Nee ik ben een fok gebruiker en betaal daar graag wat voor maar dan anoniem!quote:
Marianne zal trost op hem zijn.quote:
Normaal laat ik dat doen via het secretariaat. En had geen zin tot wegen en heb geen idee hoe die 1 zegels werken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef Wokkel het volgende:
Waarom 3 postzegels? Heb je het in muntgeld uitgeteld?
Waarschijnlijk in postzegels alleen heeft hij ze op de envelop geplakt in plaats van ze erin te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:02 schreef Wokkel het volgende:
Waarom 3 postzegels? Heb je het in muntgeld uitgeteld?
Baas Danny roodBol.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:07 schreef blup het volgende:
Welk Rotterdams adres?
Bovendien Danny Bol..
Het is crisistijd en mijn zwarte inkt is bijna op. Ik wist niet of het adres in kleur ook aan zou komen. Daarom is de voorkant in kleur en de achterkant in zwart met zo min mogelijk letters.quote:
Een abonnement aanschaf. Wil jij er ook 1? Het kan ook per bank. Even bovenin klikken op abonnement, en geef wat geld om het geweldige FOK! forum ook in de toekomst mogelijk te makenquote:
Het is FOK!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Een abonnement aanschaf. Wil jij er ook 1? Het kan ook per bank. Even bovenin klikken op abonnement, en geef wat geld om het geweldige fok forum ook in de toekomst mogelijk te maken
Wat is er mis met een pen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is crisistijd en mijn zwarte inkt is bijna op. Ik wist niet of het adres in kleur ook aan zou komen. Daarom is de voorkant in kleur en de achterkant in zwart met zo min mogelijk letters.
Ik ben hier volledig gedigitaliseerd. Reuze handig meestal, alleen bij het op een brief wat zetten is het wat bewerkelijker dan normaalquote:
En jij bent te bang om een iDeal-transactie te doenquote:Ow ja, Danny is te bang om zijn nieuwe adres te geven.
De ironie hequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
En jij bent te bang om een iDeal-transactie te doen
Ik vind het maar een beetje triest eigenlijk. Waarom zou je niet gewoon via iDeal dat abo kopen. Dude echtquote:
fix je sig ff maatquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
TS had beter De Grote Kale Leider van Fok! kunnen gebruiken als geadresseerde.
Het is FOK!quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
Nee het is FoK! Kijk maar doeiquote:
Ow ow d e is ook mooi! Maar mijn zware inkt is haast op. Zou donkergroen ook aankomen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
Spermanent verworpen.quote:
Scorpie, ik had niet verwacht dit nog ooit te typen, maar ik voel een vertrouwensband ontstaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Scorpie het volgende:
Copy/Paste postzegels op die envelop. Scheelt je weer geldquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Scorpie, ik had niet verwacht dit nog ooit te typen, maar ik voel een vertrouwensband ontstaan.
[ afbeelding ]
Nog meer goede tips?
Jij denkt dat dit echte plakkers zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Copy/Paste postzegels op die envelop. Scheelt je weer geld
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit echte plakkers zijn?
Dit is um en moet nu nog wat dingen doen dus hij gaat zo meteen op de bus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Scorpie, ik had niet verwacht dit nog ooit te typen, maar ik voel een vertrouwensband ontstaan.
[ afbeelding ]
Nog meer goede tips?
Hé m'n UIquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn UIquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey mijn UI beweegt nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke familiefoto hebbie. Zet hem op je nachtkastje en geniet ervanquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je je Abbo, nou veel pelzier ermee gr gr
Sukkel, je hebt Fok! geschreven ipv FOK!. Nu komt ie bij de stichting fibrosekinderen op kamp uit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog meer goede tips?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sukkel, je hebt Fok! geschreven ipv FOK!. Nu komt ie bij de stichting fibrosekinderen op kamp uit!
Dat was 2006quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Fok! voor FOK crew veiling!!
Dan schrijft Nikky het ook verkeerd
Waarom denk je dat ze nu geen crew meer is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Fok! voor FOK crew veiling!!
Dan schrijft Nikky het ook verkeerd
Goeie nick en de rest was al bezet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:24 schreef Aalbers het volgende:
Waarom is je username Fuck Tweakers Geen Stijl 2012?
Dacht dat danny haar weer teruggenomen heeft - ik zei genomen hihihiquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze nu geen crew meer is?
Ja ik zal het zo niet zeggen natuurlijk maar een beetje teleurgesteld ben ik wel na al deze moeitequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog steeds geen abo?
Schandalig
Hij is aan het verhuizen, dus niet in R'Dam.quote:
Ja dacht al half zoiets.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is aan het verhuizen, dus niet in R'Dam.
Bitcoins. De grootste luchtbel van 2011quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
Je kan ook gewoon met Bitcoins betalen, blijf je ook anoniem.
Nieuw digitaal geld Bitcoin - FOK! abo betalen met BTC !!! #14
Nah, dat is de huizenmarkt al veruitquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Bitcoins. De grootste luchtbel van 2011
Ik heb de printer al verbrandquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ff gegoogled, er blijkt een ransom note generator te bestaan
maar nog steeds geen abo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Danny heeft gepmed. De brief is gevonden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu wel.
Welkom bij de club FkTwkGs2012!
je hebt geld in dat envelopje gestopt + een briefje met je username ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hey je moet wel fundering leggen he voor wat je doet. Anders wordt het ongeloofwaardig.
Ik laat me er niet over uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef utopie het volgende:
[..]
je hebt geld in dat envelopje gestopt + een briefje met je username ofzo?!
die wordt later heul veel geld waard en in het FOK! museum getoond. Gelukkig is het een laserprint anders was je icon over 5 jaar al half vergaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |