Selah Sue in drie jaar:quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Graffiti6 van de lima naar de alpha vind ik ook wel opmerkelijk in één jaar tijd. Al waren ze er vorig jaar als vervanger volgens mij.
Hou rekening met het gebrek aan beter in de alpha...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Selah Sue in drie jaar:
Lima -> India -> Voorlaatste in de Alphadat is echt giga promotie
Ja maar dit is wel ongekend, net voor de afsluiter. Dat is afgezien van het gebrek aan absolute toppers toch een vrij prominente plek. Wel terecht natuurlijk dat ze WT ingehaald heeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hou rekening met het gebrek aan beter in de alpha...
Zit er betekenis in de volgorde van de spelende bands?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Ja maar dit is wel ongekend, net voor de afsluiter. Dat is afgezien van het gebrek aan absolute toppers toch een vrij prominente plek. Wel terecht natuurlijk dat ze WT ingehaald heeft
mwah beetje. De grootsten staan natuurlijk niet als opener. Maar volgens spreiden ze ook wel een beetje in stijlen, dat er een beetje afwisseling in zitquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Zit er betekenis in de volgorde van de spelende bands?
Ben ook benieuwd ja. Ik hoop op een muisstille Bravo, maar dat zal wel lastig worden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:35 schreef kciR het volgende:
En James Blake om 16u, dat had ik ook echt niet verwacht.. even kijken hoe dat gaat uitpakken.
Kei hard eens. Gelukkig hoef ik er niet naartoe, er zijn genoeg andere opties.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Wat ik het meeste erge vind is dat lowlands zingt weer terug is. Wat een verschrikkelijk concept is dat zeg....
Daar heb jij last van? Uit je post maak ik verder op dat je er in elk geval wel eens bijgeweest bentquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Wat ik het meeste erge vind is dat lowlands zingt weer terug is. Wat een verschrikkelijk concept is dat zeg....
Heb me daar al 2 keer goed vermaakt. Als je het niet leuk vindt, dan moet je gewoon niet gaan. Er is genoeg te doen op Lowlands. Voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Troost je, dit jaar is het voor het laatst volgens de beschrijving.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Wokker het volgende:
Ik ben ook benieuwd!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja hoi iPhone hacknerd,
Je weet vast wel een manier om uit te zoeken welk blokkenschema-app het meest batterijvriendelijk is, de officiële of die van Lowlove.
Dank
Ja, ik snap ook niet waarom er nog geen iphone-hackz0r heeft gereageerd. Dit is de enige keer in je leven dat je 1337-skilzz gewaardeerd gaan worden, doe je best!quote:
Ook als die app er niet was had je eenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef julian6 het volgende:
Gvd ik wil die app ookhad een iphone moeten kopen
Enige echte roadtrip nummer:quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef friekin_ het volgende:
Dus, ik ben bezig met het maken voor Lowlands roadtrip cd's. Ik heb er nu 1 met alleen maar kneiters van zanger Rinus, zanger Bob en Tuut chips. Nog suggesties?
Stoopjes natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:05 schreef friekin_ het volgende:
Dus, ik ben bezig met het maken voor Lowlands roadtrip cd's. Ik heb er nu 1 met alleen maar kneiters van zanger Rinus, zanger Bob en Tuut chips. Nog suggesties?
quote:
Gras. Liggen. Bier. Muziek. Chill.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De dijk helemaal? Zo'n hekel aan 'r?
Ik gokte eigenlijk dat hij dat ook bedoelde, maar kan het mis hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jamaar dat kan op de heuvel naast de Alpha toch ook wel?
Klagen over Selah Sue op dat tijdstip maar niet over de traagheid van Elbow?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap dat Selah Sue als voorlaatste in de Alpha dus echt niet he. Willen ze iedereen een beetje op tijd in bed hebben of zo? Op dat tijdstip wil je feesten, springen en dansen. Selah Sue is echt WAY te duf en langzaam op die plek. Dat is een typische middag lekker op de dijk chill artiest. Ik snap het niet.
dan ga je naar een tent waar dat isquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap dat Selah Sue als voorlaatste in de Alpha dus echt niet he. Willen ze iedereen een beetje op tijd in bed hebben of zo? Op dat tijdstip wil je feesten, springen en dansen. Selah Sue is echt WAY te duf en langzaam op die plek. Dat is een typische middag lekker op de dijk chill artiest. Ik snap het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |