Ja.quote:
Nee een SOAquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik peuterde met een vinger met een wondje in mijn neus.
Krijg ik nu aids?
quote:
Ja maar ik ben vlieft enzulksquote:
Lan?quote:
Jullie staan al op de wie neukt wie lijst?quote:
Uhhh nou ik moet Ian vanaaf ook halen en ik weet niet hoelaat en en en ......quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
meen je dat?t kan opzich wel namelijk
![]()
jahquote:
Yvonne heeft die geslotenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie staan al op de wie neukt wie lijst?
Geen idee, als jullie dat blij maakt mag het hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie staan al op de wie neukt wie lijst?
mij een beetje blijmaken met een dooie rat he?!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nou ik moet Ian vanaaf ook halen en ik weet niet hoelaat en en en ......
Oh ja joh?quote:
Ik hou je de hele dag live op de hoogtequote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nou ik moet Ian vanaaf ook halen en ik weet niet hoelaat en en en ......
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
oh wacht.. Dooie rat is natuurlijk muis
Ik ga even bellen, momentje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:59 schreef Kally het volgende:
Ja maar ik zit dan ook anderhalf uur in de auto, mij maakt het geen zak uit maar weet niet hoe laat hij bij mij is, hij moet 4 uur treinen dan.
Hey LoLaquote:
Hulloquote:
Ja, tot straksquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:17 schreef Kally het volgende:
Ik ga afsluiten en zachtjes huiswaarts tot straks
Oh nee daar hou ik niet zo van hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
LoLa ik denk dat Kally wel goede tips heeft![]()
Ik ben meer van de fantasy boeken![]()
Vampieren, heksen etc
The Client - John Grishamquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
oh leven hier![]()
Ik zoek nog een goed boek voor op vakantie... jullie nog suggesties?
Ha die Benny!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |