quote:
ik vind dit heel mooiquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar echt 10000 kleuren gehad joh
Krijg alleen de bestandsnaam te zienquote:
Matig.quote:
Oh, wacht, heb die HTC weer, dus kan kijken!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Matig.
Zou zo uit de Harajuku-regio ontsnapt kunnen zijn.
Christina dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik vind je een beetje op een jonge Patricia Paay lijken.
Jong he, echt jong bedoel ik dan. Dus niet verkeerd opnemen want toen zag ze er goed uit!
Op die kleine foto ja, maar nu?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik vind je een beetje op een jonge Patricia Paay lijken.
Jong he, echt jong bedoel ik dan. Dus niet verkeerd opnemen want toen zag ze er goed uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste een beetje adele, nu La Paay
Anonimity is a bliss
Nee, die niet echt.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op die kleine foto ja, maar nu?Noooh nu lijk je ook op iemand, eventjes zoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste een beetje adele, nu La Paay“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
kawaii!quote:
Barbiequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:41 schreef Zeroku het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)L&sqi=2&ved=0CBgQ9Q8
Wat een kutsysteem heeft Google gemaakt zeg.
Harajuku. AL lopen ze er niet zo veel meer rond, schijnt nu bij een ander metrostation te zijn. Alleen de eckte bazen (lees: geen geld om een metrokaartje te kopen) staan nog bij Harajukuquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:40 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult zo iemand tegenkomen op straat. Hoe fucking vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |