En dan zomaar Olympisch kampioen worden voor Lochte en Phelps.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
"Boosheid over het missen van de finale is een motivatie voor deze finale van de 100 meter?"
"Nou, ook voor de komende jaren hoor!"![]()
Dat is normaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef TheArt het volgende:
Sebas ligt na 50 meter al zo ver achter.
Ik moet niet meer analyserenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef TheVulture het volgende:
als ie rond de 48;30 kan zwemmen is het misschien nog genoeg voor brons
De start alleen al was waardeloos, lag na 20 meter al bijna een lengte achter..quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij moet op de eerste 50m iets meer gas kunnen geven en dan kan ie er in het tweede stuk wel overheen komen
Goed gedaan dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:44 schreef TheArt het volgende:
Even opgezocht. Verschuren is in dit toernooi qua PR van 48,72 naar 48,27 gegaan en dit seizoen had hij voor dit toernooi zelfs maar 48,99 gezwommen.
En elfde plaatsen niet te vergeten. Morgen wellicht een vijfde en zesde plaats ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef TheVulture het volgende:
We grossieren wel in 7e en 8e plaatsen in finales tot nu toe trouwens
5e plaats voor Nick Driebergen? Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Vancoen het volgende:
[..]
En elfde plaatsen niet te vergeten. Morgen wellicht een vijfde en zesde plaats ...
(o jee, de doemdenker in mij staat op).
We halen alleen wel een stuk meer finaleplaatsen dan in Rome, dus dat is positief.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Vancoen het volgende:
[..]
En elfde plaatsen niet te vergeten. Morgen wellicht een vijfde en zesde plaats ...
(o jee, de doemdenker in mij staat op).
Ja dat is wel zo... er zit zeker progressie in bij sommige zwemmers... ik hoop alleen wel dat of Heemskerk of Kromo morgen een medaille pakt... liefst allebei natuurlijk maar Halsall en Courts zijn levensgevaarlijk... en die Amerikaanse dames zitten ook op het vinkentouwquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
We halen alleen wel een stuk meer finaleplaatsen dan in Rome, dus dat is positief.
Voor hun zelfvertrouwen zou een medaille inderdaad mooi zijn. Dan weten ze ook dat het in Londen mogelijk is. Bovendien past het ook wel bij hun carrières. Het mooiste zou zijn als Heemskerk de 100 wint en Kromo de 50!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo... er zit zeker progressie in bij sommige zwemmers... ik hoop alleen wel dat of Heemskerk of Kromo morgen een medaille pakt... liefst allebei natuurlijk maar Halsall en Courts zijn levensgevaarlijk... en die Amerikaanse dames zitten ook op het vinkentouw
Ik had meer dit in gedachtenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef Vancoen het volgende:
[..]
Voor hun zelfvertrouwen zou een medaille inderdaad mooi zijn. Dan weten ze ook dat het in Londen mogelijk is. Bovendien past het ook wel bij hun carrières. Het mooiste zou zijn als Heemskerk de 100 wint en Kromo de 50!
Hoeft niet hoor, dan worden ze gelijk ook favoriet voor goud in London.. en wordt de druk ook gelijk weer erg hoog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef Vancoen het volgende:
[..]
Voor hun zelfvertrouwen zou een medaille inderdaad mooi zijn. Dan weten ze ook dat het in Londen mogelijk is. Bovendien past het ook wel bij hun carrières. Het mooiste zou zijn als Heemskerk de 100 wint en Kromo de 50!
50m vrij, 50m vlinder en de estafettewisselslag dames, mis ik er dan nog?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:03 schreef TheArt het volgende:
We hadden in Rome 7 finaleplaatsen. Nu zitten we al op 6 met nog veel 'Nederlandse' nummers te gaan.
50 rug met Bastiaan Leijsen misschien?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
50m vrij, 50m vlinder en de estafettewisselslag dames, mis ik er dan nog?
Estafettewisselslag heren, die moeten echt de finale halen. Verder nog Nijhuis op de 50 school, Kienhuis kans op de 1500, Verlinden op de 100 vlinder.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
50m vrij, 50m vlinder en de estafettewisselslag dames, mis ik er dan nog?
3 tienden noem ik op de 200 school toch niet echt veel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hmm, net niet.... scheelt toch best veel nog, 8e tijd is 2:11:43
Driebergen 200 rug.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:14 schreef alors het volgende:
Komen hierna nog Nederlanders? Ik moet de was even ophangen...
Daarbij krijg hij nog wel wat kansen om hem alsnog te halen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:13 schreef Vancoen het volgende:
Weer een elfde plaats!
Dat hij de limiet misloopt, is niet zo erg. Hij mag toch al naar Londen, dus zal hij daar ook de 200 school (mogen) zwemmen.
Waarom zou hij daar dan ook de 200 m mogen zwemmen als hij niet de limiet heeft gehaald?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:13 schreef Vancoen het volgende:
Weer een elfde plaats!
Dat hij de limiet misloopt, is niet zo erg. Hij mag toch al naar Londen, dus zal hij daar ook de 200 school (mogen) zwemmen.
Mag de KNZB zelf bepalenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar dan ook de 200 m mogen zwemmen als hij niet de limiet heeft gehaald?
Hij is daar dan toch voor de 100m, dus dan zal hij heus die 200 ook wel mogen zwemmen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar dan ook de 200 m mogen zwemmen als hij niet de limiet heeft gehaald?
Met die tijd was je nu kansloos laatste geweestquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:17 schreef DeLuna het volgende:
WK 2007, 100 vrijBrent Hayden en Filippo Magnini, 48.43.
[ afbeelding ]
Niet per se, wel als de KNZB dat bepaalt (dus de limiet laag legt) zoals DeLuna al zegtquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is daar dan toch voor de 100m, dus dan zal hij heus die 200 ook wel mogen zwemmen.
Dat bedoelt hij waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet per se, wel als de KNZB dat bepaalt (dus de limiet laag legt) zoals DeLuna al zegt
Dat bedoelde ik idd ook. Ik dacht dat je dat wel zou begrijpenquote:
Ja, of niet natuurlijk en ze heeft geluk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Die Herasimenia zwemt ook veel nummers he... dat gaat op een gegeven moment toch ook wel opbreken denk ik
De Nederlandse dames zullen er volgend jaar op de 100 vrij een zéér geduchte concurrente bij hebben. (Al hoop ik het niet). Er is trouwens een 15-jarig Australisch meisje, Amy Matsuo of zoiets, van wie men volgend jaar ook al wonderen verwacht op de vrije slag.quote:
ja ik kende hem van tevoren niet, volg het zwemmen meestal niet zo, maar echt knap dat, en dat geldt voor meer zwemmers, ze zo veelzijdig zijn en ook nog echt meedoen voor de prijzen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Natuurlijk, het blijft een rugcrawl zwemmert.
mag dat niet dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef DeLuna het volgende:
In 2008 gingen wij met de familie naar de EK in Eindhoven 1 dagje. Toen moest Nick Driebergen ook de 200rug zwemmen maar werd hij gedist omdat hij te ver onder water ging.
4x200 vrij dames nog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Is het programma afgelopen voor vandaag?
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef Vancoen het volgende:
Femke is echt geweldig in interviews. Ze iets rustiger dan vroeger, maar gooit er wel altijd wel een paar leuke, humoristische opmerkingen doorheen. Kromo pakt die interviews anders aan, maar ze verraadt toch eigenlijk zelf al een beetje dat de absolute topvorm ontbreekt. Misschien volgend jaar ... mijn kaarten voor de 100 vrij-finale zijn binnen (en ik heb me scheel betaald), dus hopelijk stellen ze me niet teleur!
Voor het geld dat die krengen kosten, kun je 28x twee weken naar Turkije (hoewel ... dat is ook weer overdreven), dus jaloers hoef je niet te zijn ;-)quote:
Dan nog, als ik het geld had, had ik ook kaartjes gekocht.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef Vancoen het volgende:
[..]
Voor het geld dat die krengen kosten, kun je 28x twee weken naar Turkije (hoewel ... dat is ook weer overdreven), dus jaloers hoef je niet te zijn ;-)
Gaan hier nog zwemfans naar Londen volgend jaar? (Ik heb voor 2 dagen zwemkaarten toegewezen gekregen, zaterdag 28 juli en donderdag 2 augustus)
Ik hoop dat Franklin volgend jaar kiest voor de rugslag, anders kunnen we de gouden medailles alvast vergeten.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:54 schreef Vancoen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Franklin volgend jaar kiest voor de rugslag, anders kunnen we de gouden medailles alvast vergeten.
Phelps zal niet in 'Beijing'-vorm zijn...maar zelfs al was hij dat wel zou Lochte hem nu pakken op sommige nummers ja denk ik... Zou mij verbazen als Phelps in Londen weer 5+ titels zou pakken... Dan moet hij iig nog flinke stappen zetten ook...quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:11 schreef Leatherface het volgende:
Magnussen won wel riant op de 100 vrij zeg.
Is Lochte stilaan Phelps naar de kroon aan het steken? Of is het te vroeg om nu al conclusies te trekken?
als eerstequote:Op donderdag 28 juli 2011 16:01 schreef borisz het volgende:
VOor morgen
Men50m Freestyle (Heats)
Women50m Butterfly (Heats)
Men100m Butterfly (Heats)
Women200m Backstroke (Heats)
Men4 x 200m Freestyle Relay (Heats)
Women800m Freestyle (Heats)
en om 12u
Women100m Freestyle (Final)
Men200m Backstroke (Final)
Women50m Butterfly (Semifinal)
Men50m Freestyle (Semifinal)
Women200m Breaststroke (Final)
Men100m Butterfly (Semifinal)
Women200m Backstroke (Semifinal)
Men200m Breaststroke (Final)
Men4 x 200m Freestyle Relay (Final)
Wat vind jij een teleurstelling? Met een medaille zou ik al heel blij zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben zo bang dat het morgen weer een teleurstelling wordt
Daar doe ik het ook wel voor. Maar dat ze 4e en 5e worden ofzo... ik vond Halsall erg sterk, ik denk dat Ottessen twee keer volle bak is gegaan dus ik weet niet of die veel harder kan maar dan heb je ook nog beide Amerikaansen en de Australische...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat vind jij een teleurstelling? Met een medaille zou ik al heel blij zijn.
Dat gaat goed komen met Verlinden, die limiet gaat er komenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 06:55 schreef TheArt het volgende:
Van Rouwendaal zwemt de olympische limiet op de 200 rug in de series. Ze gaat naar de halve finale als 9e. Verlinden naar de halve finales op de 100 vlinder ook als 9e, maar hij zat vanochtend nog 7 honderdsten boven de limiet. Dekker (7e) en Veldhuis (12e) naar de halve finales 50 vlinder.
quote:De Nederlandse waterpolosters zijn zevende geworden bij het WK in Sjanghai. De olympische kampioen versloeg Canada met 7-6 (2-0, 1-3, 3-4 en 1-1).
Iefke van Belkum, Sabrina van der Sloot en Mieke Cabout maakten twee doelpunten. Jantien Cabout en Nomi Stomphorst waren verantwoordelijk voor de andere twee treffers.
Nederland verloor woensdag in de strijd om de plaatsen 5 tot en met 8 van Australië.
Hoe vroeg moet je dan wel niet opstaan? Dat is voor iedereen ook nog eens verschillend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een onzin dat het lichaam 's ochtends nog niet wakker is... dan sta je toch gewoon eerder op...
Zo vroeg als nodig is voor de prestatie, dat verschilt per persoon. Een topatleet weet dit van zichzelfquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je dan wel niet opstaan? Dat is voor iedereen ook nog eens verschillend.
Pffff, China, het nieuwe amerikaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:59 schreef Leatherface het volgende:
China ook al in de damesfinale waterpolo.
Hmmm, ik zie hem toch regelmatig blozen en een beetje flirten lijkt het welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Getrouwd en volgens mij een of twee kinderen
Begint het stilaan wel op te lijken. Ik zie ze straks in Londen ook doodleuk weer meer dan 50 gouden medailles behalen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pffff, China, het nieuwe amerika
Ik hoop met je mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Hup Kromo en Heemskerk... ik hoop in ieder geval een medaille
Inderdaad!!! Ik zeg nog steeds Ranomi, maar Femke is ook goed!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Hup Kromo en Heemskerk... ik hoop in ieder geval een medaille
Fransesca Halsallquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
En waarom zegt iedereen dat die Alzhammer (ofzo) gaat winnen?![]()
![]()
Ik ook... ik ben bang dat ze 4e en 5e worden ofzoquote:
Heb je net dat beeld niet gezien toen ze het water indoken? Daar heeft ze al wat minisecondes mee verspilt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit is slecht voor Femke, ging ze alweer dood op de laatste 50 meter....
Toch keerde ze als eerste, maar waarschijnlijk heeft ze zich teveel geforceerd op na de slechte start weer bij te komen..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:08 schreef Jojoortje het volgende:
Godverdomme wat een slechte start van Heemskerk. Toen ze het water in doken, lag ze al achter
Ok, maar ze keerde als eerste....quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je net dat beeld niet gezien toen ze het water indoken? Daar heeft ze al wat minisecondes mee verspilt.
Wel een grote terugval dan, Heemskerk heeft dan wel veel races gedaan dit WK maar van 52,4 split op een estafette naar een 53,7 is wel een groot verschil. Die 52,4 zou 'gewoon' een lage 53-er moeten zijn hier. Als ze net zo snel als op de estafette zou hebben gezwommen zelfs een hoge 52-er.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:09 schreef Leatherface het volgende:
Te vroeg gepiekt wellicht? Te veel tijdens de estafette gepiekt?
Normaal ligt ze iets verder voor... dus wellicht wel ja...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch keerde ze als eerste, maar waarschijnlijk heeft ze zich teveel geforceerd op na de slechte start weer bij te komen..
Zal ook de vermoeidheid wel zijn... misschien is het gewoon teveel om zowel volle bak voor de 200m en 100m vrij te gaan... al zwemt die Herasemenia ook heel veel nummersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wel een grote terugval dan, Heemskerk heeft dan wel veel races gedaan dit WK maar van 52,4 split op een estafette naar een 53,7 is wel een groot verschil. Die 52,4 zou 'gewoon' een lage 53-er moeten zijn hier. Als ze net zo snel als op de estafette zou hebben gezwommen zelfs een hoge 52-er.
Kromowidjojo en Veldhuis doen de 50 meter vrijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Doen Femke en Ranomi morgen ook nog de 50 meter?
En als ze dat niet doen, waarom eigenlijk niet, lijkt me vooral perfect voor Femke
Geen idee, snap dat ook nooit. Maleen zou toch ook geschikt zijn voor de 100m vrije slag van net, of niet? Ze zullen wel keuzes moeten maken..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
En als ze dat niet doen, waarom eigenlijk niet, lijkt me vooral perfect voor Femke
Femke heeft zich gewoon simpelweg niet geplaatst voor die afstand.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ow..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Femke heeft zich gewoon simpelweg niet geplaatst voor die afstand.
Ja, dat kan, als je je plaatst bij de daarvoor aangewezen kwalificatiemomenten. Maar echt slim is het niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ow..
Even een noobvraag he...Stel je voor je bent een hele goede zwemster. Kun je dan aan alle afstanden mee doen?
Nee dat is wat anders iddquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat kan, als je je plaatst bij de daarvoor aangewezen kwalificatiemomenten. Maar echt slim is het niet.
Nee, daar houden ze dus geen rekening mee, dat zag je net met Ottessen. Lijkt me ook heel ingewikkeld+competitievervalsingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee dat is wat anders iddMaar daar zal de organisatie toch wel rekening mee houden? Niet dat je 2 wedstrijden kort achter elkaar hebt?
Wel als een van de laatste.... die spaart dus haar energie....quote:
Het zou wel moeten kunnen vind ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, daar houden ze dus geen rekening mee, dat zag je net met Ottessen. Lijkt me ook heel ingewikkeld+competitievervalsing
Verbazingwekkendquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Femke heeft zich gewoon simpelweg niet geplaatst voor die afstand.
Nee, want dan moeten ze met iedereen rekening houden die dat wil, en dan krijg je op een gegeven moment kampioenschappen met maar 1 afstand op een dag.quote:
Mwa, dat was haar doel ook niet. Ze wilde zichzelf plaatsen op de 100 en 200 vrij en de 100 en 200 rug. Voor die laatste twee heeft ze zich wel geplaatst maar uiteindelijk niet gekozen. Ze wil zichzelf vooral richten op de 200 vrij.quote:
Dan duurt dat maar wat langerquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten ze met iedereen rekening houden die dat wil, en dan krijg je op een gegeven moment kampioenschappen met maar 1 afstand op een dag.
Bij de OS zouden ze er wellicht voor kunnen kiezen om het wat meer uit te smeren dan om het allemaal in een week te moeten proppenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten ze met iedereen rekening houden die dat wil, en dan krijg je op een gegeven moment kampioenschappen met maar 1 afstand op een dag.
Dan is het verbazingwekkend dat ze niet structureel kiest voor de 50 m.... Als ze nou graag snel van start gaat en de 1e baan hard doortrekt en als ze dat ook nog eens goed kan, dan is ze toch perfect geschikt voor de 50m?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, dat was haar doel ook niet. Ze wilde zichzelf plaatsen op de 100 en 200 vrij en de 100 en 200 rug. Voor die laatste twee heeft ze zich wel geplaatst maar uiteindelijk niet gekozen. Ze wil zichzelf vooral richten op de 200 vrij.
Mwa, hij kon de 100 vrij niet winnen..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:43 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, Cielo. Ik blijf toch een naar gevoel bij hem houden. Misschien was er geen kwade opzet, maar toch.
Dat zal ten koste gaan van haar 200m en dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dan is het verbazingwekkend dat ze niet structureel kiest voor de 50 m.... Als ze nou graag snel van start gaat en de 1e baan hard doortrekt en als ze dat ook nog eens goed kan, dan is ze toch perfect geschikt voor de 50m?
Volgend jaar.. volgend jaar..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef marcodej het volgende:
Wat een rare redenering van Kromo. Leuk dat je die twee kan pakken, maar dan moet je het ook doen.
Ik vond Ottessen heel sterk de eerste 2 races maar die zwom nu ineens wel richting haar PR met die oude pakken...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:47 schreef DeLuna het volgende:
Ja, klopt ook gewoon, ik bedoel, wie had die andere twee nou verwacht...![]()
Mwa, Femke zwemt niet heel slecht, PR op de 200 vrij, 100 vrij maar 1 tiende erboven. Alleen valt ze tegen in die 200 vrij finale en is de concurrentie moordend op de 100 vrij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Die hele club van Heemskerk en Dekker valt toch een beetje tegen of niet, de Fransen met wie ze trainen lijken ook niet allemaal in topvorm.
Nee niet heel slecht... maar ook net niet scherp genoeg lijkt het.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, Femke zwemt niet heel slecht, PR op de 200 vrij, 100 vrij maar 1 tiende erboven. Alleen valt ze tegen in die 200 vrij finale en is de concurrentie moordend op de 100 vrij.
Vind ik niet. Ze is idd meer met de OS bezig en ze zoekt naar wat haar kansen zijn en hoe ze ervoor staat. Nu weet ze dat dat ze op het OS een goede kans op een medaille heeft..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef marcodej het volgende:
Wat een rare redenering van Kromo. Leuk dat je die twee kan pakken, maar dan moet je het ook doen.
Gelul zeg. Ook Femke niet, ze zit 0,1 boven haar PR, dat blijft gewoon knap....quote:
Die kan 3 keer choken en dan wint ze nog dikquote:
Dit is dan ook een dubbele choke natuurlijk, in de halve finale er wel staan om het in de finale te laten afweten.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:49 schreef TheVulture het volgende:
Bij Femke komt nu toch ook wel een choke-spook opzetten hoor denk ik
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:00 schreef Gramulanion het volgende:
Wel gratis reclame voor Sony, die naam.
quote:
Hij is al bezetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Joeri echt een geweldig charisma hebben
Ik denk dat ze wel weet waar het aan ligt... ze komt op het eind telkens iets tekort... daar moet ze dus nog aan werken.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dit is dan ook een dubbele choke natuurlijk, in de halve finale er wel staan om het in de finale te laten afweten.
Ja ik had ook niet gedacht dat ik als man kans zou maken bij 'mquote:
Als je zoals op de 200m in de halve finale niet tekort komt is er toch ook wat anders mis. Ze lijkt me te slordig in de finale, dat is meer een mentale kwestie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel weet waar het aan ligt... ze komt op het eind telkens iets tekort... daar moet ze dus nog aan werken.
Die slordigheid zit hem waarschijnlijk vooral in de verkeerde raceindeling... je zag het daarstraks ook... ze komt als laatste weg, gaat dat compenseren door toch als eerste te keren en blaast zichzelf op...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je zoals op de 200m in de halve finale niet tekort komt is er toch ook wat anders mis. Ze lijkt me te slordig in de finale, dat is meer een mentale kwestie.
52.20quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat is de limiet op de 100m vlinder voor de Spelen?
Dan heeft ie die gewoon in de tasquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:19 schreef alors het volgende:
Die 15 meter is dat tot zo'n rood stukje op de band?
Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:19 schreef alors het volgende:
Die 15 meter is dat tot zo'n rood stukje op de band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |