Jup, de laatste tijd veel zooi verkocht dus had weer centjes om wat mooie dingen te kopen. Zit ook nog een model 1912 pet van een hoofdofficier der Artillerie aan te komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Via marktplaats geritseld?
2RA, Artjerie dus
Ik heb hier zo'n flesje staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vergeef het je bij deze![]()
[ afbeelding ]
Ja maar het ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
De beste manier om erachter te komen is door het gewoon te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier bekend met http://www.klimmuur-utrecht.nl/ , en is het wat? Ik dacht er over om eens een introductieles te volgen, kijken of het wat is
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Kameraad van me overleden, morgen afscheid nemen, zaterdag een militaire begravenis.
Danke, ik drink er nu eentje op hem. Nu kan het nog.quote:
Ben daar wel eens geweest met sport op school, was wel leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier bekend met http://www.klimmuur-utrecht.nl/ , en is het wat? Ik dacht er over om eens een introductieles te volgen, kijken of het wat is
Nieuwegein ook wel paar keer geweest. Maar altijd alleen maar op de easy muren mogen klimmen. Of dat je van die gekleurde blokjes hebt die een meter boven mekaar hangen waar je dan onmogelijk bij kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest met sport op school, was wel leuk
edit - Onee, dat was Nieuwegein nevermind![]()
De klim muur in de uithof is wel lachen, wel ooit iemand naar beneden gelazerd en nooit meer opgestaan. maarja dat gebeurt nou eenmaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nieuwegein ook wel paar keer geweest. Maar altijd alleen maar op de easy muren mogen klimmen. Of dat je van die gekleurde blokjes hebt die een meter boven mekaar hangen waar je dan onmogelijk bij kan
Tsjah moet je jezelf maar zekeren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef m.k het volgende:
[..]
De klim muur in de uithof is wel lachen, wel ooit iemand naar beneden gelazerd en nooit meer opgestaan. maarja dat gebeurt nou eenmaal
abseilen is leuker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef m.k het volgende:
maar los van dat vond ik het leuk om daar te klimmen, al is het mijn enige echte klim ervaring
Heel verstandig met een kater gaan klimmenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef hcwp het volgende:
Zolang er geen enorme alarmbellen gaan rinkelen bij mensen wanneer ze die toko zien, vind ik het prima
Kijken of er zondag met mijn kater een introductielesje mee te pakken is
vertrouwen in matrieel hequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heel verstandig met een kater gaan klimmen
Gri-gri. Jezelf zekerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En degene die beneden staat met zijn kater.
SH4quote:
Ik dacht day we nerveuze 17 jarige jochies gingen zien die zich een breuk zeulden aan hun PGU, maar helaas, het bleek veel, veel erger dan datquote:
Nie hate goosquote:
Vooral die "spange tangas' doen goeeed SWAAAAquote:
3weken vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:39 schreef EllaN het volgende:
Pinda saus, lekker.
Hoe staat het leven ervoor bij de DEF'ers? Vol op van verlof, vakantie aan het genieten?
Ah dat heb ik idd gemist.. Spannendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
3weken vakantievant weeken lekker een weekje Frankrijk!
Oja en kogel is door de kerk: het word toch school voor volgend jaar
welk spel?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
Kut! Patrouilleer ik in de Chinese Zee, ben ik door mijn torpedo's heen. Moet ik helemaal naar Midway varen om nieuwe te laden.
Nyanquote:
Nee laat op is als ik (door de weeks) na 0600 uit me nest kruip.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:13 schreef Erasmo het volgende:
Gevalletje spraakverwarring, ik dacht dat je met laat op laat opgestaan bedoelde.
Denk dat je je lesgeld Russisch beter kan terug eisenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:27 schreef Esses het volgende:
Я предпочитал бы английскую язык в земельном участке русского
Is t zo belabberd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Denk dat je je lesgeld Russisch beter kan terug eisen
Ben blij dat ik tot 0700 kan liggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee laat op is als ik (door de weeks) na 0600 uit me nest kruip.
Я не говорю русского как мой родной язык.quote:
Ja een van de talen die ik heb moeten leren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vind het er wel mooi uit zien, Cyrillisch. Beheers jij de taal Sine?
Knap want het lijkt me een verdraaid moeilijke taal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja een van de talen die ik heb moeten leren.
Grootste probleem ligt hem in het niet hebben van lidwoorden en dat een woord mannelijk, vrouwelijk of onzijdig is inplaats van zoals in het Duits, Frans, Spaans, etc het lidwoord. De letters is wat de meeste mensen afschrikt maar blijven hetzelfde, anders dan in Arabisch waar de klanken veranderen naar plaatsing in het woord (begin, midden of eind).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Knap want het lijkt me een verdraaid moeilijke taal.
Hoelang heb je erover gedaan het Russisch onder de knie te krijgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Grootste probleem ligt hem in het niet hebben van lidwoorden en dat een woord mannelijk, vrouwelijk of onzijdig is inplaats van zoals in het Duits, Frans, Spaans, etc het lidwoord. De letters is wat de meeste mensen afschrikt maar blijven hetzelfde, anders dan in Arabisch waar de klanken veranderen naar plaatsing in het woord (begin, midden of eind).
Nee de enige mandarijnen die ik ken komen volgens mij ergens uit Zuid-Amerika. En voor basis kennis heb ik 3 maanden gebruikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoelang heb je erover gedaan het Russisch onder de knie te krijgen?
Ken jij trouwens ook Mandarijn-Chinees?
Manjericasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee de enige mandarijnen die ik ken komen volgens mij ergens uit Zuid-Amerika. En voor basis kennis heb ik 3 maanden gebruikt.
Nu zou ik mij daar op moeten concentreren, aangezien ik het anders dan bv. Nederlands, Duits, Spaans en Frans niet vaak spreek/gebruik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Manjericas
3 maanden, voor basis Russisch, dat valt an sich nog wel mee.
Als jij bv een programma in het Russish volgt, kun je dat goed volgen? Of moet je je concentreren op wat er gezegd is?
Duidelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu zou ik mij daar op moeten concentreren, aangezien ik het anders dan bv. Nederlands, Duits, Spaans en Frans niet vaak spreek/gebruik.
Ja dat helpt altijd, zo heb ik mijn Duits en Russisch in de tijd van mijn plaatsing in West-Berlijn ook flink kunnen uitbouwen en verbeteren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk.
Zelf spreek ik 4 en een halve talen, NL, Duits, Engels, wat Spaans en Braziliaans-Portugees. Dat laatste was moeilijk, maar niet onmogelijk omdat ik midden in die Braziliaanse samenleving stond.
Trusten Sinequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:21 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga mijn oogleden eens van de binnen kant bekijken. morgen is (lees vandaag) weer een lange dag.
Trustequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:21 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga mijn oogleden eens van de binnen kant bekijken. morgen is (lees vandaag) weer een lange dag.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:32 schreef Erasmo het volgende:
Ben de kelder aan het opruimen kom ik een bult struikblikken tegen
Lasagne, kapucijners en goulash. Ze zijn over de datum maar ik bewaar ze toch maar in het kader van je weet maar nooit.quote:
Juistemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lasagne, kapucijners en goulash. Ze zijn over de datum maar ik bewaar ze toch maar in het kader van je weet maar nooit.
Indien jij die bruine bonen met varkensvlees nog had, had ik graag 1 blik van je willen overkopenquote:
Ik heb alleen nog kapucijners met varkensvlees.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indien jij die bruine bonen met varkensvlees nog had, had ik graag 1 blik van je willen overkopen
Nee, ik zoek een blik met bruine bonen met varkensvleesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog kapucijners met varkensvlees.
Lekker als je dan jood of moslim bentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een blik met bruine bonen met varkensvlees
Waarom? Omdat we die toen tot in den treure kregen. Toen had je enkel witte bonen in tomatensaus met varkensvlees, en bruine bonen en varkensvlees. Is voor mijn "collectie" op zolder.
Hebben wij nooit gehad. In Bosnië hadden we wel wat meer variatie, hadden geloof ik goulash, jachtschotel en nog eentje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Veruit het beste wat ik uit zo'n blik heb gegeten.
M'n buddy, dat was een Iraniër, en hing de Islam aan. Van zijn burger imam mocht hij het gewoon eten ivm "nood breekt wet"quote:
Kijk, het is net raket-wetenschapquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:29 schreef m.k het volgende:
yes eindelijk een f*cking email adres en facebook pagina kunnen creëren
Welkom op het internetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:29 schreef m.k het volgende:
yes eindelijk een f*cking email adres en facebook pagina kunnen creëren
Het is voor mij gewoon meer een hobby Rave.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zie gewoon het hele punt niet in het verzamelen van noodrantsoenen..
Hell, als jij ze in je meterkast samen met je coleman legt in combinatie met meer nooduitrusting igv calamiteiten kan ik het niet meer dan toejuichen. Maar pontificaal op een plank midden in je eigen 'museum' komt een beetje verknipt over..
Niet om je persoonlijk aan te vallen.
Wat vind je van vooroorlogse hoofddeksels in een vitrinekast?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zie gewoon het hele punt niet in het verzamelen van noodrantsoenen..
Hell, als jij ze in je meterkast samen met je coleman legt in combinatie met meer nooduitrusting igv calamiteiten kan ik het niet meer dan toejuichen. Maar pontificaal op een plank midden in je eigen 'museum' komt een beetje verknipt over..
Niet om je persoonlijk aan te vallen.
Ik heb daar zelf niks mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wat vind je van vooroorlogse hoofddeksels in een vitrinekast?
en Mentosquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Noodrantsoenen zijn wat anders dan 24-uurs gevechtsrantsoenen
Die noodrantsoenen zijn die witte blokken vol calorieën, de gevechtsrantsoenen bestaan uit 1 kartonnen doos met inhoud plus 2 Struijk blikken.
Dat zit er nu in ja.quote:
Het "vulde" wel ja, maar daar was dan ook alles mee gezegd.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef hoogvlieger het volgende:
oja die chocola. Erg lekker om die 's ochtends bij je koffie/was/scheer 5 minuutje te eten als je uit je hol kwam.
Nope, moet nog wat dingetjes doen vandaagquote:
Nou! Romeo delta!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope, moet nog wat dingetjes doen vandaag
pasfoto's maken, achter me stufi aan, achter me OV aan, kamer eens opruimen, bed na 3weken eens opmaken en me tas inpakken![]()
Beetje suiker achter je kiezen is ook nooit verkeerd hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het "vulde" wel ja, maar daar was dan ook alles mee gezegd.
AL!quote:
Dan hebben we het denk ik over niet diezelfde repen chocoladequote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Beetje suiker achter je kiezen is ook nooit verkeerd hoor.
24 uurs chocoladetaartquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Noodrantsoenen zijn wat anders dan 24-uurs gevechtsrantsoenen
Die noodrantsoenen zijn die witte blokken vol calorieën, de gevechtsrantsoenen bestaan uit 1 kartonnen doos met inhoud plus 2 Struijk blikken.
Je kan idd héél creatief omgaan met de inhoud van die gevechts-rantsoenenquote:
Zitten nu in een wit wikkel en is puur. Combo uber sterke koffie/chocola en een half pak mentos dr achter aan deed toch wel wat. Niet te min was en ben ik geen ochtendmensch. Zeker niet als die ochtend doorgaans om 0545 in het donkere bos begint.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan hebben we het denk ik over niet diezelfde repen chocolade
Moet 400g wezen, in een blik passen, caloriebom zijn en graag ook beetje naar binnen te stouwen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Wellicht iets voor Masterchef, dat programma. Geef ze elk een gevechtsrantsoen, en probeer er wat moois van te maken voor de troepen op het veld
Wat tufla's en een paar patroonhouders 5,56 hielpen mij 's ochtends altijd vrij snel uit me slaapzakje te komen hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zitten nu in een wit wikkel en is puur. Combo uber sterke koffie/chocola en een half pak mentos dr achter aan deed toch wel wat. Niet te min was en ben ik geen ochtendmensch. Zeker niet als die ochtend doorgaans om 0545 in het donkere bos begint.
En zeker het opgejaagd worden door honden?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat tufla's en een paar patroonhouders 5,56 hielpen mij 's ochtends altijd vrij snel uit me slaapzakje te komen hoor
Geloof niet dat dat bij ons 'sochtends is gebeurd. Wel paar midden in de nacht. Ook een keer mn sgt die zn mondingsstop van zn C8 had gehaald. Produceert behoorlijk harde knal in het stille bos natuurlijk en je krijgt een soort van bolt action sniper effectquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat tufla's en een paar patroonhouders 5,56 hielpen mij 's ochtends altijd vrij snel uit me slaapzakje te komen hoor
Foei!!!! Dat mag niet volgens Hamilquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat bij ons 'sochtends is gebeurd. Wel paar midden in de nacht. Ook een keer mn sgt die zn mondingsstop van zn C8 had gehaald. Produceert behoorlijk harde knal in het stille bos natuurlijk en je krijgt een soort van bolt action sniper effect
Neu maar wel leukquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Foei!!!! Dat mag niet volgens Hamil
Totdat er een paar nitwits, en dan spreek ik over mijn opleiding als dipli, bij de LB in het veld de mondingsstop eraf haalden en op elkaar zaten te schieten. Met de FAL was de vlam die eruit kwam bijne 1 meter. Ga je niet vrolijk van worden als je dat op iemands gezicht gaat richten.quote:
veel lezen enzoquote:
Misschien is leren/studeren dan niet helemaal je dingquote:
Je mag een blank volgens het hamil ook helemaal niet afvuren op zo'n afstandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Totdat er een paar nitwits, en dan spreek ik over mijn opleiding als dipli, bij de LB in het veld de mondingsstop eraf haalden en op elkaar zaten te schieten. Met de FAL was de vlam die eruit kwam bijne 1 meter. Ga je niet vrolijk van worden als je dat op iemands gezicht gaat richten.
Is het ook niet. Maja ff proberen het nog 4jaar uittehouden dan heb ik tenminste een extra papiertjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:01 schreef hcwp het volgende:
[..]
Misschien is leren/studeren dan niet helemaal je ding
Middag USAquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat had je nu net niet moeten zeggen, nu moet ik zeiken.
Ja.... dat is qua ondertiteling bijna altijd zo... echt een gevalletjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:39 schreef Erasmo het volgende:
Ik zit nu masterchef te kijken, vertalen ze sailor als marinier
2 minuten later, bootsman-kokquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja.... dat is qua ondertiteling bijna altijd zo... echt een gevalletje
I know... dat is de herhaling van gisteren.... heb ik me ook flink zitten ergeren ja....quote:
Dankje! Dat wist ik namelijk nog niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef Esses het volgende:
Zoals aan het begin van dit filmpje te zien is gebruikt een olifant zijn penis als vijfde been. Zijn vijfde been is tevens een gemotoriseerde humping device.
Die vrouw ook zo op het eind: "Dat heeft-ie snel gedaan!"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:04 schreef Esses het volgende:
Zoals aan het begin van dit filmpje te zien is gebruikt een olifant zijn penis als vijfde been. Zijn vijfde been is tevens een gemotoriseerde humping device.
Ja een weet iemand waarom nijlpaarden het in het water doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die vrouw ook zo op het eind: "Dat heeft-ie snel gedaan!"
Omdat het vrouwtje dan al automatisch nat is....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja een weet iemand waarom nijlpaarden het in het water doen?
Kan mevr. nijlpaard het stiekem oraal doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja een weet iemand waarom nijlpaarden het in het water doen?
met of zonder toestemming?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Net ff naar de sloop geweest voor een auto-antenne.
Bij de Nissan dealer zou dat me ¤35 kosten, op de sloop/Junkyard enkel een bezoekje en gewoon teruglopen naar auto en weggaan
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik wou al zeggen. Het bleef wel lang stil.
Had je net zo goed een stel M-90's kunnen kopenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Nieuwe schoenen gekocht..
[ afbeelding ]
In principe wel ja, maar deze zijn net wat meer modieusquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had je net zo goed een stel M-90's kunnen kopen
Moet eerlijk zeggen dat ik ze wel mooi vind hoorquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In principe wel ja, maar deze zijn net wat meer modieus..
Nou, dat is tenminste iemandquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik ze wel mooi vind hoor
Met m90's moet je wel de juiste goede maat hebben voor je voeten. Zo niet? Dan loop je je poten stuk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, dat is tenminste iemand
M90's zijn trouwens zelfs een stuk goedkoper dan deze dingen, net even aan 't kiekn.
Is dat niet met alle schoenen zo?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met m90's moet je wel de juiste goede maat hebben voor je voeten. Zo niet? Dan loop je je poten stuk.
Neequote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is dat niet met alle schoenen zo?
Ook in de breedte.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh
Wieso? Behalve dat militairen erg veel lopen.
Zit het hem in de verstevigde neus ofzo?
Haal dan gewoon hoge timberlands.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In principe wel ja, maar deze zijn net wat meer modieus..
Maar ik bedoel, wat is precies het verschil met normale kisten/schoenen?quote:
Voor gewoon korte afstanden geen probleem. kan je best een maatje té veel voor gebruiken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh
Wieso? Behalve dat militairen erg veel lopen.
Zit het hem in de verstevigde neus ofzo?
Jij hebt gewoon een schoenen fetishquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haal dan gewoon hoge timberlands.
ik wil deze nog
[ afbeelding ]
Best leuke dingenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haal dan gewoon hoge timberlands.
ik wil deze nog
[ afbeelding ]
Ik?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een schoenen fetish
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik?
Wie krijgt er nou een harde als ze vriendin hoge hakken draagt?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik?
Wie krijgt er nou een harde als ze vriendin hoge hakken draagt?
zoveel schoenen heb ik niet eensquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoge hakken worden gewoon geassociëerd met vrouwelijkheid.
Daar een harde van krijgen is gewoon gezond(soort van..).
Random schoenen echter ..
Haha, ik lul ook maar watquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zoveel schoenen heb ik niet eens
Enne gaat mij meer om welke vrouw de schoenen aan heeft
quote:
GLquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
...
Ik ga even m'n nieuwe schoenen 5km inlopen.
Veel plozier!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:19 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Moeten we nog even zien![]()
Sterkte morgen ER
Minnares ook niet beschikbaar?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef Bouke-p het volgende:
pfff alleen thuis, en ik verveel me de tering!
pfff...quote:
Ik heb SH5 gedownload, en ik als realisme fanaat alles maar meteen op 100 procent realisme gezet.. denk je dat je uitleg krijgt. Dikke NOT dus..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef Esses het volgende:
@Cobra4, bijna SH4 binnen. Legaal gekocht, want software downloaden is wel illegaal
lolquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb SH5 gedownload, en ik als realisme fanaat alles maar meteen op 100 procent realisme gezet.. denk je dat je uitleg krijgt. Dikke NOT dus..
Als realisme fanaat moet je eens Call of Duty proberenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb SH5 gedownload, en ik als realisme fanaat alles maar meteen op 100 procent realisme gezet.. denk je dat je uitleg krijgt. Dikke NOT dus..
Call of Duty 4 ging nog. Maar ik ben nou sowieso helemaal van CoD afgestapt..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als realisme fanaat moet je eens Call of Duty proberen
Theorie?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:09 schreef hoogvlieger het volgende:
Morgen om 0915 in Teuge zijn voor het theoriedeel van de staticline opleidingVroeg naar bed vanaaf dus.
Dus dronken posten is nu ineens 'thaboel-style'? Ik voel me vereerd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:19 schreef EllaN het volgende:
Pfff..gaf een feestje.. Ik ben dronken
.! Thaboel style
.
SH5 valt enorm tegen op dat gebied. Kun je beter SH4 pakken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wees daar maar blij mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 04:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dus dronken posten is nu ineens 'thaboel-style'? Ik voel me vereerd!
Ik dacht al, mijn theorie bestond uit het leren tellen tot drie..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naja theorie is niet het goeie woord. Grondopleiding heet zoiets
Ah, krijg ik daar wel een fatsoenlijke tutorial?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 07:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SH5 valt enorm tegen op dat gebied. Kun je beter SH4 pakken.
In SH4 zitten inderdaad een aantal tutorials.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, krijg ik daar wel een fatsoenlijke tutorial?
En op welk gebied valt SH5 tegen?
Wat voor htpc?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:09 schreef m.k het volgende:
Nieuwe tv/htpc scherm 32" led. Jesus wat is dat scherp zeg
Owkee, dan wordt dat dus SH4 downloadahquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In SH4 zitten inderdaad een aantal tutorials.
SH5 is te omslachtig qua bediening. En het realisme is niet beter dan in 4.
Een 32" LED...quote:
Bij SH4 of 5?quote:
Eigen bouwquote:
Ik wil erg graag SH5 spelen, maar dan op realism settings. Het probleem is dat 1) er duizend mods voor zijn en ik niet weet of ik het eerst met of zonder moet doen en 2) ik geen uitleg krijg bij realism settingsquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:25 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Bij SH4 of 5?
Bij 5 kun je het tempo een heel eind opvoeren dan ben je van Europa naar Amerika in een aantal minuutjes
Bij 4 misschien ook wel maar die heb ik niet gespeeld
Ik vond het persoonlijk niet heel moeilijk om het onder de knie te krijgen.. de besturing is ook niet moeilijk vond ik.. dus de uitleg had ik niet nodigquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wil erg graag SH5 spelen, maar dan op realism settings. Het probleem is dat 1) er duizend mods voor zijn en ik niet weet of ik het eerst met of zonder moet doen en 2) ik geen uitleg krijg bij realism settings..
Ervaringenzors?
Ik haak bijv. al af bij het torpedoschieten op 100procent realism. Ik mik met mijn periscope, dat zegt de tutorial ook, maar hij blijft gewoon in dezelfde richting vurenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:32 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk niet heel moeilijk om het onder de knie te krijgen.. de besturing is ook niet moeilijk vond ik.. dus de uitleg had ik niet nodig
De mods heb je niet nodig, het enige wat ik qua mods gebruikte waren vooral rond nieuwe boten, graphics wat opvoeren...
Als je de campaign natuurlijk hebt uitgespeeld kun je ook nieuwe missies downloaden.
Maar als je toch mods gaat gebruiken, maak alsjeblieft een back-up en onderga niet dezelfde fout als mij. Ik had namelijk de "scope" gemod en hij wou toen niet meer draaien.
Ik heb het spel al zo lang niet meer gedaan.. dus ik weet het niet precies meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik haak bijv. al af bij het torpedoschieten op 100procent realism. Ik mik met mijn periscope, dat zegt de tutorial ook, maar hij blijft gewoon in dezelfde richting vuren..
Je moet wel de waardes (richting, snelheid e.d.) naar je torpedo's sturen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik haak bijv. al af bij het torpedoschieten op 100procent realism. Ik mik met mijn periscope, dat zegt de tutorial ook, maar hij blijft gewoon in dezelfde richting vuren..
Fijn dat daar ook helemaal niks over verteld wordt in het spelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet wel de waardes (richting, snelheid e.d.) naar je torpedo's sturen.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Fijn dat daar ook helemaal niks over verteld wordt in het spel![]()
Geldt dat filmpje ook voor SH5 ?
Ongeveer. Zelfde model maar van Timberland. Zag ze ineens staan met 50% korting dus gelijk doen!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
.. zijn het die dingen die je gisteren poste?
Oja, coolquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ongeveer. Zelfde model maar van Timberland. Zag ze ineens staan met 50% korting dus gelijk doen!
Straks ff fototje posten
Mooie dingenquote:
Iets over koken? Lijkt me wel passend voor jouquote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:19 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet voor huiswerk een artikel schrijven over een zelfgekozen onderwerp
Suggesties?
Uhmmm, ZHKH?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:19 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet voor huiswerk een artikel schrijven over een zelfgekozen onderwerp
Suggesties?
Kom op, bij ons kan het dak er tenminste nog afquote:
Bij Twente kan het er tenminste nog op.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kom op, bij ons kan het dak er tenminste nog af
Misschien dat het nog net voor de eerste sneeuw dicht is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij Twente kan het er tenminste nog op.
Dat is toch mooi mats?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:46 schreef Nobu het volgende:
[..]
Misschien dat het nog net voor de eerste sneeuw dicht is.
Heb je al 2kratten duits bier en een doosje sigaren klaar liggen?quote:
Die haal ik over snelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb je al 2kratten duits bier en een doosje sigaren klaar liggen?
Veel plezier en rij veilig!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:23 schreef Thaboel het volgende:
Mensen! ik wens jullie een prettige week met hopelijk eindelijk eens wat lekker weer! Laptop gaat uit, Thaboel gaat voetbal kijken en gelijk daarna richting Avignon!
Latooorrrssssss
Veel plezier gozertquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:23 schreef Thaboel het volgende:
Mensen! ik wens jullie een prettige week met hopelijk eindelijk eens wat lekker weer! Laptop gaat uit, Thaboel gaat voetbal kijken en gelijk daarna richting Avignon!
Latooorrrssssss
Have fun!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:23 schreef Thaboel het volgende:
Latooorrrssssss
ook :quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze dan? mijn nieuwe aanwinst
Het is,....op z'n minst gezegd......uhmmm,...apart ja.quote:
Doh.. ik speel net zo slim als Rave..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
.. jij !!!.. jij!!
Mijn eigen wapen tegen me gebruiken he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....![]()
Ik heb zelf 6 paar schoenen, en 2 paar kisten.
5 paar zijn vanzwart leder, 1 zijn gympen, en 1 zijn sportieve instappers. Daar heb ik méér dan zat aan.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Doh.. ik speel net zo slim als Rave..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, je krijgt een noot! Een hele lekkere dikke:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ER: Ik heb maar 2/3 paar schoenen
Mijn filosofie: als je er nog op kan lopen, dan geld behouden![]()
![]()
dat lijkt me lastig lopen op 2/3 paar schoenen. ff rekenen, kom je op anderhalve schoen uitquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
@ER: Ik heb maar 2/3 paar schoenen
Mijn filosofie: als je er nog op kan lopen, dan houden..
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Smartass..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat lijkt me lastig lopen op 2/3 paar schoenen. ff rekenen, kom je op anderhalve schoen uit
Je komt eigenlijk op 1.33 schoenen uit.. (2/3)x(2)
![]()
Hoezo gay?!
2sneakers
2paar kisten
2paar nette stappers
3paar hardloopschoenen
4paar zomerschoenen
En nu nog die nieuwe erbij
Heb een zwak voor schoenen. Loop er gemiddeld anderhalf jaar opOp zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
WTFquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:06 schreef Thaboel het volgende:
Hoezo gay?!
2sneakers
2paar kisten
2paar nette stappers
3paar hardloopschoenen
4paar zomerschoenen
En nu nog die nieuwe erbij
Heb een zwak voor schoenen. Loop er gemiddeld anderhalf jaar op![]()
Ik doe gemiddeld 8 jaar met een paar schoenen. 1 paar, goede Van Liers heb ik zelfs al 15 jaar
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Douche homo!!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Havo.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Veel plezier gozert
@Erasmo: wat voor studie doet u dan?
Net Beneath Hill 60 gekeken, wat een goede film is dat zeg...![]()
6Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]![]()
5Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
4Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
3Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
2Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: