Jup, de laatste tijd veel zooi verkocht dus had weer centjes om wat mooie dingen te kopen. Zit ook nog een model 1912 pet van een hoofdofficier der Artillerie aan te komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Via marktplaats geritseld?
2RA, Artjerie dus
Ik heb hier zo'n flesje staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vergeef het je bij deze![]()
[ afbeelding ]
Ja maar het ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
De beste manier om erachter te komen is door het gewoon te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier bekend met http://www.klimmuur-utrecht.nl/ , en is het wat? Ik dacht er over om eens een introductieles te volgen, kijken of het wat is
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Kameraad van me overleden, morgen afscheid nemen, zaterdag een militaire begravenis.
Danke, ik drink er nu eentje op hem. Nu kan het nog.quote:
Ben daar wel eens geweest met sport op school, was wel leukquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef hcwp het volgende:
Is iemand hier bekend met http://www.klimmuur-utrecht.nl/ , en is het wat? Ik dacht er over om eens een introductieles te volgen, kijken of het wat is
Nieuwegein ook wel paar keer geweest. Maar altijd alleen maar op de easy muren mogen klimmen. Of dat je van die gekleurde blokjes hebt die een meter boven mekaar hangen waar je dan onmogelijk bij kanquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben daar wel eens geweest met sport op school, was wel leuk
edit - Onee, dat was Nieuwegein nevermind![]()
De klim muur in de uithof is wel lachen, wel ooit iemand naar beneden gelazerd en nooit meer opgestaan. maarja dat gebeurt nou eenmaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nieuwegein ook wel paar keer geweest. Maar altijd alleen maar op de easy muren mogen klimmen. Of dat je van die gekleurde blokjes hebt die een meter boven mekaar hangen waar je dan onmogelijk bij kan
Tsjah moet je jezelf maar zekeren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:08 schreef m.k het volgende:
[..]
De klim muur in de uithof is wel lachen, wel ooit iemand naar beneden gelazerd en nooit meer opgestaan. maarja dat gebeurt nou eenmaal
abseilen is leuker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:13 schreef m.k het volgende:
maar los van dat vond ik het leuk om daar te klimmen, al is het mijn enige echte klim ervaring
Heel verstandig met een kater gaan klimmenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef hcwp het volgende:
Zolang er geen enorme alarmbellen gaan rinkelen bij mensen wanneer ze die toko zien, vind ik het prima
Kijken of er zondag met mijn kater een introductielesje mee te pakken is
vertrouwen in matrieel hequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heel verstandig met een kater gaan klimmen
Gri-gri. Jezelf zekerenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En degene die beneden staat met zijn kater.
SH4quote:
Ik dacht day we nerveuze 17 jarige jochies gingen zien die zich een breuk zeulden aan hun PGU, maar helaas, het bleek veel, veel erger dan datquote:
Nie hate goosquote:
Vooral die "spange tangas' doen goeeed SWAAAAquote:
3weken vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:39 schreef EllaN het volgende:
Pinda saus, lekker.
Hoe staat het leven ervoor bij de DEF'ers? Vol op van verlof, vakantie aan het genieten?
Ah dat heb ik idd gemist.. Spannendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
3weken vakantievant weeken lekker een weekje Frankrijk!
Oja en kogel is door de kerk: het word toch school voor volgend jaar
welk spel?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
Kut! Patrouilleer ik in de Chinese Zee, ben ik door mijn torpedo's heen. Moet ik helemaal naar Midway varen om nieuwe te laden.
Nyanquote:
Nee laat op is als ik (door de weeks) na 0600 uit me nest kruip.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:13 schreef Erasmo het volgende:
Gevalletje spraakverwarring, ik dacht dat je met laat op laat opgestaan bedoelde.
Denk dat je je lesgeld Russisch beter kan terug eisenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:27 schreef Esses het volgende:
Я предпочитал бы английскую язык в земельном участке русского
Is t zo belabberd?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Denk dat je je lesgeld Russisch beter kan terug eisen
Ben blij dat ik tot 0700 kan liggenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee laat op is als ik (door de weeks) na 0600 uit me nest kruip.
Я не говорю русского как мой родной язык.quote:
Ja een van de talen die ik heb moeten leren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef Nibb-it het volgende:
Ik vind het er wel mooi uit zien, Cyrillisch. Beheers jij de taal Sine?
Knap want het lijkt me een verdraaid moeilijke taal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja een van de talen die ik heb moeten leren.
Grootste probleem ligt hem in het niet hebben van lidwoorden en dat een woord mannelijk, vrouwelijk of onzijdig is inplaats van zoals in het Duits, Frans, Spaans, etc het lidwoord. De letters is wat de meeste mensen afschrikt maar blijven hetzelfde, anders dan in Arabisch waar de klanken veranderen naar plaatsing in het woord (begin, midden of eind).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Knap want het lijkt me een verdraaid moeilijke taal.
Hoelang heb je erover gedaan het Russisch onder de knie te krijgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Grootste probleem ligt hem in het niet hebben van lidwoorden en dat een woord mannelijk, vrouwelijk of onzijdig is inplaats van zoals in het Duits, Frans, Spaans, etc het lidwoord. De letters is wat de meeste mensen afschrikt maar blijven hetzelfde, anders dan in Arabisch waar de klanken veranderen naar plaatsing in het woord (begin, midden of eind).
Nee de enige mandarijnen die ik ken komen volgens mij ergens uit Zuid-Amerika. En voor basis kennis heb ik 3 maanden gebruikt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoelang heb je erover gedaan het Russisch onder de knie te krijgen?
Ken jij trouwens ook Mandarijn-Chinees?
Manjericasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee de enige mandarijnen die ik ken komen volgens mij ergens uit Zuid-Amerika. En voor basis kennis heb ik 3 maanden gebruikt.
Nu zou ik mij daar op moeten concentreren, aangezien ik het anders dan bv. Nederlands, Duits, Spaans en Frans niet vaak spreek/gebruik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Manjericas
3 maanden, voor basis Russisch, dat valt an sich nog wel mee.
Als jij bv een programma in het Russish volgt, kun je dat goed volgen? Of moet je je concentreren op wat er gezegd is?
Duidelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu zou ik mij daar op moeten concentreren, aangezien ik het anders dan bv. Nederlands, Duits, Spaans en Frans niet vaak spreek/gebruik.
Ja dat helpt altijd, zo heb ik mijn Duits en Russisch in de tijd van mijn plaatsing in West-Berlijn ook flink kunnen uitbouwen en verbeteren.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk.
Zelf spreek ik 4 en een halve talen, NL, Duits, Engels, wat Spaans en Braziliaans-Portugees. Dat laatste was moeilijk, maar niet onmogelijk omdat ik midden in die Braziliaanse samenleving stond.
Trusten Sinequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:21 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga mijn oogleden eens van de binnen kant bekijken. morgen is (lees vandaag) weer een lange dag.
Trustequote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:21 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar ik ga mijn oogleden eens van de binnen kant bekijken. morgen is (lees vandaag) weer een lange dag.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:32 schreef Erasmo het volgende:
Ben de kelder aan het opruimen kom ik een bult struikblikken tegen
Lasagne, kapucijners en goulash. Ze zijn over de datum maar ik bewaar ze toch maar in het kader van je weet maar nooit.quote:
Juistemquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lasagne, kapucijners en goulash. Ze zijn over de datum maar ik bewaar ze toch maar in het kader van je weet maar nooit.
Indien jij die bruine bonen met varkensvlees nog had, had ik graag 1 blik van je willen overkopenquote:
Ik heb alleen nog kapucijners met varkensvlees.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indien jij die bruine bonen met varkensvlees nog had, had ik graag 1 blik van je willen overkopen
Nee, ik zoek een blik met bruine bonen met varkensvleesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog kapucijners met varkensvlees.
Lekker als je dan jood of moslim bentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een blik met bruine bonen met varkensvlees
Waarom? Omdat we die toen tot in den treure kregen. Toen had je enkel witte bonen in tomatensaus met varkensvlees, en bruine bonen en varkensvlees. Is voor mijn "collectie" op zolder.
Hebben wij nooit gehad. In Bosnië hadden we wel wat meer variatie, hadden geloof ik goulash, jachtschotel en nog eentje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Veruit het beste wat ik uit zo'n blik heb gegeten.
M'n buddy, dat was een Iraniër, en hing de Islam aan. Van zijn burger imam mocht hij het gewoon eten ivm "nood breekt wet"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |